وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چسب یك دو سه و موارد مصرف آن

چسب یك دو سه و موارد مصرف آن

چسب یك دو سه و موارد مصرف آن

 

امكان دارد شکستگی دستگاه مورد نظر شما به قدری زیاد باشد که با چسبی مانند چسب دوقلو يا ديگر چسبها قابل تعمیر نباشد.

 

بهترین و موثرترین پیشنهاد برای شما استفاده از چسب يك دو سه است. اين محصول ترک های عمیق را می تواند به راحتی چسبانده و مانع از شكستگی مجدد آن شود.

 

چسب یك دو سه و موارد مصرف آن

 

شما ميتوانيد چسب مناسب با نياز خود را در اینترنت انتخاب کنید، قیمت چسب 123 را بررسی کنید و چسب مناسب را سفارش دهید و پس از دریافت محصول مناسب در مدت زمان کوتاهی قطعات جدا شده را به هم بچسبانید.

 

چسب 123 چیست؟

چسب 123 چسبی متشکل از دو محصول مجزا است که شامل چسب مایع و اسپری چسب می باشد و می توان آن را یکی از معروف ترین و پرمصرف ترین چسب های جهان نامید.

 

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این چسب کارایی بالا و قیمت به صرفه آن است، استفاده از این چسب نیاز به دانش خاصی ندارد و حتی برای ساخت کاردستی در مدارس از آن استفاده می شود.

 

مصارف چسب 123

این چسب پرکاربرد هم در صنعت و هم در خانه کاربرد دارد و جالب است بدانید که خوشبختانه می توانید به راحتی از این چسب بر روی هر سطحی استفاده کنید.

 

از جمله کاربردهای بیشمار چسب يك دو سه، می توان از آن در صنعت مبلمان، دکوراسیون، ترمیم جواهرات و وسايل تزيينی شکسته و حتی اتصال سنگ در نمای ساختمان ها استفاده کرد.

 

سطوح ام دی اف، نئوپان، فلز، پلاستیک، چرم، مقوا، سرامیک، لمینت و مدارهای الکترونیکی، كاش فلز،كاشی سرامیک، لاستیک و غیره را می توان به راحتی با این چسب وصل کرد و از نتيجه آن لذت ببريد.

 

شما لازم نیست نگران این باشید به سطح مورد نظر آسیب نرسانید این چسب قابلیت چسباندن قطعات شکسته و سنگین مانند پایه چوبی تخت را دارد از دیگر خواص چسب 123 که شاید تا به حال نام آن را نشنیده باشید می توان به چسباندن عناصر بتنی به یکدیگر اشاره کرد که دوام خوبی نیز خواهد داشت.

 

خواص چسب 123

با توجه به ارزان بودن این چسب در مقایسه با کاربرد گسترده آن، این چسب محصولی موثر است و این محصول پرطرفدار در بسیاری از صنایع در سراسر کشور از کوچک ترین تا مصرف کننده استفاده می شود.

 

خشک شدن سریع و مقاومت استثنایی این چسب در برابر گرما و حرارت ، فشار و رطوبت  از ویژگی های بارز این چسب می باشد. بوی کمتر این چسب نسبت به چسب های دیگر آن را برای مصارف خانگی مفید کرده است.

 

چسب 123 و موارد مصرف آن

 

نحوه استفاده از چسب 123

در مرحله اول پس از خرید چسب 123 سطح را از آلودگی و چربی کاملا تمیز کرده و خشک کنید. سپس مقدار کمی چسب مایع روی آن قرار دهید و خوب پخش کنید.

 

در مرحله بعد 2 سطح را با چسب اسپری به هم بپوشانید و 10-15 ثانیه فشار دهید تا سرعت و کیفیت چسبندگی افزایش یابد و برای بهترین نتیجه بهتر است به آن زمان بدهید.

 

برای 10-15 دقیقه، تا مطمئن شوید که کاملا خشک شده است. توجه داشته باشید که انواع چسب مختلف برای کاربردهای مختلف استفاده می شود.

 

بر اساس نیاز خود، نوع و ویژگی هایی را انتخاب کنید که برای استفاده مورد نظر شما مناسب است. به عنوان مثال، برای مصارف صنعتی یا خانگی، شرایط ممکن است متفاوت باشد.

 

نکاتی برای کار با چسب 123

از نكاتی که باید به آن اشاره کرد این است که خرید چسب يک دو سه در تعمیر تجهیزات صنعتی توصیه نمی شود.

 

اگر به بیماری تنفسی مبتلا هستید، بهتر است این چسب را به صورت خارجی بمالید یا هنگام اسپری از ماسک استفاده کنید تا در هر صورت از بوی بد آن جلوگیری شود.

 

مهم ترین نکته ای که هنگام کار با چسب يک دو سه باید به آن توجه کرد اشتعال پذیری آن است. پس مراقب باشید هنگام کار با این چسب سیگار نکشید.

 

اگر سطحی که روی آن چسب می زنید، سطح داغ باشد یا گرمای نسبی داشته باشد، به وضوح قدرت چسبندگی آن کاهش می یابد و کارایی خود را از دست می دهد.

 

اگر به دلایلی چسب به دستانتان چسبید، نگران نباشید. بهتر است به تدریج با آب گرم بشویید تا چسب کاملا خشک شود.

 

اگر چسب روی پوست شما خشک شد، آن را با مایع ظرفشویی و آب گرم بشویید، در صورت ادامه  خارش پوست، حتما با پزشک مشورت کنید.

 

استفاده از استون برای از بین بردن لکه های کوچک این چسب روی لباس توصیه می شود. آن را به آرامی و با حوصله  روی نواحی آغشته شده به چسب بمالید.

 

برند های معروف چسب يك دو سه

این چسب نیز مانند سایر چسب ها در انواع و کیفیت های مختلف در بازار موجود است که محبوب ترین آنها برند میتراپل،لازيو،جانسون،نيتروترك،استارباند وآكفيكس است.

 

شرکت های مختلف می توانند چسب يك دو سه تولید کنند و هر شرکت قیمت‌های متفاوتی با ديگر شركتها برای محصولات خود تعیین می‌کند. معروف‌ترین و معتبرترین برندها هزینه بالاتر نسبت يا سايرين دارند.