وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همایون شجریان در ترکیه کنسرت رایگان میدهد (عکس)

همایون شجریان در ترکیه کنسرت رایگان میدهد (عکس)

همایون شجریان در ترکیه کنسرت رایگان میدهد

 

به گزارش ایران ناز فرزند محمد رضا شجریان خبری جالب درمورد برگزاری کنسرت خود داد . بزودی قرار است کنسرت همایون شجریان به صورت رایگان در ترکیه برگزار شود .همایون شجریان خواننده ایرانی قرار است در ترکیه کنسرت رایگان اجرا کند در ادامه جزئیات اجرای کنسرت رایگان را بخوانید

 

همایون شجریان خواننده ایرانی در سال ۵۴ متولد شده است او فرزند محمدرضا شجریان می باشد او از سال ۷۰ فعالیت خود را شروع کرده است این خواننده ایرانی ازدواج کردهاست او یک دختر به نام یاسمین دارد او اعلام کرده است که به دلیل کاهش فشارهای ناشی از مشکلات اقتصادی مردم کنسرت رایگان خیابانی برای عموم مردم ایران برگزار کنداو به تازگی خبر از اجرای کنسرت رایگان در ترکیه را اعلام کرده است در ادامه جزئیاتی از اجرای کنسرت رایگان همایون شجریان در ترکیه را در این مطلب از ایران ناز بخوانید

 

در حالی که بحث برگزاری کنسرت‌های رایگان در ایران همچنان داغ است؛«کیخسرو پورناظری» و «همایون شجریان» با همراهی «تهمورس پورناظری»و «سهراب پورناظری» سوم مهرماه در فستیوال موسیقی «صوفیه» در قونیه به اجرای کنسرت رایگان خواهند پرداخت.

 

همایون شجریان در ترکیه کنسرت رایگان میدهد (عکس)

 

کیخسرو پورناظری و همایون شجریان

 

 

این فستیوال هر ساله توسط خانواده‌ی چلبی (نوادگان مولانا) و وزارت فرهنگترکیه برای بزرگداشت مقام مولانا انجام می‌شود و بنا به سنت فستیوال،‌ورودبرای همه آزاد خواهد بود و هیچ‌گونه فروش بلیتی در آن انجام نمی‌شود.

 

این برنامه نخستین اجرای «همایون شجریان» ـ خواننده‌ موسیقی سنتی ـ باهمراهی گروه تنبور شمس است و قرار است آثاری جدید از ساخته‌های کیخسرو پورناظری در این فستیوال اجرا شود.

 

جشنواره موسیقی عرفانی «صوفیه» با حضور هنرمندانی از کشورهای مختلفجهان هر ساله روی صحنه می‌رود. دیگر هنرمندان گروه شمس در این برنامه«حسین رضایی‌نیا»، «آزاد میرزاپور»، «آیین مشکاتیان»، «کاوه گرایلی»،«کیمیا جمشید»، «دنیا کمالی» و «سپهر رامین» نوازندگی تنبور و سازهای کوبه‌ای را بر عهده دارند.

 

گروه موسیقی «شمس» از سالِ ‌۱۳۵۹ به سرپرستی «کیخسرو پورناظری»فعالیت‌های خود را شروع کرده و تاکنون آثاری چون صدای سخن عشق، مطربمهتاب رو، حیرانی، پنهان چو دل، افسانه تنبور و بر سماع تنبور را منتشر کرده است.

 

همایون شجریان در ترکیه کنسرت رایگان میدهد (عکس)