وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1397

فال روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1397

فال روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز چهارشنبه 2 خرداد – 23 می برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز بسیار خستگی ناپذیر به نظر می رسید، گویا چیزی فریبنده چشم تان را گرفته است. می توانید کارهای عادی روزمره را طوری انجام دهید که پیشرفت تان دوچندان شود، البته برای حاصل شدن چنین پیشرفتی باید با سرعت بیشتری کار کنید. به کسی اجازه ندهید که در کارهای تان دخالت کند یا شما را مورد قضاوت قرار دهد. ایده هایی را که در ذهن دارید دنبال کنید، اما حواس تان باشد که مرحله به مرحله پیش بروید و کارآمدترین راهکار را انتخاب کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

به نظر می رسد که در یک دوراهی گیر افتاده اید: نمی دانید به حرف دوستان تان گوش کنید یا این که به حرف هیچ کس گوش نکنید و کاری را که خودتان فکر می کنید درست است انجام دهید. بدانید که اکنون هیچ درست یا غلطی وجود ندارد، هر مسیری را که انتخاب کنید جوانب مثبت و منفی خودش را دارد. شاید از کاری که می خواهید انجام دهید کاملاً مطمئن باشید، اما به شما توصیه می شود که قبل از هر اقدامی سایر مسیرها را نیز بررسی کنید. پس همه ی فرصت های پیش رو را با دقت زیر نظر بگیرید تا شانس موفقیت تان بیشتر شود.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز تشنه ی این هستید که از جانب دوستان و آشنایان مورد توجه قرار بگیرید. ممکن است به خاطر تلاشی که می کنید مورد حمایت آن ها واقع شوید، اما متأسفانه همه چیز موقتی است، به همین خاطر ممکن است فکر کنید که اشتباهی از شما سر زده که از کمک دوستان محروم شده اید. اگر ناگهان بین راه تصمیم بگیرید که رویکردتان را عوض کنید، باز هم به نتیجه ی دلخواه نخواهید رسید و کسی با شما همراهی نخواهد کرد. بهتر است فقط به کاری که انجام می دهید فکر کنید و اصلاً نگران قضاوت دیگران نباشید. بهترین کسی که اکنون می تواند به شما مشورت دهد خودتان هستید، پس فقط به ندای درونی تان گوش کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

در شرایطی قرار گرفته اید که باید به تنهایی سفر کنید، اما هنوز از این انتخاب مطمئن نیستید. منتظر نباشید که کسی بیاید و با شما همسفر شود، زیرا این انتظار بیشتر به ضررتان است. شاید دیگران در جواب شما به نشانه ی رضایت سر تکان دهند، اما وقتی زمان سفر فرا رسید خودشان را کنار خواهند کشید. فکر کنید که خودتان باید به تنهایی این مسیر را طی کنید، اما در عین حال جا برای کس دیگری هم بگذارید که اگر خواست بعداً به شما بپیوندد. سعی کنید به دیگران وابسته نباشید تا پایه ی روابط تان را مستحکم تر کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

به نظر می رسد که همه ی کارها خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردید طول کشیده است، اما می توانید نشانه هایی را ببینید که حاکی از تغییرات قریب الوقوع اند. به جای این که به سرعت و بی صبرانه پیش بروید، بهتر است کمی درنگ کنید تا کارهای نیمه تمامی را که خسته ی تان کرده اند به پایان برسانید. بهتر است قبل از این که کار جدیدی را شروع کنید، چند روزی را به انجام کارهای نیمه تمام اختصاص دهید. اگر کاری را به کامل ترین شکل ممکن انجام دهید، آن وقت برای حرکت در مسیر و رفتن به مرحله ی بعد انرژی بیشتری خواهید داشت.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

