وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای تجاوز کیوان . ا به دختران دانشجو + عکس

ماجرای تجاوز کیوان . ا به دختران دانشجو + عکس

ماجرای تجاوز کیوان . ا به دختران دانشجو + عکس

 

ماجرای تجاوز های پی در پی یک مرد به دختران دانشجوی تهرانی در تئیتر تبدیل به ترند شد و هشتگ نام متجاوز توئیتر را فرا گرفت ! یکی از بازیگران زن با انتشار عکس و اسمی خبر از تجاوز این فرد به دختران زیادی را داد . به گزارش ایران ناز آزار شیطانی گروهی از دختران دانشجو در تهران توسط یک پسر مجرد در فضای توئیتری ترند شد و دختران آزار دیده که هیچ شکایتی در مراجع قضایی نکرده اند در اقدامی همزمان مشخصات و عکس ک – الف را انتشار دادند و سرنوشت های شوم خود در خانه این آزارگر را فاش کردند.

 

هر دختری سرنوشتی را فاش کرد که با رفتن به خانه ک- الف به او مشروبات الکلی آغشته به موادهای بی هوش کننده خورانده شده است سپس برهنه و درحالیکه مورد تجاوز قرار گرفته بودند به هوش آمده اند.

 

 

امروز جمعه 31 مرداد ماه 99 اسم یک پسر در فضای مجازی ترند شد گروهی دختر که خود را دانشجو در تهران معرفی کرده بودند شروع به افشا گری کردند و ک- الف را به فریب و تجاوز محکوم کردند. از سوی دیگر روایت متفاوتی هم از تجاوز فردی با همین نام به پسران دانشجو مطرح شده است که توسط یکی از افرادی که مدت ها از سوی فرد مذکور مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود کشته شد و پرونده این ماجرا در حال حاضر در دادگاه در حال رسیدگی است. باید دید که آیا فرد متجاوز به دختران و پسران یک نفر بوده یا خیر؟

 

ماجرای تجاوز کیوان . ا به دختران دانشجو + عکس

 

به گزارش ایران ناز، هر دختری سرنوشتی را فاش کرد که با رفتن به خانه ک- الف به او مشروبات الکلی آغشته به موادهای بی هوش کننده خورانده شده است سپس برهنه و درحالیکه مورد تجاوز قرار گرفته بودند به هوش آمده اند. برخی نیز نوشته بودند که به اصرارهای این پسر جوان گوش نداده اند و به خانه اش نرفته اند و حالا می بینند دانشجوهای دیگر فریب خورده اند و از اینکه خودشان به دام ک-الف نیفتاده اند راضی اند.

 

عجیب اینکه برخی پسران که خود را دوست ک-الف نامیده اند ادعا داشته اند این پسر دانشجو از اقدامات شیطانی و تجاوز به دختران با روش های مختلف نزد آنها حرف زده است. یکی از دختران نوشته که وقتی اصرارهای ک- الف را به رفتنش خانه شان نپذیرفته پیشنهاد صبحانه املت گرفته و نهایتا عنوان داشته از پسران قد کوتاه خوشش نمیاید تا توانسته از زیر فشارهای ک- الف خلاص شود.

 

دیگری نوشته که پیشنهاد داده در کافه همدیگر را ببینند که ک-الف عنوان داشته 5 سالی می شود به کافه نمی رود چون کافه نشینی فرهنگ کمونیستی است و بعد به خانه او رفته و با خوردن مشروبات الکلی در دام متجاوز افتاده است. این دختران در اقدامی همزمان عنوان داشته اند متجاوز سریالی تهران الان چرا باید آزادانه در دانشگاه —- راست راست بچرخد به کارهایش ادامه دهد و آنها ناراحتی روحی و روانی داشته باشند.

 

رسانه ای شدن این ماجرای عجیب

 

عصر جمعه همشهری آنلاین نوشت:«کاش من تنها بودم. اگر فقط به من تجاوز کرده بودی، حرفی نمی‌زدم و به تراپی ادامه می‌دادم اما الان می‌بینم به تن خیلی‌ها دست‌درازی کردی با سناریوهای مشابه. تو واقعا برای جامعه خطرناکی. امیدوارم حیات اجتماعی‌ت مختل بشه همونطور که زندگی این همه آدمو به نابودی کشوندی.» این یک روایت از ده‌ها و صدها روایت تجاوز فردی به نام ک-الف است که به نظر می‌رسد بر اساس آنچه در فضای مجازی منتشر شده است با داستانی مشابه ده‌ها دختر را به خانه خود کشانده و…

 

