وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سفر به بزرگترین چاله آبی دنیا + عکس

سفر به بزرگترین چاله آبی دنیا + عکس

سفر به بزرگترین چاله آبی دنیا + عکس

 

بزرگ ترین چاله آبی دنیا مکانی شگفت انگیز و حیرت آور است که هر ساله میزبان بسیار زیادی از افراد ماجراجو می باشد.همه ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران و بخصوص غواصان حرفه ای کوله بار خود را می بندند .

 

به سمت کشور کوچک بیلز رهسپار می شوند تا از جاذبه های گردشگری آن و از جمله چاله آبی عمیق در میانه دریای آن دیدن کنند و آنچه اکثریت اینگونه افراد پس از بازدید از این پدیده بر زبان می آورند بیان شگفت زدگی آنهاست.

 

چاله آبی بلیز که لقب عمیق ترین دریای دنیا را به دریاچه بلیز داده است. حفره ای با عمق 125 متر که عمر آن به 65هزار سال قبل، یعنی اواخر عصر یخبندان می رسد.

 

عجیب ترین ویژگی این چاله آبی شکل منظم آن است که یک دایره کامل و بدون نقص را با قطر 300 متر به شما نشان می دهد. یک دایره فیروزه ای شفاف که بسیاری از توریست های دنیا را برای تماشای شکل شگفت انگیزش به نزدیکی خود می کشاند.

 

سفر به بزرگترین چاله آبی دنیا + عکس

 

اما این تنها دلیل سفر به کشور کوچک بلیز و دریای جالب آن نیست. برنامه های غواصی و شنا در آب های عمیق این دریاچه مهم ترین دلیلی است که پای گردشگران ماجرا جو را به بلیز باز می کند. آنها شانس این را دارند که روزانه سه بار در حفره آبی رنگ بلیز شیرجه بزنند و به اعماق این دریا سفر کنند.

 

غواصانی که از اعماق چاله آبی بلیز دیدن کرده اند، وجود غارهای تو در توی شبکه مانندی را خبر داده اند که گونه های کمیاب و عجیب و غریبی از آبزیان در آنها زندگی می کنند.

 

این حفره آبی در کنار جنگل های استوایی و ارتفاعات جنوبی بلیز، این کشور را تبدیل به تفریحی ترین مقصد گردشگری در شمال امریکا کرده است.

 

سفر به بزرگترین چاله آبی دنیا + عکس

 

بلیز (Belize) در شمالی ترین نقطه آمریكای مركزی و در جنوب کشور مكزیک قرار دارد و كم جمعیت ترین و كوچك ترین كشور آمریكای مركزی به شمار می رود.