وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نماز جماعت زنان بی حجاب در مسجد همجنسگرایان

نماز جماعت زنان بی حجاب در مسجد همجنسگرایان

نماز جماعت زنان بی حجاب در مسجد همجنسگرایان

 

 

به گزارش ایران ناز به تازگی در کشور آلمان مسجد عجیبی ساخته شده است که به مسجد همجنس گرایان شهرت دارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر نماز خواندن زنان بی حجاب در مسجد همجنسگرایان را مشاهده میکنید.

 

مسجدی در برلین پایتخت آلمان ساخته شده است که از جهات مختلف عجیب ترین مسجد جهان به شمار می اید.

 

نام مسجد عجیب آلمان “ ابن رشد – گوته ” نام دارد و زنان و مردان در این مسجد در کنار همدیگر نماز می خوانند.ابن رشد یک فیلسوف اهل اندلس و یوهان وولفگانگ گوته نویسندۀ معروف آلمانی بود.مسجد ابن رشد – گوته به مسجد ” لیبرال ” معروف شده است.

 

هنوز کسی نمی داند چرا برای همجنس بازان در کشور آلمان مسجد ساخته اند و چرا زنان بی حجاب کنار مردان در حال نماز خواندن می باشند در این مسجد همجنس گرایان جمع شده و نماز می خوانند .

 

 

این مسجد در یک خیابان تجاری شلوغ در منطقه مهاجرنشین موابیت در غرب برلین قرار دارد خیابانی که مملو از رستوران های هندی و ویتنامی و قهوه خانه های خاورمیانه ای است.

 

 

سیران آتیس” فعال حقوق زنان که در ترکیه متولد شده است می گوید که این مسجد مکانی لیبرال خواهد بود که در آن به هرکس خوش آمد گفته می شود و همه از حق مساوی برخوردار خواهند بود.

 

نماز جماعت زنان بی حجاب در مسجد همجنسگرایان

 

در این مسجد لیبرال ها زنان مجبور نیستند که حجاب داشته باشند و می توانند به عنوان موذن یا پیش نماز باشند.مسلمانان اعم از همجنس باز، سکولار، شیعه و سنی و زنان بدون پوشش اسلامی می توانند در مسجد ابن رشد گوته عبادت کنند.

 

 

اسم مسجد از نام محمد بن احمد بن رشد اندلسی، فیلسوف قرون وسطی و یوهان ولفگانگ گوته، نویسنده آلمانی گرفته شده است.

 

 

مسجد منطقه موابیت گلدسته ندارد و صدای اذان از آن پخش نمی شود و فقط شامل یک اتاق بزرگ می شود و دریک خیابان تجاری شلوغ در منطقه مهاجرنشین موابیت در غرب برلین قرار دارد خیابانی که مملو از رستوران های هندی و ویتنامی و قهوه خانه های خاورمیانه ای است.

 

 

مسجد منطقه موابیت گلدسته ندارد و صدای اذان از آن پخش نمی شود و فقط شامل یک اتاق بزرگ می شود و در طبقۀ سوم کلیسای قدیمی ” سنت یوهان ” قرار دارد.بیش از ۴ میلیون مسلمان در آلمان زندگی می کنند که اکثر آنها تبعۀ ترکیه هستند. مسلمانانی از کشورهای بالکان ، خاورمیانه و شمال آفریقا نیز در آلمان زندگی می کنند.