نوشتن آنچه این فرد سر دختران این سرزمین و دانشجویان دانشگاه تهران آورده {بر اساس آنچه فضای توییتر را پر کرده است}، عرق سرد شرم بر پیشانی می‌نشاند. کاش برای آنکه رنج خبرنگار کم شود، مسئولان و مدیران دانشگاه تهران و فرماندهان پلیس و دادستان و قاضی‌ها خودشان به توییتر سر بزنند و ک- الف را دنبال کنند؛ هشتگی که تا عصر روز جمعه تعداد توییت‌های آن از ۵۵۰۰ فراتر رفته و هر لحظه بر آن افزوده می‌شود. بعد از خواندن توییت‌ ها هم کاش همه از خودمان بپرسیم آیا خواب می‌بینیم و همه این فاجعه‌ها زیر گوش ما رخ داده است؟

 

داستان آشنا و تکراری است. فرد دیگری توییت کرده است: «یکی از دانشجویان قدیمی دانشگاه تهران با پرسه‌زنی و چشم‌چرانی در فضای داخلی دانشگاه می‌چرخد و با چرب‌زبانی دانشجویان دختر جوان را به خانه خود دعوت می‌کند. مقاومت بی‌فایده است و پسر ریزاندام سرانجام به خواسته خود می‌رسد. رفتن به خانه همان و باز شدن در کمد پر از نوشیدنی‌های الکلی همان. بعد نوبت به نوشیدن می‌رسد و دختر از همه جا بی‌خبر وقتی به هوش می‌آید، می‌بیند کار از کار گذشته و برهنه روی تخت افتاده است…»

 

پشت پرده توئیت های تازه ترند شده توئیتر

 

این چکیده بیشتر روایت‌هایی است که قربانیان ک- الف در توییتر نوشته‌اند. هر چند برخی هم در سفر تفریحی یا علمی به برخی شهرها و جزیره‌ها در دام ک- الف افتاده و قربانی تجاوز شده‌اند. برخی هم خوشبختانه توانسته‌اند از دام او بگریزند که این را شاید مدیون جثه کوچک متجاوز سریالی و آمادگی بدنی خود بوده باشند. در هر حال، توصیف آنچه رخ داده از توان قلم خارج است و خیلی‌ها را یاد فیلم‌های هالیوودی با موضوع متجاوزان سریالی می‌اندازد.

 

بر اساس آنچه کاربران در توییت‌های بی‌شمار خود نوشته‌اند چهره‌ای که ک- الف در تمام این سال‌ها از خود ساخته هم بی‌تردید در پیش بردن جنایت‌ها و نقشه‌ها بی‌تاثیر نبوده است. راه انداختن و مدیریت کردن یک کتابفروشی در راسته خیابان انقلاب و اطراف، پرسه زدن با چهره هنری در تمام مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران، عکس انداختن با برخی مسئولان شهری و دعوت کردن آنها به کتابفروشی و برخی شگردهای دیگر که خلافکاران سریالی آنها را بسیار خوب بلدند و برای شکار طعمه استفاده می‌کنند.

 

تجاوز به دختر های دانشجو تهرانی

 

حالا که آمار ترندک- الف در همین چند دقیقه افزایش یافته و به ۵۹۰۰ رسیده، این نکته را هم گوشزد کنیم که ظاهرا برخی مسئولان دانشگاه تهران در حال پیگیری ماجرا هستند و قول داده‌اند از قربانیان حمایت کنند. مدیر یکی از گروه‌های پردیس هنرهای زیبا شماره تماس خود را در دسترس شاکیان این پرونده قرار داده و از آنها خواسته حتی بدون ذکر نام تماس بگیرند و داستان خود را بازگو کنند تا دانشگاه بتواند در محاکم قضایی پیگیر پرونده باشد.

 

هر چند صفحه این فرد در اینستاگرام قفل است و نمی‌توان محتوای آن را دید اما در کمتر از ۲۴ ساعت پس از آغاز افشاگری‌ها، صدها نفر از دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان او را از فهرست خود حذف کرده‌اند. کسی که تا روز پنجشنبه بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام داشت، عصر پنجشنبه آمارش به ۱۵۷۰ فالوئر رسید و همچنان در حال سقوط است.

 

شاید امروز وقت سرزنش کردن دخترانی نباشد که جوانی و عصمت خود را تباه‌شده می‌بینند. می‌توان نشست و تا ابد دختران را به خاطر فریب خوردن و رفتن به خانه یک فرد ناشناس ملامت کرد اما بهتر است پیگیری این بخش پرونده کاف الف به زمانی موکول شود که او در چنگال قانون گرفتار آمده و اگر اتهام‌هایش ثابت شود، به سزای اعمالش رسیده است.