وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه شنبه 2 تیر1397

فال روزانه شنبه 2 تیر1397

فال روزانه شنبه 2 تیر1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز شنبه 2 تیر – 23 ژوئن برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

شاید بتوانید آن زندگی ایده آلی را که دل تان می خواهد در ذهن تجسم کنید، اما بدانید که رسیدن به آن خیلی هم ساده نیست. اکنون فرصت های زیادی پیش روی تان قرار گرفته اند و هر کدام مسیرهای شگفت انگیزی را در مسیر زندگی تان باز خواهند کرد. به نظر می رسد که کاملاً آماده اید تا در یکی از این مسیرها قدم بگذارید. قبل از این که به سمت انتخاب درست هدایت شوید باید ابتدا بر ترس های تان غلبه کنید. کمی از سرعت تان کم کنید و احساسات تان را جدی بگیرید تا شانس موفقیت تان بیشتر شود.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز باید با سیاره ی ناهید که سیاره ی کلیدی شماست خداحافظی کنید، زیرا ناهید اکنون از نشانه ی شما خارج و وارد برج جوزا می شود. اما ناراحت نباشید، زیرا اکنون سیاره ی عشق و محبت به دومین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خود ارزشی وارد شده است، در نتیجه محبوبیت تان فراگیرتر خواهد شد و اوضاع مالی نیز به نفع تان رقم خواهد خورد. سعی کنید کسانی را دور خودتان جمع کنید که شادی به همراه می آورند، نه آن هایی که ماجراهای مشکل ساز درست می کنند. اجازه ندهید که این احساس سرزندگی که اکنون به سراغ تان آمده شما را به ناکجا بکشاند. بدانید که ثبات در روابط تنها چیزی است که فعلاً می تواند شما را راضی نگه دارد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز ممکن اسر کسی وارد زندگی تان شود که بیش از حد خوب به نظر می رسد، به همین خاطر نباید فوراً به صداقت اش اطمینان کنید. سیاره ی ناهید اکنون در نشانه ی شما به سر می برد و برای تان عشق و کامیابی را به ارمغان آورده است. اما یادتان باشد عشقی که اکنون تجربه می کنید به هیچ وجه تضمین شده نیست. کمی عقل تان را به کار بیاندازید تا واقعیت ها را ببینید، در غیر این صورت ممکن است فریب افکار و خیالات قشنگ و بی اساس را بخورید. حواس تان باشد هر چیزی که می درخشد طلا نیست.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

به نظر می رسد که بار سنگینی از دوش تان برداشته شده است. آسمان آبی تر شده و آواز پرندگان بسیار دلپذیر است. البته این حس و حال خوبی که اکنون دارید ربطی به عوامل خارجی و اتفاقات پیرامون تان ندارد. برای این که بتوانید دنیای اطراف تان را تغییر دهید باید از نیروی درون تان کمک بگیرید. بدانید که قدرت معنوی شما می تواند ابرهای تیره و تار را کنار بزند و اطراف تان را از شادی و لذت پر کند.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

به نظر می رسد که از سرنوشت تان راضی نیستید، اما این قدر حواس تان پرت شده که اصلاً متوجه نیستید که یک چیز مهم را فراموش کرده اید. اکنون می توانید از یک کار به کار دیگری بپرید و مشکل این جاست که توقف نمی کنید تا اطلاعات مهم را بررسی کنید. اگر دیگران تشویق تان کنند ممکن است دست به هر کاری بزنید و بعد وقتی عقل تان سر جا آمد می بینید که چه اشتباهی کرده اید. البته این واقعیت زندگی شماست که نمی توانید از آن فرار کنید، اما به شما توصیه می شود که هرچه زودتر با آن روبرو شوید و فکری به حال اش بکنید. حرف آخر این که شما خودتان سرنوشت تان را می سازید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

