وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ویژگی های یک سرویس خواب خوب و انواع آن

ویژگی های یک سرویس خواب خوب و انواع آن

ویژگی های یک سرویس خواب خوب و انواع آن

 

مطمئنا، برخی از افراد هستند که می‌توانند در هر جایی بخوابند. روی کاناپه، زمین یا حتی در محل کار ، اما هیچ چیز به اندازه جذابیت یک اتاق خواب زیبا و یک تخت راحت خوب نیست !

 

از آنجایی که هر انسانی به طور متوسط 8 ساعت در شبانه روز را در اتاق خواب خود و برای داشتن یک خواب راحت سپری می کند داشتن یک تخت خواب خوب و راحت با ظاهری شیک و زیبا ضرورری به نظر می رسد.

 

ویژگی های یک سرویس خواب

1: تخت خواب خوب و با کیفیت هنگام خوابیدن و برخواستن نباید صدا بدهد

2: تخت خواب خوب باید ابعاد آن برای حمل و نقل مناسب باشد قطعات آن از هم مجزا باشند و هنگام جابجایی به راحتی قابل حمل باشد.

3: عرض تخت خواب مانند ارتفاع آن نیز استاندارد باشد.

 

نکات مهم در خرید سرویس خواب

1: توجه به متراژ اتاق مورد نظر

2: توجه به تعداد افراد استفاده کننده از تخت خواب

3: توجه به قد و وزن افرادی که می خواهند از تخت خواب استفاده کنند.

 

ویژگی های یک سرویس خواب خوب و انواع آن

 

سرویس خواب اسپرت یا سلطنتی بخریم؟

سرویس خواب سلطنتی بیشتر مناسب اتاق خواب های بزرگ است و بیشتر برای جهیزیه عروس استفاده میشود ولی سرویس خواب اسپرت بدلیل محدودیت سنی استفاده کننده برای اتاق نوجوان و جوان مناسب می باشد و دارای طرح و رنگ مختلفی می باشد.

 

ست سرویس خواب

خیلی از مدل های تخت خواب علاوه بر تخت ، دارای پا تختی ،درآور ، میز آرایش آینه و …. می باشند اگر به دنبال خرید جهزیه هستید و یا به دنبال تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید پیشنهاد میشود ست سرویس خواب را انتخاب کنید تا یک هارمونی در اتاق خواب خود داشته باشید.

 

انواع جنس تخت خواب

 

تخت خواب چوبی

تخت خواب چوبی یکی از قدیمی ترین و پر طرفدارترین مدل تخت خواب می باشد که از قدیم الایام مورد توجه و پسند بسیاری بوده و هست علت آن هم مقاومت بسیار بالای آن و تنوع در شکل پذیری و طرح های متنوع آن می باشد.

 

تخت فلزی :

تخت فلزی نسبت به چوب در برابر حشرات و رطوبت مقاومت بالاتری دارد. اما ظرافت و زیبایی چندانی ندارند و به همین دلیل طرفداران زیادی ندارد.

 

تخت باکسی

تخت باکسی که به آن تخت باکسی هتلی نیز می گویند نیاز به اسمبل ندارد و بیشتر در خانه های که متراژ کوچکی دارند و نیاز به یک فضایی برای جا دادن وسایل اضافه خود هستند کارایی دارد در پایین این تخت ها باکس یا کشوهایی تعبیه شده که می توان به عنوان یک کمد دیواری از آن استفاده کرد و وسایل اضافی را در آن قرار داد.

 

تخت تاشو

 

ویژگی های یک سرویس خواب خوب و انواع آن

 

این مدل تخت برای اتاق خواب های کوچک تعبیه شده هر وقت که نیاز به استفاده باشد باز میشود و هر وقت که نیاز نباشد به جایگاه خود که در دیوار اتاق تعبیه گشته باز گردانده میشود.

 

در صورت نیاز به هر گونه کالای خوابو خرید تشک خوشخواب جدید خصوصا سرویس خوب باکسی فروشگاه آنلاین مهد تشک در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

تلفن تماس 88497768 – 88497746:

همراه :09362041645