وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرفروشترین تلویزیون ال جی 2022 – سایت دبی کوچولو

پرفروشترین تلویزیون ال جی 2022 – سایت دبی کوچولو

پرفروشترین تلویزیون ال جی 2022 – سایت دبی کوچولو

 

تلویزیون ال جی 65UQ8000

آیا قصد خرید تلویزیون ۶۵ اینچ دارید؟ آیا به دنبال محصولات برند ال جی هستید که بتواند کیفیت تصویر و سیستم صوتی قدرتمندی را برایتان ارائه دهد.

 

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی در سری های 8 اختلاف زیادی با هم ندارند و تقریبا از امکانات یکسانی برخوردار هستند.

 

در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های ۶۵ اینچ برند ال جی را برای شما معرفی کنیم.

 

این تلویزیون در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت تصویر 4K و تراکم پیکسلی گسترده نمایش دهد.

 

یکی از نکات بسیار مهم در این تلویزیون وجود پردازشگر قدرتمند می‌باشد. پردازشگر α5 Gen5 AI Processor لحظه به لحظه تمامی تصاویر و صحنه را پردازش می‌کند و می‌تواند محتوای صوتی و تصویری را ارتقا دهد.

 

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 65UQ8000 نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است و می‌تواند محتوای اکشن و ورزشی را نیز بدون تاری و تأخیر نمایش دهد.

 

در این تلویزیون شما می‌توانید بازی‌ها را به صورت هیجان انگیز و با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.

 

این محصول تلویزیون کاملا هوشمند است که از قابلیت وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سرگرمی‌های مختلفی را برایتان ارائه دهد.

 

می‌توانید تلویزیون 65UQ8000 را با قیمت مناسب خریداری کنید به اینترنت متصل شود و در دنیای وب گشت و گذار بپردازید.

 

برند ال جی این محصول را در سایز‌های ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ تولید کرده است برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نمایید.

 

برای اطلاع از  لیست قیمت تلویزیون دبی کوچولو میتوانید وارد سایت شوید و تمامی تلویزیون های 2022 ال جی، سونی و سامسونگ را با دقت مشاهده کنید.

 

پرفروشترین تلویزیون ال جی 2022 - سایت دبی کوچولو

 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی UQ8000

تلویزیون ال جی مدل 65UQ8000 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. کیفیت تصویر تلویزیون های سونی سری 8 نیز نزدیک به تلویزیون سامسونگ سری 8 است ولی قیمت تلویزیون سونی در تلویزیون های هم رده کمی بیشتر از تلویزیون های سامسونگ است.

 

این تلویزیون تراکم پیکسلی ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل دارد و می‌تواند محتوا را با کیفیت تصویر 4K واقعی نمایش دهد. در تلویزیون 65UQ8000 امکانات و قابلیت‌های تصویری مختلفی به کار رفته است که باعث شده است لحظات بسیار دیدنی و زیبایی داشته باشید.

 

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل 65UQ8000 به پردازشگر قدرتمند آلفا ۵ نسل ۵ مجهز شده است که می‌تواند در یک چشم به هم زدن تمامی اطلاعات و داده‌ها را پردازش کرده و جزئیات گسترده ای از تصاویر را برایتان نمایش دهد.

 

شما تمامی صحنه‌ها را با دقت رنگی گسترده و تراکم پیکسلی مشاهده می‌کنید. این تلویزیون می‌تواند با استفاده از قابلیت 4K upscaling محتواهایی که کیفیت پایین تری دارند را نیز ارتقا داده و کیفیت بهتری را ایجاد کند.

 

در تلویزیون 65UQ8000 هیچ گونه نویز تصویری وجود ندارد و شما می‌توانید محتوا‌های یوتیوب و نتفلیکس را نیز با کیفیت بالایی مشاهده کنید. این محصولات کنتراست بالایی برخوردار است و تمامی جزئیات و تصاویر را برایتان نمایش میدهد.

 

پرفروشترین تلویزیون ال جی 2022 - سایت دبی کوچولو

 

طراحی تلویزیون ال جی 65UQ8000

برند ال جی در طراحی تمامی محصولات خود دقت خیلی زیادی را به خرج میدهد.

 

اگر دقت کرده باشید قیمت لباسشویی ال جی در بعضی از مدل ها که طراحی خیلی شیکتری دارند کمی بالاتر از سایر برند هاست و به همین دلیل این شرکت در طراحی محصولات خود هر سال امیتاز زیادی را به سمت خود میکشاند.

 

تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی مدل 65UQ8000 سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد. این تلویزیون در لیست جدیدترین محصولات برند ال جی قرار گرفته است و کاملا شیک و زیبا طراحی شده است.

