وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی شکیرا پس از جدایی اش از جرارد پیکه

زندگی شکیرا پس از جدایی اش از جرارد پیکه

زندگی شکیرا – Shakira پس از جدایی اش از جرارد پیکه – Gerard Piqué

 

در یک مصاحبه، شکیرا؛ هنرمند کلمبیایی درمورد زندگی اش صحبت کرده است و به نظر می رسد شعار زندگی شکیرا این است:

“وقتی زندگی به شما لیمو می دهد، لیموناد درست کنید.”

 

زندگی شکیرا - Shakira پس از جدایی اش از جرارد پیکه - Gerard Piqué

 

این جمله توانایی او برای تبدیل چالش های شخصی اش به موسیقی یا جدایی اخیرش از پیکه را نشان می دهد.

 

او به هر چیزی که دست می زند به طلا تبدیل می شود. آخرین آلبوم او گواه دیگری بر موفقیت های اوست.

 

موسیقی یا جدایی اخیرش از پیکه

 

شکیرا با وجود درد ناشی از جدایی اش از پیکه درحال پیشرفت است. او در مصاحبه اخیرش درمورد رویای بزرگ کردن فرزندانش در یک خانواده دوست داشتنی صحبت کرد.

 

پیشرفت شکیرا با وجود درد ناشی از جدایی اش از پیکه ، زندگی شکیرا - Shakira پس از جدایی اش از جرارد پیکه - Gerard Piqué

 

اما او اکنون فهمیده است که این رویا شاید هرگز به وقوع نپیوندد. او در این باره گفته “بزرگترین رویای من، فراتر از جمع آوری جوایز گرمی است بلکه رویای من این است که پسرهایم را به همراه پدرشان بزرگ کنم.”

 

بزرگترین رویای من، فراتر از جمع آوری جوایز گرمی

 

خانواده همیشه در زندگی او اولویت داشت و باعث شد او برای چندین سال کار خود را متوقف کند. سال های او در بارسلنا چالش برانگیز بود مخصوصا برای فرزندانش میلان و ساشا.

 

بنابراین شکیرا تصمیم گرفت تغییری اساسی برای رفاه خانواده اش ایجاد کند و آرامش، ثبات و شادی را در میامی پیدا کرد. تحول او در این ماهها غیر قابل انکار است.

 

تغییری اساسی برای رفاه خانواده ، زندگی شکیرا - Shakira پس از جدایی اش از جرارد پیکه - Gerard Piqué

 

شکیرا در همه جنبه های زندگی اش تحول را تجربه کرد. او شادی و مثبت اندیشی را انتخاب کرد و انکار، خشم و درد و ناامیدی را پس از فروپاشی خانواده اش طی کرده است.

 

اگرچه هیچ چیز نمی تواند این درد را به طور کامل جبران کند، اما فرزندان او به عنوان بزرگترین انگیزه او برای حرکت به جلو هستند.

 

فرزندان او به عنوان بزرگترین انگیزه او برای حرکت به جلو

 

او در زندگی روزانه اش در میامی از مادر بودنش لذت می برد. او از دادن غذایش به فرزندانش، شرکت در فعالیت های فوق برنامه و خواباندن فرزندانش لذت می برد.

 

با این حال او اذعان می کند که باید بین مادری و حرفه اش تعادل برقرار کند که می تواند به عنوان یک مادر مجرد و یک ستاره پاپ برایش چالش برانگیز باشد.

 

با این وجود او به تدریج ریتم زندگی اش را پیدا می کند و قصد دارد یک تور جهانی را شروع کند و مطمئن است که این تور یک عمر برای او خواهد بود.

 

انعطاف پذیری، تغییر و دگرگونی و فداکاری نسبت به خانواده و موسیقی ، زندگی شکیرا - Shakira پس از جدایی اش از جرارد پیکه - Gerard Piqué

 

به طور خلاصه، انعطاف پذیری، تغییر و دگرگونی و فداکاری شکیرا نسبت به خانواده و موسیقی، عوامل مهم در این فصل از زندگی او هستند.