وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته

سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته

سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته

 

هنگامی که شما تصمیم به نصب دوربین مدار بسته میگیرید سوالات بسیار زیادی برایتان بوجود می آید، سوالاتی که قبل از خرید دوربین مدار بسته باید جوابی برای آنها پیدا کنید تا بتوانید هنگاه مراجعه به شرکت های فروش دوربین مدار بسته بهترین گزینه را برای امنیت محل مورد نظرتان انتخاب نمایید.

 

در این مقاله متخصصین شرکت الکامپ سعی خواهند کرد بیشترین سوالات متداول در این حوزه را برایتان پاسخ دهند تا شما با دیدی بازتر نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته

 

دوربین مدار بسته اسپید دام چیست ؟ اسپید دام دوربینی مداربسته کامل با سیستم کنترل زاویه چرخش و همچنین سیستم زوم یا همان بزرگ نمایی تصویر است .

 

پایه دوربین مداربسته چه کاربردی دارد ؟ جهت مستقر کردن و قرار گیری صحیح دوربین ها و قابل تنظیم بودن، جهت دید .

 

-دوربین های مداربسته از نظر کاربرد به چند دسته تقسیم می شوند ؟

1)فیبری

2)پین هل

3)نیمه صنعتی

 

4)صنعتی

5)دید در شب

6)اسپید دام

 

-میزان ولتاژ اکثر دوربین های مداربسته معمولا چقدر است ؟

1)12 ولت مستقیم

2)220 ولت متناوب

 

-پایه مفصلی در دوربین های مداربسته چیست ؟ دوربین مداربسته روی آن نصب شده و دوربین با حرکت دو حالته ( چپ و راست ) یا چهار حرکته ( بالا و پایین – چپ و راست ) در زاویه دید مناسب و مورد نظر به طریقه دستی تنظیم می شود .

 

-پایه گردان در دوربین های مداربسته چیست ؟ در این مدل از پایه به دلیل داشتن استقامت بالا می تواند وزن دوربین های مداربسته گردان را تحمل کند و دوربین مداربسته نصب شده روی این پایه هم می تواند حرکت دو حالته و هم حرکت چهار حالته داشته باشد .

 

-واژه های In Door و Out Door در دوربین های مداربسته به چه معناست ؟ به دلیل نوع دوربین های مداربسته از قبیل پوشش یا تنظیم نور مناسب آنها در فضاهای مختلف متفاوت است که به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی شده است . بطور مثال در فضای خارجی حتما باید از دوربین های مداربسته Out Door استفاده شود .

 

11-پایه های دوربین به چند دسته تقسیم می شوند ؟

1)ثابت

2)ثابت مفصلی ( جهت استفاده به عنوان پایه قابل تنظیم )

3)گردان ( گردان دو حالته و گردان چها حالته ) که در اواع داخلی و خارجی استفاده میشود .

 

-واژه کاور در سیستم دوربین های مداربسته به چه معناست ؟ به محفظه یا پوشش خارجی گفته میشود که دوربین و لنز در داخل آن قرار گرفته و نقش محافظ دوربین را دارد .

 

-بطور معمول اندازه انواع لنزها چقدر می باشد ؟ معمولا اندازه لنزها از 2/8 میلی متر ، 3/6 میلی متر ، 4 ، 6 ، 8 ، 12 ، 16 میلی متر است که به نسبت محلی که دوربین مداربسته نصب میگردد و میدان دیدی که برای دوربین مداربسته مورد نظر است باید این لنزها به کار برده شود .

 

-چگونه لنز مورد نیاز یک دوربین مداربسته انتخاب می شود ؟ لنز متناسب برای دوربین های مداربسته با موقعیت نصب دوربین مداربسته و ناحیه مورد نظر انتخاب می گردد و نکته ای که می بایست در نظر گرفت که لنز با میلی متر کمتر ، زاویه دید یا میدان دید یا فضای دید بیشتری را نشان می دهد ، اما تصویر در نقاط دورتر ، کوچک تر ولی وضوح جزئیات کمتری دیده می گردد. لنز با میلی متر بیشتر ، زاویه دید یا میدان دید یا فضای دید کمتری را نشان داده اما تصویر در نقاط دورتر یعنی با وضوح جزئیات بیشتری ملاحظه می گردد .

 

-سیستم مالتی پلکسر به چه معناست ؟ هرچه تعداد دوربین های مداربسته بیشتر ؛ بطور مثال 16 عددی می شود نمایش پشت سر هم یا غیر همزمان به جهت فاصله زمانی زیاد چندان اثر بخشی نخواهد داشت و نمایش همزمان این تعداد دوربین های مداربسته تصویر از ارجحیت بیشتری برخوردار است .

 

سیستم های مالتی پلکسر می توانند 8 یا 9 یا 12 تصویر را به صورت همزمان بر روی صفحه مانیتور نشان داده و تعداد دوربین ها را به همان تعدادی که می باشد می توان برنامه ریزی کرد و نشان داد در صورت فرد بودن تعداد دوربین های مداربسته روی خانه آخر زمان و تاریخ را نشان خواهد داد .

 

-تنظیم ساعت و تاریخ و نمایش آن چرا در سیستم های مالتی پلکسر دارای اهمیت می باشد ؟ بطور معمول این سیستم ها مجهز به سیستم ضبط تصاویر هستند یعنی می توان تصاویر را ضبط نمود ، آن را بایگانی کرد و در صورت مراجعه به بایگانی تاریخ و زمان لازم می باشد .

 

سوالات متداول در هنگام نصب دوربین های مداربسته

 

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق.

 

شماره های تماس : 88517900 و 88519200