به نظر می رسد که از پیشرفت یک رابطه در زندگی تان راضی هستید، اما نمی خواهید که احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید. دوست ندارید حس و حال تان را کسی بفهمد، زیرا از واکنشی که نشان خواهند داد می ترسید. یادتان باشد که کنترل همه چیز زندگی در دست شما نیست، با این طرز فکر احساس بهتری را تجربه خواهید کرد. ماجراهای عشقی ممکن است هر لحظه شعله ور شوند و بعد فروکش کنند، شما هم بهتر است خودتان را به این جریانات بسپارید تا همه چیز خودش به ثبات برسد. تسلیم آن چه برای تان رقم خورده شوید تا شادتر زندگی کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز ممکن است در مواجه با یک موقعیت ناراحت کننده آرامش تان را حفظ کنید، البته می توانستید بسیار خشمگین شوید. اگر از نظر عاطفی احساس امنیت کنید می توانید هرچه را که در فکرتان می گذرد به راحتی با دیگران در میان بگذارید. اما به هر حال به نظر می رسد که باز هم یک نکته ی مهم را پیش خودتان نگه می دارید. اما یادتان باشد که تصمیم گیری با خودتان است، این خودتان هستید که تصمیم می گیرد چه وقت حرف بزند و چه بگوید. به حس ششم تان اعتماد کنید، آن وقت می فهمید که زمان مناسب چه وقت است.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

ابتدای روز ممکن است فکر کنید که همه چیز مرتب و منظم پیش می رود و حسی به شما می گوید که به همین ترتیب به مسیرتان ادامه دهید. اما ممکن است ناگهان به یک مانع برخورد کنید و واکنش شدیدی از ترس نشان دهید، به نظر می رسد که این اتفاق شما را به یاد تجربه ای مشابه در گذشته می اندازد. به شما توصیه می شود که با تمرکز این مانع را از سر راه بردارید. بدانید که لزومی ندارد به خاطرات تلخ گذشته فکر کنید، یاد بگیرید از خوشی هایی که در همین لحظه هستند نهایت لذت را ببرید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، به همین خاطر ممکن است احساس بدی به شما دست دهد، زیرا نمی توانید همه ی کارها را به نحو احسنت تمام کنید. شاید خودتان را به شدت قضاوت کنید، اما یادتان باشد که اکنون دیگران فقط به آن چه انجام داده اید توجه خواهند کرد، یعنی آن چه نیمه تمام مانده مورد توجه نیست. وقت تان را تلف نکنید، لزومی ندارد که رفتارتان را تجزیه و تحلیل کنید. در عوض سعی کنید از فعالیت های متنوعی که اکنون در دست دارید لذت ببرید. گاهی وقت ها می شود از چیزهای زودگذر و کارهایی که ارزش به خصوصی ندارند لذت برد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شوید، زیرا کارهای زیادی روی سرتان ریخته و اصلاً نمی دانید که از کجا باید شروع کنید. یادتان باشد که ترتیب انجام کارها اهمیتی ندارد، فقط باید از یک جا شروع کنید. شاید مجبور شوید با موضوعات هیجان انگیزی دست و پنجه نرم کنید، اما یادتان باشد که نیازی نیست حتماً آن ها را به سرانجام برسانید. می توانید چند روز دیگر که دوباره انرژی تازه گرفتید به این کارها ادامه دهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

به نظر می رسد که نمی توانید فکرتان را روی کار متمرکز کنید، زیرا سرگرمی های جالب حواس تان را پرت کرده است. امروز به هر کجا که نگاه می کنید چیز جالب و فریبنده ای می بینید که انجام دادن اش خالی از لذت نیست. اما یادتان باشد که وظایف تان خود به خود انجام نخواهند شد.اگر هرچه زودتر مسئولیت های تان را سر و سامان دهید فرصت بیشتری برای تفریح خواهید داشت.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز تصمیم دارید که از اطرافیان تان نظرخواهی کنید و از آن ها تأیید مثبت را بگیرید، زیرا به نظر می رسد که علایق مشترک زیادی با هم دارید. این افراد کسانی جز دوستان و خانواده ی شما نیستند. از این که حمایت تان می کنند خوشحال اید، اما انگار هنوز چیزی هست که احساسات تان را با تردید مواجه می کند. به شما توصیه می شود که از سرعت تان کم کنید و به نشانه ها بیشتر توجه نمایید. برای این که کیفیت زندگی تان را افزایش دهید باید با ترس های تان مقابله کنید. گام اول این است که احساسات و افکارتان را با دیگران در میان بگذارید.

 

فال روزانه شنبه 2 تیر1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره