وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چهار روش جدید برای لاغر شدن !

چهار روش جدید برای لاغر شدن !
در صورتی كه نتوانسته‌اید به كمك آن وزن كم كنید،نگران نباشید زیرا علم در این راستا مدام در حال پیشرفت و ابداع شیوه‌‌های نوین كاهش وزن است. پیگیری یك رژیم صحیح غذایی و انجام حركات ورزشی بهترین و اصلی‌ترین روش برای كاهش وزن است.

1. واكسن چاقی
طبق مقاله‌ای كه اخیرا در مجله بین‌المللی Obesity منتشر شده است نوعی از ویروس می‌تواند عامل ابتلا به چاقی باشد. محققان پس از انجام تحقیقاتی روی مرغ‌ها متوجه شدند این ویروس می‌تواند مكانیسم جذب و هضم موادغذایی را در بدن تغییر دهد و سبب ذخیره مقادیر فراوان چربی شود. واكسن چاقی راه موثری برای درمان این‌گونه چاقی‌ها می‌تواند باشد.

2. برچسب رایحه درمانی
به گفته محققان انگلیسی استفاده از برچسب‌های پوستی معطر وانیلی می‌تواند با كاهش میل فرد به شیرینی سبب كاهش وزن شود. محققان پس از زیر نظر گرفتن 200 داوطلب چاق و استفاده از این برچسب‌ها متوجه شدند وانیل سبب كاهش تمایل فرد به مصرف شیرینی‌جات و كاهش وزن می‌شود.

3. درمان‌های ژنتیكی
بررسی‌های پژوهشگران انگلیسی نشان داده است برخی از انواع چاقی‌ها به دلیل نقص و كمبود لپتین است. به طور معمول سلول‌های چربی از هورمون لپتین استفاده می‌كنند تا به مغز نشان دهند به اندازه كافی ذخیره چربی در بدن وجود دارد. در برخی افراد این هورمون خیلی كم تولید می‌شود در نتیجه فرد همیشه احساس گرسنگی می‌كند. محققان می‌گویند تزریق این هورمون به بدن افرادی كه آن را تولید نمی‌كنند سبب كاهش وزنشان می‌شود.

4. قرص‌های كنترل‌كننده اشتها
 محققان حین تولید یك تركیب ضدسرطان تجربی به نام C15 به طور تصادفی موفق به متوقف كردن آنزیمی شدند كه موادغذایی را به چربی تبدیل می‌كند. C15 همچنین قادر به متوقف كردن نوروپپتید y یا همان تركیب شیمایی است كه محرك اشتها در مغز است. در آزمایشاتی كه روی موش‌ها انجام شده است تزریق C15 به موش‌ها سبب كاهش وزنشان می‌شود.