وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عرضه اولین رایانه یکپارچه چند لمسی 3 بعدی جهان

عرضه اولین رایانه یکپارچه چند لمسی 3 بعدی جهان
شرکت MSI تا پنج روز دیگر با عرضه اولین رایانه خانگی سه بعدی یکپارچه و چند لمسی جهان، آرزوهای شرکتهای رایانه ای را که برای عرضه چنین محصولی به شدت در رقابت بودند را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت NEC در ماه آوریل اعلام کرد اولین رایانه خانگی سه بعدی یکپارچه خود را طی سال جاری ارائه خواهد کرد با این امید که اولین شرکت در جهان خواهد بود که چنین محصولی را روانه بازار می کند.

اما شرکت MSI که قصد دارد 20 سپتامبر رایانه Wind Top AE2420 3D AIO خود را به عنوان اولین رایانه یکپارچه سه بعدی خانگی که نمایشگر چند لمسی سه بعدی و پورت USB 3.0 نیز به ویژگی های منحصر به فرد آن افزوده شده است را ارائه کند، آرزوهای شرکت NEC را در هم پاشیده است.
 

این رایانه از نمایشگر 24 اینچی چند لمسی HD برخوردار بوده که در آن صفحه 120 گیگاهرتزی LED به کار گرفته شده است. همچنین عینک قابل شارژ بی سیمی با توانایی های نمایش دو بعدی و سه بعدی برای مصرف کاربران این رایانه در نظر گرفته شده است.
 
این محصول با هدف تامین نیازهای صنعت رو به رشد  عرضه اولین رایانه یکپارچه چند لمسی 3 بعدی جهان
اتصال این رایانه سه بعدی یکپارچه لمسی نیز از طریق کارتخوانی 6 بخشی، ورودی HDMI، خروجی VGA، بلوتوث و 6 پورت USB 3.0 تامین شده است. صفحه کلید و ماوس این رایانه بی سیم بوده و سیستم عامل آن نیز ویندوز هفت  خواهد بود.
 
بر اساس گزارش گیزمگ، این رایانه خانگی یکپارچه، چند لمسی و سه بعدی از 5 روز دیگر با قیمت پایه هزار و 800 دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.