وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرمایه‌گذاری google در یک پروژه شگفت انگیز

سرمایه‌گذاری google در یک پروژه شگفت انگیز
گوگل با سرمایه‌گذاری در این طرح جالب، می‌خواهد به راه‌اندازی این شیوه جابجایی در سطح شهری کمک کند.

شرکت Shweeb هنوز از مکانی که قرار است این پروژه در آنجا شروع شود، اطلاعاتی منتشر ننموده است.
گوگل تصمیم گرفته است در یک پروژه حمل و نقل که نیروی مورد نیاز آن از طریق پدال زدن تامین می‌شود، مبلغ یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش تابناک اجتماعی، اخیراً گوگل تصمیم گرفته است به یکی از برندگان طرح موسوم به «پروژه ده تا صدمین»، مبلغ یک میلیون دلار اهدا کند.

بر این اساس قرار است این مبلغ کلان برای راه‌اندازی و تحقیق در خصوص یک سیستم حمل و نقل رویایی که در آن فقط از انرژی انسانی استفاده می‌شود، در شرکت نیوزلندی Shweeb سرمایه‌گذاری گردد.

به گزارش ایتنا به نقل از تک‌آی، استفاده‌کنندگان از این سیستم با استفاده از پدال تعبیه شده در آن، می‌توانند از مکانی به مکان دیگر بروند.

گوگل با سرمایه‌گذاری در این طرح جالب، می‌خواهد به راه‌اندازی این شیوه جابجایی در سطح شهری کمک کند. شرکت Shweeb هنوز از مکانی که قرار است این پروژه در آنجا شروع شود، اطلاعاتی منتشر ننموده است.

گفتنی است چنین سیستمی به هیچ منبع انرژی به جز نیروی انسانی نیاز ندارد و با استفاده از آن می‌توان، با صرف نیروی بسیار کمی که صرف پدال زدن می‌شود، مسافت‌های طولانی را طی نمود. با این حال گفته می‌شود این پروژه مراحل اولیه خود را می‌گذراند و میزان موفقیت آن نیز مشخص نیست.