وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طرز تهیه قلب های شکلاتی خوشمزه

طرز تهیه قلب های شکلاتی خوشمزه

طرز تهیه قلب های شکلاتی خوشمزه

 

قلب های شکلاتی که ما برای شما دستور پخت آن می دهیم مخصوص مناسبت ها خصوصا عید نوروز می باشد. همچنین برای مهمانی های خاص و یا تولد افراد مهم زندگیتان و یا کسی که عاشقش هستید ..شما می توانید این بیسکویت های خوشمزه در منزل درست کنید.

 

مواد لازم برای قلب های شکلاتی:

 

آرد  :   ۱ پیمانه
پودر کاکائو  :   ۱/۴ پیمانه
جوش شیرین    : ۱/۲ قاشق چایخوری
نمک   :   ۱/۴ قاشق چایخوری
شکلات   :  ۱۲۰ گرم
کره  :   ۴ قاشق غذاخوری
شکر قهوه ای :    ۱/۲ پیمانه
تخم مرغ  :   ۱ عدد

 

ابتدا شما باید فر را با حرارت ۱۷۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. برای آماده سازی مواد قلب شکلاتی شما باید در ظرفی، آرد، پودر کاکائو، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید.ظرف دیگر آب جوش و شکلات، کره , شکر قهوه ای را با همبزنید.زمانی که آب شد از حرارات آن را کم کنید تا خنک شود.سپس تخم مرغ را به شکلات اضافه کنید و بصورت آهسته با هم زن آن را ترکیب کنید و آرد را کم کم به مواد اضافه کنید.

 

در این قسمت خمیر را به دو قسمت کنید و هر یک از آن روی کاغذ روغنی و به پهنای نیم سانتی متر باز کنید و در سینی فر قرار دهید و به مدت حدود ۲۰ دقیقه تا سفت شوند، در فریزر بگذارید.سپس شما بعد قرار دادن آن به مدت ۲۰ دقیقه,می توانید با یک نیمه از خمیر کار کنید و کاغذ روغنی را جدا کنید.

 

در این زمان شما قالب خود را بر روی خمیر بزنید و بصورت قالب های خود آن را بیرون بیاورید و به فاصله نیم سانتی متر در سینی فر قرار دهید.مدت زمان پخت آن در فر ۸ الی ۱۰ دقیقه می باشد .نکته قابل توجه برای خنک شدن آن را روی توری قرار دهید.