وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

 

بانوان به دنبال تجربه شرایط مختلفی مانند، زایمان، یائسگی یا بارداری، دچار سستی واژن می‌شوند که در بسیاری از موارد، این رخداد بخشی طبیعی از روند پیری و افزایش سن شمرده می‌شود.

 

این دغدغه به هر دلیلی که باشد، سبب تحت تأثیر قرار گرفتن روحیه و حتی کیفیت رابطه جنسی در افراد می‌شود؛ به‌طوری‌که پس از مدت‌ها رنج و صبوری، ناچار به استفاده از برخی روش‌ها مانند، عمل لابیاپلاستی خواهند شد.

 

خوشبختانه با پیشرفت علم و دانش پزشکی، امروزه روش‌های بسیار زیادی برای برطرف ساختن شلی یا در اصطلاح، گشادی واژن، به وجود آمده که برای استفاده از آن‌ها، کافی است به یک پزشک توانمند و ماهر در این زمینه مراجعه کنید.

 

البته، تحقیقات نشان داده است که افراد تمایل ندارند برای رفع برخی از مشکل‌ها، به پزشک مراجعه کنند؛ درنتیجه، به برطرف کردن مشکل خود با استفاده از روش‌های خانگی، روی می‌آورند که این روش‌ها، معمولاً موقتی است و نتیجه دلخواه را به وجود نمی‌آورند.

 

در ادامه مقاله، به معرفی روش‌های مختلف جهت بهبود گشادی واژن با عمل لابیاپلاستی در تهران و همچنین، معرفی بهترین دکتر لابیاپلاستی خواهیم پرداخت.

 

عمل لابیاپلاستی در چه صورتی انجام می‌شود؟

 

عمل لابیاپلاستی در چه صورتی انجام می‌شود؟

از گذشته تاکنون، راهکارهای بسیاری جهت رفع شلی و افتادگی واژن به‌کار گرفته‌شده است که البته بسیاری از آن‌ها، با شکست مواجه بودند و تأثیر چندانی نداشته‌اند.

 

عمل لابیاپلاستی یا برش لب‌های بیرونی واژن، برای افرادی مناسب است که به دلیل اندازه یا شکل غیرطبیعی لب‌های بیرونی واژن خود، دچار ناراحتی یا اختلال شده‌اند.

 

به بیان ساده، از مزایای این اقدام می‌توان به تغییر شکل، اصلاح اندازه و توازن لب‌های بیرونی واژن و همچنین، کاهش عوارض ناشی از بزرگی لابیاها مانند، ناراحتی، تحریک یا درد هنگام انجام فعالیت‌های روزمره، اشاره کرد. در بخش زیر، به برخی از مواردی که نیاز به انجام عمل لابیاپلاستی دارند، اشاره می‌کنیم.

 

افزایش حجم و بزرگ شدن لب‌های بیرونی واژن

لب‌های واژن که شامل لبیوم مینورا و لبیوم ماژوس هستند، ممکن است درگذر زمان، دچار افزایش حجم شوند که در این حالت، هم ازنظر ظاهری و هم ازنظر عملکرد، مشکلاتی را برای فرد ایجاد می‌کنند.

 

البته، بیماران می‌توانند با مراجعه به پزشک و به صلاحدید او، اقدام به انجام عمل لابیاپلاستی کنند. دلایل مهمی که امکان رشد و بزرگ شدن لب‌های واژن را به دنبال دارند، عبارت‌اند از:

 

  • تحریک مزمن

  • خود ارضایی زیاد و مکرر

  • کشیدن لب‌های داخلی

  • افزایش سن

  • بی‌نظمی‌های هورمونی

  • رابطه جنسی

  • زایمان

 

نامتقارن بودن لابیاها

عدم تقارن لابیا، به معنی بزرگ بودن یک لبه داخلی نسبت به لبه دیگر است. در این حالت، یکی از لبه‌ها بیرون می‌زند و ظاهر ناخوشایند و نازیبایی را ایجاد می‌کند.

 

پزشکان دلیل این ناهماهنگی را افزایش سن و رسیدن به یائسگی، بارداری و زایمان‌های متعدد می‌دانند.

 

البته در برخی بانوان، به دنبال عوامل ارثی، نامتقارن بودن لابیا ایجاد می‌شود که تنها راه برای رفع این مشکل، عمل لابیاپلاستی در تهران، توسط پزشک متخصص است.

 

چروک شدن واژن

با افزایش سن، سطح استروژن و همچنین، هورمون‌های زنانه، کاهش می‌یابد که این اتفاق، به‌طور مستقیم بر ایجاد چین‌وچروک و کاهش حجم لابیاها، تأثیر می‌گذارد.

 

در برخی موارد نیز چاق و لاغر شدن‌های پی‌درپی، اختلالات هورمونی، کاهش وزن شدید و زایمان، می‌تواند دلیلی بر چروک شدن لابیا باشد که برای حل این اختلال، باید اقدامات لازم مانند، عمل لابیاپلاستی، صورت گیرد.

 

اختلال در روابط جنسی

 

اختلال در روابط جنسی

عامل دیگری که سبب تبدیل فرد به کاندید مناسب برای عمل لابیاپلاستی می‌شود، ایجاد اختلال در روابط جنسی است.

 

در این حالت، پزشک جراح زیبایی واژن، اقدام به درمان مشکل به‌واسطه عمل می‌کند و طی جراحی، قسمت‌های اضافی را برداشته و لب‌های دستگاه تناسلی را تا حد استاندارد، کوچک می‌کند.

 

عفونت‌های مکرر به دلیل لابیلای بزرگ

لابیای بزرگ‌تر از حد استاندارد، مانع از تخلیه کامل ادرار و تمیز شدن کامل این ناحیه از آلودگی‌ها می‌شود؛ درنتیجه، امکان بروز انواع مختلف عفونت واژینال برای افراد، وجود خواهد داشت.

 

چنانچه فرد با مراجعه به پزشک و مصرف داروها، مجدداً به بیماری عفونی مبتلا شد، تنها راه برای رهایی از این مشکل، انجام عمل توسط دکتر لابیاپلاستی است.

 

پزشک، قسمت‌های اضافی را حذف می‌کند تا عمل شستشو و نظافت، به‌طور کامل انجام گیرد و فرد به بیماری‌های عفونتی و قارچی، مبتلا نشود.

 

گشادی واژن

در برخی مواقع نیز در اثر بالا رفتن سن، بارداری و زایمان‌های طبیعی، بانوان دچار مشکلات گشادی واژن می‌شوند. در این حالت، ممکن است کیفیت رابطه جنسی نیز برای خود فرد و شریک جنسی او، کاهش‌یافته و تحت تأثیر قرار بگیرد.

 

متخصص لابیاپلاستی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدام به تنگ کردن واژن و رفع مشکل خواهد کرد. برخی دیگر از دلایلی که وجود آن‌ها، سبب توصیه پزشک به انجام جراحی زیبایی واژن می‌شود، عبارت‌اند از:

 

  • درد در هنگام برقراری رابطه جنسی

  • کمبود تحریک کلیتوریس به دلیل پوسته اضافی که بر روی کلاهک قرار دارد.

  • درد در هنگام ورزش

  • ناراحتی هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ

  • احساس کشیدگی و سایش هنگام راه رفتن و ورزش

 

عمل لابیاپلاستی با جراحی ، لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

 

عمل لابیاپلاستی با جراحی

بعد از مراجعه به پزشک و معاینه توسط او، ابتدا روش‌هایی مانند، استفاده از دارو یا انجام برخی ورزش‌ها جهت حل مشکل، پیشنهاد می‌شود.

 

درصورتی‌که روش‌های ذکرشده، پاسخگو این مشکل نباشند و شدت این مشکل، به‌اندازه‌ای باشد که زندگی فرد را مختل کند، بهترین اقدام، عمل لابیاپلاستی است.

 

طی این عمل، ابتدا عضلات را به خوبی می‌کشند و بعد از قرار دادن در جای خود، اقدام به بخیه زدن این ناحیه می‌کنند.

 

تقویت لب‌ها، اندکی پس از عمل جراحی، آغاز و نتایج مطلوب آن، سبب رضایت افراد می‌شود. همچنین، درنتیجه سفت شدن دیواره واژن و تنگ شدن آن، کیفیت روابط جنسی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

عمل لابیاپلاستی با لیزر توسط متخصص

 

عمل لابیاپلاستی با لیزر توسط متخصص

پیشرفت در تکنولوژی، امکان استفاده از لیزر را جهت درمان مشکلات واژن، ممکن ساخته است که مزیت‌های بسیاری ازجمله، درد و تورم کمتر، حداقل تهاجم و بهبودی سریع را به دنبال دارد.

 

در این روش، طول لابیای اضافی را با لیزر، کاهش می‌دهند. یکی از بهترین جراح‌های زیبایی واژن زنان در تهران، دکتر طاهره فروغی فر است که بهترین و جدیدترین تکنیک‌ها را جهت عمل لابیاپلاستی و کوچک کردن آن، به‌کار می‌گیرند.

 

درمان با لیزر، باعث تقویت لایه مخاطی ناحیه واژن می‌شود و درنتیجه، تنگ شدن قطعی آن را به دنبال دارد.

 

رفع مشکلات واژن، توسط دکتر لابیاپلاستی ، لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

 

رفع مشکلات واژن، توسط دکتر لابیاپلاستی

همان‌طور که ذکر شد، آیتم‌های متعددی ازجمله، روش‌های مختلف عمل با لیزر یا جراحی لابیاپلاستی، سبب رفع این مشکل، یعنی بازگرداندن قوام پوستی و رفع شل شدگی و افتادگی پوست واژن می‌شود که با توجه به شرایط هر فرد و صلاحدید پزشک معالج، انتخاب و اجرا می‌شوند.

 

متقاضیان نیز با توجه به شرایط خود، یعنی عادت‌ها، سبک زندگی و ویژگی‌های جسمانی، اقدام به رفع این مشکل می‌کنند. قبل از انجام عمل، بهتر است با دریافت مشاوره آنلاین یا مراجعه حضوری به مطب پزشک، مسیر درمان را انتخاب کرده و سپس، مشکل خود را بهبود بخشید.

 

شما می‌توانید برای رفع این مشکل، به بهترین و باتجربه‌ترین دکتر لابیاپلاستی در شهر تهران، یعنی دکتر طاهره فروغی فر، مراجعه کرده و مشاوره و اطلاعات لازم را در ارتباط با این اختلال، دریافت کنید.

 

رضایت کاربران و بیماران قبلی دکتر طاهره فروغی فر، حاکی از مهارت این پزشک در عمل لابیاپلاستی دارد. در این مقاله، سعی بر آن بود که جهت رفع مشکلات گشادی و تنگ کردن واِژن، مطالب مفیدی به شما ارائه دهیم تا در صورت مواجهه با این موارد، از مطالب ذکرشده در این مطلب، بهره ببرید.