وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری یار جعلی امام زمان

دستگیری یار جعلی امام زمان
فردی كه خود را ابتدا یار و بعد خود امام زمان (عج) معرفی كرده بود، با هوشیاری مردم و مسئولان شهرستان هرسین شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری كل استان كرمانشاه این فرد سودجو با هویت « ق.م » مدعی مهدویت در شهرستان هرسین از توابع استان كرمانشاه از احساسات پاك مردم سوء استفاده كرده و مدتی خود را به عنوان یار امام عصر (عج) و نهایتاً‌ پس از جلب نظر عده‌ای قریب به 70 نفر، خود را امام زمان (عج) معرفی كرد بود.

بر اساس این گزارش بیش از 80 درصد این افراد ساده‌لوح نیز دستگیر و مشخص شدند.

این فرد با ایجاد انحراف در مبانی اعتقادی این افراد سعی در سوء استفاده‌ از آنان داشته كه با هوشیاری مردم و نیروهای ذی‌ربط شناسایی و دستگیر شد و پرونده این شخص كه علاوه بر ادعای مهمل امامت در بردارنده جرائم اخلاقی و موارد دیگر نیز هست در دادسرای عمومی و انقلاب كرمانشاه در حال رسیدگی است.

روابط عمومی دادگستری كل استان كرمانشاه در پایان آورده است: باتوجه به ظهور عرفای مجازی در اقصی نقاط عالم كه متاسفانه با وجود قلت نسبت به سایر كشورها، كشور ما نیز از آن مستثنی نبوده، هراز چند گاهی شاهد بروز این ناملایمات اعتقادی نظیر ادعاهای واهی و جنون آمیز مهدویت، نبوت و حتی الوهیت هستیم كه این مهم هوشیاری و دقت نظر مضاعف متولیان امر و نیز آگاه‌سازی هرچه بیشتر مردم و جوانان میهن اسلامی را می‌طلبد.