وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش لیفت و بالاکشیدن پستان بدون جراحی

روش لیفت و بالاکشیدن پستان بدون جراحی

روش لیفت و بالاکشیدن پستان بدون جراحی

 

پستانها نقش مهمی در زیبایی خانمها دارند . شکل ظاهری آنها و علاوه بر آن سایز سینه های زنان در زیباییشان نقش عمده ای ایفا میکند . ممکن است به مرور زمان پستانها دچار افت و آویزان شدند بشوند . به گزارش ایران ناز پستان جزء غدد ترشحی است که در خانمها همزمان با بلوغ رشد و نمو می کند والبته در دوران بارداری و شیردهی به حداکثر رشد و سایز خود می رسد .

 

عضله اصلی نگهدارنده پستان عضله پکتورالیس ما‍‍ژور و عضلات فرعی شامل عضله پکتورالیس مینور و عضله سراتورآنتریور و سایر عضلات نگهدارنده قفسه سینه می باشند .

 

افتادگی پستان به چند دلیل ایجاد می شود :

 

۱- افزایش شدید حجم پستان که منجر به پارگی و نارسایی لیگامان نگه دارنده پستان (کوپرزلیگامان) می گردد که درمان آن صرفاً جراحی است .

 

۲-در افرادیکه سایز کمتر از ۸۰ دارند و لیگامان کوپرز سالم است معمولاً افتادگی پستان بدلیل ضعف عضلات نگهدارنده پستان رخ می دهد .در این حالت با استفاده از برخی دستگاههای حاضر می توان افتادگی را به قدر قابل ملاحضه ای کاهش داد .

 

۳- پیرو چروکیده شدن پوست پستان که البته این نیز قابل درمان است.

 

۴ -کاهش شدید وزن که منجر به از دست دادن حجم چربی پستان می گردد ( که در این صورت نیاز به تزریق چربی میباشد )

 

برای لیفت پستان اگر لیگامانهای نگهدارنده پستان سالم باشند بایستی عوامل نگهدارنده آن را تقویت نمود .ضمنا استفاده از بوتاکس نیز برای لیفت پستان در شرایط خاص استفاده میشود .