وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لاغری تضمینی 10 کیلو در دو هفته

لاغری تضمینی 10 کیلو در دو هفته

لاغری تضمینی 10 کیلو در دو هفته

 

همه ارزوی لاغر شدن دارند اگر مراسمی دارید که می خواهید در آن بدرخشید و وقت کمی برای شرکت در این مراسم دارید یا به طور کلی فرصت کمی برای کم کردن وزن خود دارید ، برنامه غذایی لاغری تضمینی را به کار ببرید تا در 2 هفته 10 کیلو وزن کم کنید. لاغری تضمینی یک روش برای کم کردن وزن است که در آن بهترین مواد غذایی برای سوزاندن چربی ها ارائه می شود .

 

با انتخاب بهترین مواد غذایی از جمله پروتئین بدون چربی، چربی های سالم و غلات سبوس دارو غذاهای کم نمک بدون استفاده از آب میوه خاص یا گرسنگی آب اضافی بدن و نفخ شکمتان را از بین ببرید و چربی بدن را کاهش دهید .

 

برای رسیدن به کاهش وزن و لاغری به غیر از ورزش هایی که موجب افزایش ضربان قلب می شود پروتئین های بدون چربی نیز بسیار موثرند زیرا این نوع غذاها موجب افزایش سوخت و ساز بدن و سوزاندن کالری بیشتر می شوند.

 

لاغری تضمینی 10 کیلویی و مواد غذایی سالمی که در طول این دو هفته می توانید بخورید :

غلات با دانه های گندم
لیمو تازه یا آبلیمو
روغن زیتون
چای سبز
طناب و کفش برای فعالیت ورزشی
شیر بادام
عسل
تخم مرغ
اسفناج
گوجه فرنگی
آووکادو
ژلاتین بدون قند
بادام خام بدون نمک
ماست طبیعی طعم دار یا ساده
انواع توت ها یا زغال اخته تازه یا یخ زده، توت فرنگی، تمشک
گوشت کم نمک یا مرغ ،گوشت بوقلمون، ماهی قزل آلا
انواع سبزیجات مثل کاهو، خیار، گوجه فرنگی ، کرفس، هویج

 

صبحانه برای لاغری تضمینی

در این رژیم غذایی برای صبحانه می توانید از املتی تهیه شده با سفیده تخم مرغ آب پز، اسفناج خرد شده و گوجه فرنگی ، یک فنجان غلات کامل را با شیر بادام یا یک فنجان میلک شیک میوه ها که تهیه شده از ترکیب ماست و انواع توت ها و میزان کمی عسل است را مصرف کنید.

 

لاغری تضمینی با ناهار کم کالری اما پرانرژی

شما در این رژیم غذایی می توانید در وعده ناهار سینه مرغ کبابی با خیار و گوجه فرنگی خرد شده یا دو عدد تخم مرغ آب پز با کرفس و هویچ میل کنید زیرا این مواد غذایی کم کالری و با انرژی بال هستند.

 

شام متعادل برای لاغری تضمینی

برای لاغر شدن شام را حذف نکنید و یک شام متعادل مانند 150 تا 180 گرم از قلوه گاه کبابی با سالاد خرد شده یا 180گرم مرغ کبابی با 1 فنجان اسفناج بخار پز یا 150 گرم ماهی میل کنید.
لاغری تضمینی با خوردن دوبار میان وعده در هر روز در رژیم های غذایی خوردن میان وعده بسیار مهم می باشد

 

زیرا میان وعده ها سبب می شوند شما در وعده های اصلی کالری کمتری مصرف کنید . در این رژیم غذایی میان وعده انتخابی شما می تواند شامل یک فنجان از انواع توت ها یا 150 گرم ژله بدون قند یا 20 عدد بادام یا 1 فنجان آووکادو قطعه قطعه شده با لیمو و کمی نمک باشد .

 

لاغری تضمینی و ورزش روزانه با تپش قلب بالا در زمان های کوتاه

 

1 . بدن خود را با ورزش گرم کنید

برای شروع ورزش ابتدا خود را با حرکت در جا زدن گرم کنید و بعد شانه های خود را ابتدا در جهت عقربه های ساعت و بعد در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید . این ورزش ها وقت کم می گیرند .

 

2 . پرش طناب

یکی دیگر از ورزش هایی که موجب لاغری می شود طناب زدن است . این ورزش مدت زمان کمی را به خود اختصاص می دهد .شما می توانید به مدت پنج تا ده دقیقه در طول روز طناب بزنید .

 

3 . دویدن

به طور عادی بدوید و یا اینکه 20 دقیقه بر روی تردمیل بدوید یا به طور عادی بدوید تا ضربان قلب شما به بالای 150برسد.

 

4 . خنک کردن بدن پس از ورزش

بعد از ورزش حرکات کششی انجام دهید تا عضلاتتان به حالت اولیه باز گردند . حرکات کششی از تجمع اسیدلاکتیک که سبب گرفتگی عضلات می شود، جلوگیری می کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره