وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش تهیه چیز کیک کتو در منزل بدون نیاز به فر

روش تهیه چیز کیک کتو در منزل بدون نیاز به فر

روش تهیه چیز کیک کتو در منزل بدون نیاز به فر

 

*موادی که برای تهیه این چیز کیک لازم دارید:

-نمک   1/4 قاشق چایخوری برای خمیر

-شکر   1/4 فنجان برای خمیر

-کره   4 قاشق غذخوری برای خمیر

-آرد بادام   2 فنجان برای خمیر

-پنیر خامه ای   226 گرم مواد پر کردنی

-خامه زده شده   1 فنجان مواد پر کردنی

-شکر   1/2 فنجان مواد پر کردنی

-آبلیمو   2 قاشق غذاخوری مواد پر کردنی

-وانیل   2 قاشق چایخوری مواد پر کردنی

-لیمو   1 قاشق غذاخوری پوست رنده شده مواد پر کردنی

-بلوبری   2 فنجان یا توت دلخواه

-آب   3 قاشق غذاخوری

-شکر   3 قاشق غذاخوری برای بلوبری

-آب لیمو   1 قاشق غذاخوری برای بلوبری

-پودر دارچین   1/4 قاشق چایخوری برای بلوبری

-آب   3 قاشق غذاخوری برای بلوبری

 

روش تهیه چیز کیک کتو در منزل بدون نیاز به فر

 

*برای داشتن یک چیز کیک عالی و خوشمزه باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.با ما در ایران ناز همراه باشید.

1-خب دوستان گلم اول توی یک قالب کمربندی به سایز 9 اینچ و یا 22 سانتیمتری را کاغذ پوستس پهن کنید و شما در این دستور می توانید از شیرین کنند های جایگزین شکر که در همه لوازم قنادی ها موجود است استفاده کنید. این شیرین کننده به شکل پودر سفید و دارای طعمی بسیار مطبوعی مثل شکر است.

 

میتوانید به راحتی جایگزین شکر کنید چون از شکر شیرینتر است. که استفاده از 1/2 پیمانه از این شیرین کننده برابر با یک پیمانه شکر است و در اینجا از آرد بادام استفاده شده است که براحتی هم آماده شده آن است و هم می توانید آماده آن را از بیرون تهیه کرد و هم در منزل براحتی خودتان درست کنید.

 

تمام مواد را به دمای اتاق برسانید. آب لیمو را بگیرید و پوست آن را رنده کنید و کنار بگذارید، سپس توت دلخواه خود را هم تمیز و کنار بگذارید.

 

2-سپس در یک کاسه متوسط 2 فنجان ​​آرد بادام را با 4 قاشق غذاخوری کره ذوب شده، 1/4 فنجان شکر و یا جایگزین آن شکر دانه ای مناسب کتو و 1/4 قاشق چایخوری نمک را با هم خوب مخلوط کنید.

 

تمام مواد را با هم بزنید تا قوام شنی ایجاد شود، سپس از اینکه مواد را در مخلوط کن ایستاده ریختید و با هم مخلوط کردید، آن را توی یک قالب کمربندی بریزید و روی آن را خوب فشرده کنید تا کاملا بهم بچسبد و بعد آن را در یخچال قرار دهید تا ترکیب کمی سفت شود.

 

3-در این مرحله در کاسه بزرگ مخلوط کن، 226 گرم پنیر خامه ای، را با 1 فنجان خامه مخصوص و زده شده، 1/2 فنجان جایگزین شکر گرانول دوستدار کتو، 2 قاشق غذاخوری آب لیمو، 1 قاشق غذاخوری رنده شده پوست لیمو را با 2 قاشق چایخوری عصاره وانیل را به کاسه اضافه کرده و کمی ترکیب کنید .

 

بعد به مدت 5 دقیقه تمام مواد را با هم مخلوط و هم بزنید و گاهی دستگاه را خاموش کنید و مواد را که به دیواره کاسه چسبیده را پاک کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید. این کار باعث می شود تا تمام مخلوط یک دست با هم ترکیب شود.

 

4-سپس این ترکیب چیز کیک آماده شده را توی قالب کمربندی روی پوسته زیرین ترکیب آرد بادام بریزید و روی آن را کاملا با کفگیر یا قاشق صاف کنید.

 

سپس قالب را به مدت یک شب تا سه ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا ترکیب بسته و مزه ها در هم ادغام شود. پس از اینکه مواد در مخلوط کن ایستاده با هم مخلوط شدند، در یخچال بر اثر سرما باید سفت شوند.

 

اگر کیک پنیر شما خیلی نرم است یا سفت نمی شود، اطمینان حاصل کنید که از نسبت مناسب پنیر خامه ای نرم و سبک زده نشده و خامه زده شده استفاده می کنید.

 

چیز کیک بدون پخت نیز قبل از سرو باید به مدت چندین ساعت در یخچال سرد شود، بنابراین اگر بعد از چند ساعت کاملاً جا نیفتاده است، آن را کاملا سرد کنید و برای مدت طولانی تری آن را در یخچال قرار دهید.

 

5-وقتی چیز کیک در یخچال بسته و آماده سرو شد، توت های دلخواه خود را آماده کنید و در یک تابه متوسط ​​روی حرارت متوسط، 2 فنجان توت تازه یا منجمد، 3 قاشق غذاخوری آب، 3 قاشق غذاخوری جایگزین شکر دانه ای مناسب کتو، 1 قاشق غذاخوری آب لیمو و 1/4 قاشق چایخوری پودر دارچین را با هم خوب ترکیب کنید .

 

بگذارید تا حدود 10 تا 15 دقیقه روی حرارت کمی بجوشد و توت ها نرم و پخته شود، سپس وقتی که سس غلیظ شود بعد از اینکه از روی حرارت برداشتید، بگذارید تا کاملا سرو خنک شود.

 

در زمان سرو سس غلیظ شده توت را در یک ظرف در کنار چیز کیک سرو کنید و اجازه دهید در کنار هر برش هر چقدر که دوست دارند از سس توت خوشمزه و خوش عطر استفاده کنند. سپس با رنده شده پوست لیمو روی آن را تزئین کنید.

 

برای تهیه آرد بادام/ باید 1-1/2 فنجان بادام سفیده (خلال یا کامل) را توی مخلوط کن بریزید و با سرعت بالا 5 تا 10 ثانیه هم زده تا کاملا پودر شود و بعد مخلوط کن را خاموش کنید و کمی پودر را با یک لیسک هم بزنید و دیواره را هم تمیز کنید و درب مخلوط کن را گذاشته و دوباره مخلوط کنید تا خوب پودر شود – در کل حدود 10-15 ثانیه مخلوط شدن است.

 

اگر شروع به تبدیل شدن به کره بادام کرده یا در کناره های آن جمع شود، می دانید که بیش از حد پیش رفته اید. مخلوط کن خود را از نظر وجود آجیل بررسی کنید و به مخلوط کردن ادامه دهید، گاهی مخلوط کن خود را از پایه خارج کرده و تکان دهید تا اطمینان حاصل شود که همه بادام ها به خوبی مخلوط شده است.

 

توجه داشته باشید این دستور مخصوص 10 نفر است.مدت زمان آماده سازی مواد 20 دقیقه و زمان آماده سازی نهایی 30 دقیقه است.نوش جاااااااااااااان…