وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

4 مورد بهترین افزونه هوش مصنوعی تولید محتوا وردپرس

4 مورد بهترین افزونه هوش مصنوعی تولید محتوا وردپرس

4 مورد بهترین افزونه هوش مصنوعی تولید محتوا وردپرس

 

اگر شما هم از طرفداران تکنولوژی هستید احتمالا میدانید که هوش مصنوعی تقریبا در هر زمینه ای تاثیرات شگفت انگیزی از خود بر جای می گذارد و این تازه شروع کار است.

 

یکی از بخشهایی که AI تحولات بزرگی در آن بوجود آورده حوزه دیجیتال مارکتینگ است. این حوزه که بخشهای متعددی از جمله طراحی سایت و UX، بازاریابی محتوایی، سئو، تولید محتوا، بک لینک (https://rayatarh.com/seo-services) و … دارد بیشترین تاثیر را از هوش مصنوعی گرفته است.

 

بطوریکه امروز دیگر طراحان سایت ایده های طراحی خود را از ابزارهای تولید عکس با هوش مصنوعی الهام می گیرند و یا سئو کاران از ابزارهایی چون چت جی پی تی و .. برای تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و … استفاده می کنند.

 

اگر شما هم در این حوزه فعال هستید و یا حداقل یک سایت دارید احتمالا بدتان نمی آید که بتوانید کار تولید محتوای سایت خود را به یک ابزار هوش مصنوعی بسپارید.

 

خوشبختانه اگر سایت شما با وردپرس ایجاد شده باشد شما میتوانید از افزونه های متعددی که برای این کار وجود دارد استفاده نمایید. در ادامه 4 افزونه هوش مصنوعی وردپرس را معرفی می کنیم که شما میتوانید از آنها برای تولید محتوا استفاده نمایید.

 

افزونه بازنویسی محتوای Auto Spinner

 

افزونه بازنویسی محتوای Auto Spinner

 

افزونه Auto Spinner یکی از افزونه های سئوی وردپرس برای بازنویسی محتوای پست وردپرس است و می تواند به طور خودکار آنها را به محتوای جدید تبدیل کند.

 

افزونه بازنویسی محتوا این کار را با جایگزینی کلمات و عبارات و استفاده از مترادف آنها برای تبدیل محتوای کپی شده به محتوای جدید به بهترین نحو انجام می دهد.

 

افزونه تولید محتوا با هوش مصنوعی AI Power

 

افزونه تولید محتوا با هوش مصنوعی AI Power

 

پلاگین AI Power یکی از قدرتمندترین افزونه های ChatGPT برای وردپرس است که از موتور GPT-4 OpenAI برای تولید محتوای متنی ، عکسها، و موارد دیگر محتوایی استفاده می کند.

 

از ویژگی های مهم و برجسته این پلاگین وردپرس می توان به نوشتن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، تولید کننده تصویر، هماهنگی شدن با ووکامرس و موارد دیگر اشاره کرد.

 

با کمک این افزونه وردپرس می توانید محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و رتبه خود را در نتایج جستجو افزایش دهید.

 

افزونه تولید محتوای اتوماتیک Aiomatic

 

افزونه تولید محتوای اتوماتیک Aiomatic

 

افزونه Aiomatic یک افزونه سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که به شما امکان می دهد محتوای خود را به صورت خودکار و اتوماتیک تولید کنید.

 

این افزونه مبتنی بر هوش مصنوعی است و از تکنیک های پردازش زبان طبیعی برای تولید خودکار محتوای متنی، عکس، فیلم و سایر اجزای یک وب سایت استفاده می کند.

 

سایر قابلیت های Aiomatic عبارتند از ترجمه ماشینی محتواهای شما، تولید توضیحات محصولات ووکامرس، تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی شما و همچنین ایجاد خلاصه و انتخاب پیشنهادات و نقل قول های جذاب از لابلای محتوای تولید شده.

 

با استفاده از پلاگین Aiomatic می توانید به سرعت و به صورت خودکار محتوای بیشتری تولید کنید و بدون صرف زمان و تلاش زیاد به اهداف تولید محتوای خود برسید.

 

افزونه خلاق Aiomatic از یک الگوریتم منحصر به فرد ایجاد محتوای پیشرفته استفاده می کند که از حجم عظیمی از متن موجود در اینترنت آموزش داده شده است.

 

این افزونه به لطف قابلیت‌های مدل‌های یادگیری ماشینی عمیق، قادر است آثاری با کیفیت و کاملاً مطابق با سلیقه و نیاز شما ایجاد کند.

 

علاوه بر این، Aiomatic از توانایی ارائه پیشنهادات و انتخاب عناوین جذاب برای مقالات سود می برد و می تواند به بهبود سئو و افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند.

 

تولید محتوا با هوش مصنوعی توسط افزونه وردپرس AIKit

 

تولید محتوا با هوش مصنوعی توسط افزونه وردپرس AIKit

 

افزونه AIKit یکی از خلاقانه ترین ابزارهای حرفه ای برای ایجاد محتوا با ChatGPT است. این افزونه با استفاده از هوش مصنوعی به تجزیه و تحلیل اطلاعات مختلف می پردازد و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته محتوای حرفه ای با کیفیت بالا تولید می کند.

 

از طریق افزونه وردپرس AIKit کاربران می توانند به راحتی محتوای خود را تولید کنند و همچنین در زمان و هزینه های زیادی در نوشتن محتوا صرفه جویی کنند. این ابزار یک بازوی قدرتمند است که به نویسندگان کمک می کند محتوای منحصر به فرد را سریع و کارآمد ایجاد کنند.

 

ابزار AIKit به عنوان یکی از بهترین افزونه های حرفه ای برای ایجاد محتوا با ChatGPT می درخشد. این افزونه با استفاده از هوش مصنوعی، داده های مختلف را به تفصیل تجزیه و تحلیل می کند و از الگوریتم های پیشرفته برای تولید محتوای حرفه ای و با کیفیت استفاده می کند.

 

یکی از ویژگی های جالب AIKit این است که این ابزار هوشمند نیاز به صرف زمان و هزینه های بالا برای نوشتن محتوا را به حداقل می رساند و به نویسندگان این امکان را می دهد که با کمترین زمان و تلاش، محتوای منحصر به فرد ایجاد کنند.

 

افزونه AIKit در وردپرس یک افزونه هوشمند و کارآمد است و نه تنها به بهینه سازی زمان نوشتن محتوا کمک می کند، بلکه میتواند باعث افزایش قدرت سئویی سایت شما شود.

 

علاوه بر این، این افزونه با ارائه محتوای با کیفیت بالا و هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت شما به بهبود سئوی وب سایت شما کمک می کند.

 

شما می توانید از این افزونه به عنوان یک ابزار چند منظوره استفاده کنید و انواع مختلف محتوا را به راحتی ایجاد کنید که شامل ایجاد مقاله، پست وبلاگ، خبرنامه، کپی و متن تبلیغاتی، تولید تصاویر مبتنی بر متن، خلاصه کردن متون طولانی و سایر اشکال محتوا است.

 

با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی محتوای بهینه، متنوع و جذاب برای نیازهای مختلف وب سایت خود ایجاد کنید.

 

هوش مصنوعی تحولی بزرگ در دیجیتال مارکتینگ ایجاد کرده است و اگر شما یک سایت وردپرسی دارید متوانید با استفاده از این افزونه ها کار تولید محتوای خود را خلاقانه تر و در زمان کمتری انجام دهید.