وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بزرگ‌ترین نوشته دنیا، ایجاد شد

بزرگ‌ترین نوشته دنیا، ایجاد شد
شخصی به نام «نیک نیوکومن»، موفق شد، بزرگ‌ترین نوشته دنیا را ایجاد کند. البته او برای ان کار از کاغذ و قلم استفاده نکرد، بلکه از خودرو و سیستم راهیابی GPS بهره برد.

نوشته او، واقعا بزرگ است! و پهنایی به اندازه ۳۰ ایالت آمریکا دارد. این نوشته از اقیانوس اطلس تا آرام، گستردگی دارد.

نیک نیوکومن برای خلق این رکورد، یک مسافرت ۱۲۳۰۰ مابلی را در طی بهار و تابستان سال جاری به انجام رسانید، همه هزینه سفر را هم خودش متقبل شد.

حتما کنجکاو شده‌اید که او چه نوشته است! نوشته او دقیقا این عبارت بود: “Read Ayn Rand”. “این رند” را راستش من اصلا نمی‌شناسم و هنگام نوشتن این پست با جستجویی در اینترنت متوجه شدم که ایشان، نویسنده و فیلسوف روسی – آمریکایی بوده است که در سال ۱۹۸۲ درگذشته است و کتابش تحت عنوان Atlas Shrugged در آمریکا بسیار تأثیرگذار و محبوب است، او فلسفه عینی‌گرایی را هم بنیان نهاده است.

آقای نیک نیوکومن، برای نوشتن عبارت بالا و تشویق دیگران برای خواندن آثار این نویسنده، در گام اول نقشه‌ای تهیه کرد و مسیر حرکتش را مشخص کرد. او از دستگاه GPS برای ثبت مسیر حرکتش استفاده می‌کرد. در فاصله بین حروف هم دستگاه را خاموش می‌کرد. در گام بعد، او اطلاعات ثبت شده در دستگاه را به سرویس گوگل ارث منتقل کرد. نتیجه این کار عکسی است که در بالا ملاحظه کردید.

او برای ثبت مرارات‌های خود، از مراحل ثبت هر حرف، فیلمبرداری می‌کرد. اگر وارد سایت «بزرگ‌ترین نوشته دنیا» بشوید و روی هر حرف کلیک کنید، می‌توانید ویدئوی مربوط را ببینید.

در همین سایت، ده دلیل برای خواندن آثار «این رند» ردیف شده است. همچنین می‌توانید در این سایت بزرگ‌ترین نوشته دنیا روی گوگل ارث ببینید.