وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی بهترین بازی های آنلاین برای موبایل و کامپیوتر

معرفی بهترین بازی های آنلاین برای موبایل و کامپیوتر

معرفی بهترین بازی های آنلاین برای موبایل و کامپیوتر

 

صنعت بازی در جهان روز به روز در حال پیشرفت است و حالا رده سنی نمی شناسد ، از افرادی که در اوقات فراغت شان بازی می کنند تا گیمرهای حرفه ای در دنیای گیم حضور دارند ، گیم های آنلاین هم این روزها بسیار پرطرفدار شده و حرف اول را در حوزه سرگرمی می زنند و در زندگی روزمره افرادی را می بینیم که بی وقفه پابجی بازی می کنند ، به دهکده شان در کلش آوکلنز رسیدگی می کنند ،سراغ انفجار می روند یا فورتنایت بازی می کنند.

 

معرفی بهترین بازی های آنلاین برای موبایل و کامپیوتر

 

شما برای این که سرگرم شوید چه کارهایی انجام می دهید؟ اگر گیمر هستید سراغ چه بازی هایی می روید؟ امروز می خواهیم بهترین بازی های آنلاین را به شما معرفی کنیم که شهرت جهانی دارند.

 

PUBG Mobile

وقتی همراه با 99 گیمر دیگر وارد زمین بازی می شوید باید تلاش کنید تنها شما زنده بمانید! هیجان انگیزترین بازی گروهی موبایل که به صورت آنلاین بازی می شود و چندسالی است که در رده برترین ها قرار گرفته است.

 

گیم پلی فوق العاده به همراه گرافیک جذاب باعث شده تا افراد بسیاری در سراسر جهان به این بازی اعتیاد پیدا کنند. استفاده از وسایل مختلف یا رفتن به مکان های گوناگون در این بازی واقعا جذاب و هیجان انگیز است.

 

Critical Ops

یک بازی آنلاین اندروید که در ژانر اکشن طراحی شده و شما اول شخصی هستید که در نقش تک تیرانداز ظاهر می شوید. در این بازی سه حالت مختلف Deathmatch ، Defuse و Gun Game وجود دارد.

 

بازی با همکاری چند تیم شروع می شود و در کنار هم بازی می‌کنند و برنده بازی تیمی است که بیشترین نفرات را کشته باشد. شما می توانید در نقش تروریست یا مخالف آن بازی کنید.

 

در سطح Defuse هدف ساختن یک بمب است تا از آن در برابر تیم حریف دفاع کنند. بازی با خنثی شدن یا منفجر شدن بمب تمام می‌شود. این بازی یکی از اکشن‌ترین بازی‌هاست که از نظر گیم پلی فضایی شبیه به CS: GO دارد.

 

Fortnite

بازی‌ مهیج سبک بتل رویال که در حال حاضر در صدر جدول است که فضا و بستری بسیار شبیه به پابجی دارد اما قابلیت‌ها و جزئیات در فورتنایت کمی بیشتر است.

 

مثلا می توانید مستقیما به دشمن شلیک کنید یا برای خودتان مکانی بسازید. این بازی بیش از 125 میلیون گیمر در سراسر جهان دارد و مانند پابجی شما به همراه 99 نفر دیگر باید در جزیره ای برای زنده ماندن تلاش کنید.

 

Crash

کراش یا همان بازی انفجار در ایران بسیار محبوب و پرطرفدار است ، این بازی بصورت آنلاین بین بازیکنان برگزار می شود و شما با یک ضریب و نمودار سر و کار دارید که مدام تغییر می کند و در حال رشد است.

 

این بازی کاملا بر پایه شانس طراحی شده و شما هرچه با ضریب بیشتری داشته باشید برنده بازی خواهید بود. سایت های زیادی هستند که بازی انفجار را ارائه می دهند.

 

انفجار طبق الگوریتم های خاصی طراحی شده و با هیچ ربات و روشی قابل هک شدن نیست و بسیار هیجان انگیز است و اگر بازیکن به ضریب 20 یا بالاتر برسد به موفقیت بزرگی رسیده است.

 

بازی انفجار در نسخه های 1 و 2 در سایت ها قابل دسترسی است. کراش در کشورهای دیگر نیز طرفدار دارد.

 

Modern Combat 5 Blackout

کامبت یکی از بازی های اکشن و هیجانی است که سال هاست در پلفترم های مختلفی بازی می شود. این بازی شباهت زیادی به Call of Duty و Battlefield دارد.

 

شما در بازی شخصیت مورد نظر، حالت کمپین و چند ویژگی دیگر را دریافت می‌کنید. این بازی به صورت آنلاین در اندروید قابل دسترسی است که بصورت تک نفره و چند نفره قابل اجرا می باشد.

 

این بازی تیراندازی اکشن و مهیج اول شخص می‌تواند لحظات خارق‌العاده و به یادماندنی برایتان بسازد.

 

Clash of Clans

می رویم سراغ گل سرسبد بازی ها یعنی کلش آو کلنز ، بازی که نام آن بیشتر از هر بازی دیگری در جهان شناخته شده و مدت زمانی عده بسیاری را به خود مشغول کرده بود و اکانت های آن با قیمت های بسیار زیادی خرید و فروش میشد.

 

این بازی استراتژیک امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ را دریافت کرده و بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود در پلی‌استور گوگل دارد. در این بازی کار شما این است که با ابزارهایی که در اختیار دارید، یک دهکده بسازید.

 

اوضاع آن را سر و سامان بدهید و در جنگ‌های مختلفی که در دهکده رخ می‌دهد، پیروز شوید. در کلش آو کلنز شما طبق سلیقه خودتان یک دهکده می سازید.

 

البته روند ساخت دهکده همیشه با مشکلاتی مواجه است. چرا که ممکن است با کمبود امکانات مواجه شوید و یا اینکه در حین ساخت دشمن به شما حمله کند.

 

در این بازی اگر بتوانید دیوارهای خوبی بسازید و ساختمان‌های خود را از پایه اصولی و درست بنا کنید، شانس زیادی برای سرکوب کردن دشمن دارید. این بازی تماما شما را مجذوب خودش می‌کند. پس اگر به آن معتاد نشدید، باید خوشحال باشید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره