وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اكران شكلات داغ از این هفته در سینماها

اكران شكلات داغ از این هفته در سینماها
به گزارش جام جم آنلاین، حامد كلاهداری از توافق با شورای صنفی نمایش برای اكران «شكلات داغ» از این هفته در سینماهای كشور خبر داد و گفت: «شكلات داغ» براساس نظر قبلی شورای صنفی از هفتم مهرماه به اكران عمومی در می‌آید.
حامد كلاهداری كارگردان فیلم سینمایی «شكلات داغ» در گفتگو با فارس در این باره گفت: شورای صنفی نمایش هفته پیش، تصویب كرد تا فیلم سینمایی «شكلات داغ» از هفتم مهرماه به اكران در بیاید و فیلم «از ما بهترون» (مهرداد فرید) با سه هفته اكران، قرارداد داشته است.
وی افزود: ما با توجه به این تصمیم فضای تبلیغاتی گسترده‌ای را فراهم كردیم و افتتاحیه پرهزینه‌ای را در نظر گرفتیم. تیزر تلوزیونی فیلم از امشب و تبلیغات محیطی به زودی در سطح شهر قرار می‌گیرد ، از این نظر اكران فیلم قطعا از همین هفته شروع می‌شود.
كارگردان شكلات داغ گفت: به تعویق افتادن اكران فیلم باید برطبق خواسته صاحب آن باشد، كه بنده طبق مذاكراتی كه با نماینده وزارت ارشاد در شورای صنفی نمایش داشتم ، این مسئله را طرح كردم و مورد موافقت قرار گرفت.
كلاهداری با بیان این مطلب كه برطبق مثوب قبلی شورای صنفی نمایش ، «شكلات داغ» از این هفته به اكران در می‌آید، گفت: ما خواستیم فیلم از همین هفته اكران شود، چون هزینه‌ كرده‌ایم و من اجازه نمی‌دهم فیلم متضرر شود.