وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مردهایی كه نباید با آنها ازدواج كرد!

مردهایی كه نباید با آنها ازدواج كرد!
محققان در جدیدترین تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که با این مردها نباید ازدواج کرد؟آیا آنها را می شناسید؟

یك كارشناس ازدواج و مبلغ مذهبی استرالیایی در نیوجرسی در مقاله‌ای كه در مجله گلاموز به چاپ رسیده به دختران جوان توصیه می‌كند: در انتخاب همسر آینده خود دقت كنند و فهرستی از خصوصیات مردانی را ارائه كرده كه از ازدواج با آنها باید پرهیز كرد.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، پدر پات كانر كه سابقه 40 سال ارائه مشاوره پیش از ازدواج دارد، این فهرست را بعنوان یك دستورالعمل كاربردی برای دختران نوجوان و جوان منتشر كرده است.

به گزارش نشریه ایج، كانر معتقد است: دختران باید به طور كامل ارزش‌ها و شخصیت‌ مردی كه قصد ازدواج با او را دارند، مورد توجه قرار دهند و با این موضوع برخورد احساسی نداشته باشند.

بر اساس توصیه این كارشناس استرالیایی، دختران باید از ازدواج با پسرهایی كه وابسته به مادر هستند، پسرهایی كه در مسائل مالی افراط و تفریط دارند، مردانی كه هیچ دوستی ندارند،‌ مردانی كه شما را در حضور دیگران تحقیر می‌كنند، مردانی كه نسبت به كارمندان زیردست خود بی ادب و گستاخ هستند، مردانی كه نمی‌توانند به دیگران لبخند بزنند، مردانی كه دوست ندارند اختیارات خود را با دیگران تقسیم ‌كنند و مردانی كه همیشه شما را خنثی و بدون واكنش می‌خواهند، جدا خودداری كنند، چون در آینده زندگی زناشویی موفقی نخواهند داشت.