به حرف هایی که می زنید کاملاً اطمینان دارید، به همین دلیل ممکن است کسی را در دام بحث و مشاجره بیندازید تا به او ثابت کنید که راست می گویید. حواس تان باشد که بیش از حد بر موضع تان پافشاری نکنید، زیرا ممکن است که یک گفت و گوی ساده نیز به دعوا تبدیل شود. بدانید که بحث و جدل فقط وقت تلف کردن است. بهتر است حرفی نزنید و شاهد تغییراتی باشید که به زودی اتفاق می افتند. به دیگران هم مجال اظهار نظر بدهید تا شانس موفقیت تان بیشتر شود.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز به نفع تان است که به جزییات رابطه ای که در آن هستید توجه کنید، اما حواس تان باشد که کلیت را فراموش نکنید. اگر اتفاق غیرمنتظره ای افتاد، آن را یک نشانه فرض کنید که می خواهد چیزی را به شما یادآوری کند. به نظر می رسد که آن چیز احساسات سرکوب شده ی شما هستند که هر لحظه ممکن است گریبان تان را بگیرند، پس احساسات تان را نادیده نگیرید. اگر به مشکلی برخورد کردید هرچه زودتر چاره ای بیندیشید و اجازه ندهید که بیشتر شود و روزتان را خراب کند.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

امروز ممکن است فکر کنید که دیگر زمان تفریح و شادی فرا رسیده است، اما ناگهان متوجه خواهید شد که کاری را نیمه تمام رها کرده اید. یادتان باشد که برای به دست آوردن اوقات فراغت، مسئولیت های تان را سرسری انجام ندهید. شاید وظایف تان آن قدر زیاد باشند که تا مدت ها نتوانید دست از کار بکشید، اما می توانید در تفریحاتی شرکت کنید که خیلی وقت گیر نیستند. باید یاد بگیرید تا از همین لحظه ای که در آن هستید نهایت لذت را ببرید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

حس ششم تان تقریباً خوب کار می کند، اما هنوز هم نمی توانید کاملاً از اموری که در جریان هستند آگاه شوید. به نفع تان است که در برابر اتفاقات آینده مقاومت نکنید. سعی کنید کمی خوش بینانه تر به همه چیز نگاه کنید، زیرا چنین رویکرد مثبتی می تواند فرصت های بی شماری را پیش روی تان قرار دهد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز ممکن است از شدت احساسات تان تعجب کنید. اگرچه نسبت به تصمیمات اخیرتان خوش بین هستید، اما ممکن است به یک مانع جدی برخورد کنید که هدف اش محک زدن شماست. کمی آهسته تر پیش بروید تا بتوانید موانع را کنار بزنید. با ارامش حرکت کنید و به تصمیمی که گرفته اید ایمان داشته باشید تا بتوانید مسیرتان را هموار کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

نمی دانید اوقات تان را چگونه سپری کنید و به همین خاطر عصبانی هستید. به نظر می رسد که در تصمیم گیری مشکل دارید، اما بدانید که این وضعیت نمونه ی کوچکی از مشکلات جدی تر زندگی است که برای حل آن ها باید یاد بگیرید جلوی خواسته های سرکشانه ی خود بایستید و واقعیت را همان طور که هست قبول کنید. فکر نکنید که می توانید به همه ی آرزوهای تان دست پیدا کنید، خواسته های تان را متعادل کنید تا بعداً نا امید نشوید. به دنبال چیزهای دست نیافتنی نباشید، در عوض به کارهایی فکر کنید که انجام شدنی هستند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

به نظر می رسد که وقت گذاشته اید و به خواسته هایی که دارید خوب فکر کرده اید، اما حواس تان باشد که زمان بررسی نیازهای شخصی رو به پایان است. اکنون باید تصمیم بگیرید که می خواهید در اهفته ی آینده چه کار کنید. سعی کنید به گذشته فکر نکنید و نگویید که ای کاش همه چیز طور دیگری می شد. دست به کار شوید و فقط به دنبال عملی کردن تصمیمات تان باشید.

 

 

فال روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره