وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلمهای غیراخلاقی تازه عروس و پسران همسایه رو شد

فیلمهای غیراخلاقی تازه عروس و پسران همسایه رو شد

فیلمهای غیراخلاقی تازه عروس و پسران همسایه رو شد

 

رابطه های غیر اخلاقی دختر جوان و پسران همسایه در دوران مجردیش ، باعث طلاق زود هنگام او شد ! به گزارش ایران ناز تازه عروس که هنوز مدت کوتاهی از ازدواجش نگذشته بود دچار رسوایی انتشار فیلم رابطه های غیر اخلاقیش با پسران همسایه شد ! دختر جوان که پيش از عروسي روابط  نامشروع بسياري داشت در کمتر از 3ماه طلاق گرفت. داماد وقتي فيلم ها را ديد بي درنگ درخواست طلاق داد

 

تازه داماد هنوز سروسامان نگرفته بود که با هجوم فيلم هايي از روابط همسرش با پسران مختلف روبرو شد.نرگس اصلا تصور نمي کرد دوستي با پسران ديگر در دوران مجردي او را به دردسر خواهد انداخت.

 

وقتي مجيد پيش روي قاضي دادگاه خانواده قرار گرفت گفت: نرگس منشي دندانپزشکي بود که من بيمارش بودم در اين رفت و آمدها با او آشنا شدم و وقتي به او پيشنهاد ازدواج دادم خيلي زود پذيرفت و من از خانواده ام در تهران خواستم به اينجا سفر کنند و به خواستگاري نرگس بروند.

 

وي افزود: زود ازدواج کرديم و من که بخاطر پروژه اي يکساله در اينجا بودم از نرگس خواستم آماده سفر به تهران شود تا در آنجا زندگي مان را شروع کنيم اما هنوز يک ماهي نگذشته بود که در تلگرامم با فيلم هاي مختلفي از ارتباط نامشروع همسرم با پسران مختلف همه دنيا روي سرو چرخيد وقتي به نرگس گفتم سکوت و گريه کرد و گفت متعلق به دوران مجردي اش است اما من نتوانستم چشم پوشي کنم و خودم را در يک کابوس گرفتار ديدم وجز طلاق به هيچ چيز ديگري فکر نمي کنم.

 

در برابر درخواست تازه داماد نرگس گريان به قاضي گفت: مجيد حق دارد اما من بي گناهم در يک شهر کوچيک همه دخترها آرزوي ازدواج دارند من هم چنين آرزويي داشتم و از پسران فاميل و در و همسايه پيشنهادهايي براي ازدواج مي گرفتم و فريب خورده و آنها در بعضي مواقع که اطمينانم بيشتر مي شد با من رابطه برقرار مي کردند و بعد به بهانه هايي ازدواج را کنسل مي کردند.

 

نوعروس افزود: وقتي مجيد خواستگاري کرد مهمترين دليلي که پذيرفتم اين بود که شنيدم زود به تهران مي رويم مي خواستم از اين فضا نجات پيدا کنم اما پسران همسايه که من را قبلا فريب داده بودند دست به يکي کردند و آبرويم را پيش شوهرم بردند.پشيمانم پنهان کاري کردم و با بخشيدن مهريه ام طلاق را مي پذيرم.بنابه اين گزارش،قاضي پرونده حکم طلاق اين زوج را صادر کرد

 

مطالب مرتبط:

 

درخواست 1 ماه رابطه نامشروع بازیگر سینمای ایران (عکس)

 

طلاق جنجالی این زن و شوهر بخاطر رابطه نامشروع (عکس)