وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پنج دلیل برای ترشحات آلت تناسلی زنان

پنج دلیل برای ترشحات آلت تناسلی زنان

پنج دلیل برای ترشحات آلت تناسلی زنان

 

اگر میخواهید پنج علت ترشحات آلت تناسلی خانمها و معنی آنرا بدانید با ما در ایران ناز همراه باشید.ترشحات واژنی باید همواره بررسی بشوند چرا که نشانه هایی از وضعیت سلامتی زنان را دارا هستند

 

آيا ترشحات واژني طبيعي است؟

 

بسياري از روزها، ترشحات واژني دغدغه شما نيست و اين چيز خوبي است و درنهايت، اين مسئله اي نيست که دوست داشته باشيد به آن فکر کنيد. به خصوص اگر در مورد آن چيز قابل توجهي وجود نداشته باشد، که معمولا به معناي اين است که همه چيز عادي است. اما اگر شما متوجه يک تغيير ناگهاني در رنگ، بو و يا بافت شديد، چه کار کنيد؟ در اينجا نکاتي داريم که به شما مي گويد، چگونه ترشحات را رمزگشايي کنيد و اين ترشحات چه نکاتي را در مورد سلامت تان به شما مي گويند.

 

شما در حال تخمک گذاري هستيد

 

هيلدا هاچرسون، استاد زنان و زايمان در دانشگاه پزشکان و جراحان کلمبيا مي گويد، اگر شما متوجه ترشحات چسبناک از خود شديد ( ما قصد نداريم ميل شما به صبحانه تان را از بين ببريم، اما غلظت آن مثل سفيده تخم مرغ خام است) احتمالا به معني اين است که، شما در حال تخمک گذاري هستيد (تخمدان شما يک تخمک بالغ آزاد مي کند که، از طريق لوله رحم عبورمي کند و مي تواند بارور شود). درست قبل از تخمک گذاري، شما ممکن است متوجه افزايش شفافيت و رشته هاي ترشحات شويد. مايع چسبنده شرايط را براي سفر اسپرم به تخمک آسان تر مي کند.

 

نکته: اگر شما از نظر جنسي فعال هستيد، در اين ايام فوق العاده فوق العاده مواظب باشيد.

 

پريود شما در راه است

 

چند روز پس از تخمک گذاري، ترشحات دوباره شروع به کم شدن خواهند کرد. اگر پريود هاي شما بسيار منظم است، معمولا پريود شما در حدود 14 روز پس از تخمک گذاري شروع مي شود، پس کاهش ترشحات مي تواند به شما کمک کند تا شروع به شمارش معکوس کنيد. خانمها همچنين ممکن است، به صورت دوره اي ترشحات غليظ و سفيد را ببينيد، تا زماني که اين ترشحات بي بوست و خارش و سوزش ندارد، عادي است و بايد پس از چند روز فروکش کند.

 

به شما استرس وارد شده است

 

احساس مي کنيد کمي بيشتر از حد معمول است؟ استرس مي تواند ميزان ترشح بدن شما را صعودي افزايش دهد. در حال حاضر و پس از آن ترشحات شما کمي بيشتر مي شود. منشا استرس خود را بررسي کنيد، شايد زمان آن رسيده باشد که آرام شويد.

 

شما لکه مي بينيد

 

اگر شما کمي خون در ترشحات خود ديديد، معمولا نيازي نيست وحشت کنيد. مي تواند فقط خون باقي مانده قاعدگي يا لکه بيني تصادفي اواسط ماه باشد. با اين حال، ترشح خوني گاهي اوقات مي تواند نشانه اي از چيزي جدي تر باشد. ممکن است به معني عفونت واژن، عفونت رحم، عفونت لگن، يا بارداري باشد. اگر شما متوجه خون در ترشحات خود شديد و شما به اين زودي ها منتظر شروع پريود خود نيستيد و يا علائم ديگر (مانند درد لگن) داريد، اين مسئله را با پزشکتان مطرح کنيد، تا جلوي هر مشکل بزرگتري را بگيرد.

 

شما يک عفونت داريد

 

سه مدل ترشح مي تواند نشانه عفونت باشد. ترشحات طبيعي نسبتا بي بوهستند، پس بوي بد يا بويي شبيه ماهي مي تواند نشانه اي از يک مشکل باشد. ترشح غليظ، پنيري مي تواند نشانه هاي ثبت شده از يک عفونت قارچي باشد. و در هر زمان شما متوجه تغيير در رنگ شديد، بايد آن را به دکتر خود بگوييد. رنگ هايي که بايد مراقب آنها باشيد،

 

خاکستري (زماني که با بوي بدي همراه شود، از علائم شايع واژينوز باکتريايي (در اثر رشد بيش از حد باکتري‌هاي بي‌هوازي، گاردنلا واژيناليس ايجاد مي‌شود. هم باکتري‌هاي بي‌هوازي وهم گاردنلا واژيناليس در حالت طبيعي در واژن يافت مي‌شود. عارضه شايع واژني درسن باروري زنان است. اين عارضه موجب پارگي زودتر از موعد غشاها، درد زايماني و تولد قبل از موعد نوزادان ميگردد.) ،

 

زرد و يا سبز (مي تواند نشانه اينکه سلول هاي سفيد خون در حال مبارزه با يک عفونت منتقله از راه جنسي اند باشد)، 

 

يا قهوه اي (ناشي از خون خشک، که مي تواند اشاره به عفونت ناشي از التهاب بزرگ داشته باشد)

 

اگر شما متوجه هر يک از اين تغييرات شديد، آنها را به دکتر خود بگوييد. زيرا ترشحات شما ممکن است يک راهنما خوب باشد، اما تنها يک دکتر مي تواند به شما يک نتيجه گيري درست را ارائه بدهد.

 

مطالب مرتبط:

 

روش جوانسازی و تنگ کردن واژن

 

خوردن این غذاها واژن زنان را بدبو میکند

 

دلایل گشاد شدن واژن خانم ها ودرمان آن