وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تایید حکم اعدام عروس خواهر شهید لاجوردی +تصاویر

تایید حکم اعدام عروس خواهر شهید لاجوردی +تصاویر

تایید حکم اعدام عروس خواهر شهید لاجوردی +تصاویر

 

عروس خانواده شهید لاجوردی به چوبه ی دار نزدیک شد . به گزارش ایران ناز قاتل خواهر شهید سید اسدالله لاجوردی  رئیس پیشین زندان اوین و دادستان انقلاب در دههٔ شصت ، به اعدام محکوم شد . شایان ذکر است انگیزه ی این جنایت غیر سیاسی است

 

به گزارش  ایران ناز حکم قصاص عروس جوان که هفت ماه بعد از آغاز زندگي مشترک مادر شوهرش را که خواهر شهيد لاجوردي بود کشت در ديوان عالي کشور مهر تاييد خورد و به شعبه اجراي احکام دادسراي امور جنايي تهران فرستاده شد.

تایید حکم اعدام عروس خواهر شهید لاجوردی +تصاویر

به گزارش ایران ناز  رسيدگي به اين پرونده از بيست و هفتم بهمن سال 92 به دنبال ناپديد شدن طييبه 70ساله که خواهر شهيد لاجوردي بود در دستور کار پليس قرار گرفت.

 

شواهد نشان مي داد اين زن که با کسي خصومت شخصي نداشت و او پس از شرکت در کلاس هاي مذهبي به طرز مرموزي ناپديد شده است. تلاش براي افشاي راز ناپديد شدن اين زن در حالي ادامه داشت که شايعاتي مبني بر سياسي بودن اين ماجرا مطرح شده بود تا اينکه يک روز بعد در ظهر بيست و هشتم بهمن سال 92 جنازه پتوپيچ اين زن در دشت مزار دماوند پيدا شد.

 

بررسي ها نشان مي داد اين زن با ضربه هاي جسم سخت به سرش از پا در آمده است. تحقيقات براي روشن شدن راز جنايت Crime آغاز شده بود که پليس در راه پله هاي خانه طبيه با آثار خون روبه رو شد و دريافت به احتمال زياد خواهر شهيد لاجوردي قرباني جنايت يک آشنا شده است. تحقيق از اعضاي خانواده قرباني آغاز شده بود تا اينکه يکم اسفند سال 92 تازه عروس 32ساله خانواده به نام فرشته لب به اعتراف گشود و به قتل  مادرشوهرش اعتراف کرد.

 

تایید حکم اعدام عروس خواهر شهید لاجوردی +تصاویر

وي گفت: 7ماه از ازدواج من و همسرم مي گذرد اما چون مادرشوهرم از همان ابتداي ازدواج مخالف اين وصلت بود مدام در زندگي مان دخالت مي کرد.من و همسرم ومادرشوهرم در يک آپارتمان زندگي مي کرديم و او مدام مرا تحقير مي کرد تا اينکه آخرين بار در غياب شوهرم با او درگير شدم و او را کشتم. من براي حمل جنازه از مرد جواني به نام بهمن که وکيل دادگستري است کمک گرفتم.

 

به گزارش ایران ناز، به دنبال اعترافات تازه عروس رديابي متهم فراري آغاز شد و 7ماه بعد در آبان ماه سال 93 بهمن 42 ساله بازداشت شد و به کمک کردن به فرشته در حمل جنازه اعتراف کرد. در بررسي هاي بعدي روشن شد بهمن شوهر قبلي فرشته بوده است.

 

به دنبال بازسازي صحنه جرم Crime دو متهم در شعبه هشتم دادگاه کيفري يک استان تهران به رياست قاضي Judge حسين اصغرزاده و با حضور دو قاضي مستشار پاي ميز محاکمه ايستادند.

 

سپس فرشته در جايگاه ويژه ايستاد و گفت: قبول دارم مادرشوهرم را کشتم اما من قصد قتل نداشتم و در يک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم.

 

وي درحالي که اشک مي ريخت گفت: در کلاس سوم راهنمايي درس مي خواندم که به اجبار ازدواج کردم اما چند سال بعد از همسرم جدا شدم و در دفتر وکالت بهمن به عنوان منشي شروع به کار کردم. سال 91 او به من پيشنهاد ازدواج داد که پذيرفتم اما بعد از نزديک به يکسال وقتي فهميدم بهمن بچه دار نمي شود از او جدا شدم.

 

اوايل سال 92 بود که از طريق يک سايت همسريابي با همسرم آشنا شدم و با وجود مخالفت هاي مادرشوهرم با هم ازدواج کرديم ولي همسرم اراده اي از خودش نداشت و به همين خاطر مادرشوهرم مدام درزندگي مان دخالت مي کرد. از رفتارهاي مادرشوهرم خسته شده بودم به همين خاطر از همسرم خواستم تا به خانه ديگري برويم .

 

وي ادامه داد: صبح بيست و هفتم بهمن ماه مادرشوهرم از طبقه بالا به خانه مان آمد . او که عصباني و دلخور بود گفت اجازه نمي دهد به خانه جديدي برويم. من سعي کردم ماجرا را براي او توضيح دهم اما قانع نشد او به سمت من حمله کرد و موهايم را کشيد و با مشت به سرم کوبيد. من هم با ميله قالي بافي که روز مبل بود چند ضربه به سر مادرشوهرم زدم که بيهوش شد.ترسيده بودم و نمي دانستم با جنازه چه کنم. به همين خاطر با بهمن تماس گرفتم .

 

سپس بهمن به دفاع پرداخت و گفت: من وقتي به خانه فرشته رفتم اصرار کردم تا با پليس تماس بگيرد اما او قبول نکرد . به همين خاطر تحت تاثير التماس هاي او قرار گرفتم و يک وانت و دو کارگر اجاره کردم. به کارگر ها گفتم قصد دارم سم کشاورزي را به زمين هاي دماوند منتقل کنم. آنها در انتقال جنازه به من کمک کردند و بعد از آن ماجرا چند ماه فراري بودم.

 

در پايان آن جلسه هيات قضايي وارد شور شد و فرشته را به قصاص و زندان Prison محکوم کرد. بهمن نيز به اتهام مشارکت درحمل و مخفي کردن جنازه به زندان محکوم شد.اين حکم در شعبه چهارم ديوان عالي کشور تحت رسيدگي موشکافانه قرار گرفت و تاييد شد. به اين ترتيب پرونده تازه عروس براي اجراي حکم قصاص به شعبه اجراي احکام دادسراي امور جنايي تهران فرستاده شد.

 

مطالب مرتبط:

 

حکم اعدام بابک زنجانی تایید شد

 

عکس هایی از مراسم عقد یک اعدامی در زندان