 

در همان نگاه اول طراحی تلویزیون کاملا به چشم می‌آید که زیبا و شیک است. فریمی که در اطراف تلویزیون طراحی شده است کاملاً باریک است و هیچگونه حواس‌پرتی برای تان ایجاد نمی‌کند.

 

حتی قاب که در اطراف تلویزیون وجود دارد فوق العاده نازک است و سراسر تلویزیون را در بر گرفته است و شما می‌توانید ساعت‌ها بدون حواس پرتی به تماشای تلویزیون بپردازید.

 

پایه‌های تلویزیون 65UQ8000 از پایه‌های دو شاخه می‌باشد. این پایه‌ها در دو طرف تلویزیون قرار می‌گیرند و به پنل پشتی دستگاه متصل می‌شوند.

 

شما می‌توانید محل قرار گرفتن پایه‌ها را جابجا کنید یا حتی می‌تواند به طور کلی پایه را کنار گذاشته و این محصول را با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید.

 

در صورت اتصال دیوار به تمامی پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی دسترسی دارید. برای اینکه تلویزیون 65UQ8000 را به دیوار متصل کنید باید براکت ۴۰۰ در ۴۰۰ میلیمتر تهیه کنید.

 

پرفروشترین تلویزیون ال جی 2022 - سایت دبی کوچولو

 

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون ال جی UQ8000

امروزه بیشتر لوازم خانگی که موجود هست هوشمند هستند و میتوان آنها را به گوشی موبایل و تلویزیون وصل کرد.

 

قیمت یخچال دبی کوچولو در مدل هایی که اسمارت هستند کمی بیشتر از مدل های ساده است.

 

در تلویزیون های هوشمند به راحتی میتوان این وسایل هوشمند را به تلویزیون وصل کرد و از طریق تلویزیون آنها را مدیریت کرد.

 

تلویزیون 4K ال جی مدل 65UQ8000 می‌تواند امکانات گسترده‌ای را برایتان ارائه دهد که در ادامه برخی از ویژگی‌های هوشمند این تلویزیون را ارائه می‌دهیم.

 

در قدم اول این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های گیمینگ ارزان قیمت قرار گرفته است.

 

اگر می‌خواهید با قیمتی مناسب تلویزیون ۶۵ اینچ گیمینگ خریداری کنید این محصول می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای تان باشد زیرا به امکانات و فناوری‌های گیمینگ مجهز شده است و می‌تواند لحظات بسیار هیجان انگیز را برایتان ارائه دهد.

 

همچنین شما می‌توانید به صورت دسته جمعی به پای تماشای بازی‌های مختلف و با زاویه دید گسترده تمامی محتواها را با کیفیت بالا مشاهده کنید.

 

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 65UQ8000 به سیستم عامل webOS مجهز شده است و از قابلیت وای فای پشتیبانی می‌کند.

 

این تلویزیون دارای ریموت کنترل جادویی است و شما می‌توانید به راحتی تمامی بخش‌های تلویزیون را مدیریت و کنترل کنید.

 

همچنین در تلویزیون 65UQ8000 وجود دستیارهای صوتی مختلف Google Assistant و Amazon Alexa باعث شده است که بتوانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و هر آنچه را که می‌خواهید با استفاده از صدا دستور دهید.

 

این تلویزیون بازی‌های ورزشی را به شما اطلاع داده و می‌تواند برنامه‌های یوتیوب و نتفلیکس را نیز با کیفیت بالایی برایتان ارائه دهد.

 

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 65UQ8000

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل 65UQ8000 به سیستم صوتی قدرتمندی مجهز شده است.

 

این تلویزیون دارای دو بلندگوی با کیفیت است که هر کدام ۱۰ وات توان صوتی دارند و به طور کلی ۲۰ وات صدا در اختیار شما قرار می‌گیرد این قدرت صوتی با سایز ۶۵ کاملا مناسب است.

 

صدایی که از تلویزیون 65UQ8000 ارائه می‌شود کاملا رسا و با کیفیت است و سراسر محیط را در بر می‌گیرد شما در هر گوشه خانه خودتان که باشید صدا را با کیفیت بسیار بالا دریافت می‌کنید.

 

این تلویزیون به طور کلی ۲۰ وات قدرت صوتی دارد. شما می‌توانید با اتصال ساندبار یا سایر سیستم‌های صوتی کیفیت بهتری دریافت کنید.

 

در صورت اتصال ساندبار یا سیستم‌های صوتی جداگانه صدایی که ارائه می‌شود با سیستم تلویزیون کاملاً هماهنگ است و صدا و تصویر به صورت همزمان ارائه می‌شود.

 

شما می‌توانید تلویزیون 4K ال جی 65UQ8000 را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید.