وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید از بازیگران سینمای ایران

خبرهای جدید از بازیگران سینمای ایران
کامران تفتی و حکایت یک عصیان
کامران تفتی در فیلم تلویزیونی «عصیان» به کارگردانی «حسین قناعت»، ایفای نقش می کند. تصویربرداری این فیلم که اوایل مهرماه در لوکیشن زندان قزل حصار آغاز شده است، هم چنان ادامه دارد. تاکنون ۴۰ درصد از کار مقابل دوربین رفته است. عوامل تولید فیلم در نظر دارند به سبب داستان متفاوت «عصیان»، نخستین نمایش آن در جشنواره فجر امسال باشد. «عصیان» داستان استاد دانشگاهی را روایت می کند که پس از درگذشت همسرش، دخترش را به عنوان تنها یادگار او بزرگ می کند.
 
اما بروز اتفاقاتی زندگی این پدر و دختر را دگرگون می کند. به جز کامران تفتی، بازیگران دیگری چون هیلا اکرانی، خاطره حاتمی، مهدی تهرانی، مجتبی نورمحمدی، خسرو خان محمدی، حسین شهاب، مسعود چوبین، هوشنگ سالک، آزاده خورشیددوست، وحید قاسمی، بهاره هاشم آبادی، پیام ملک زاده، کامبیز خاکسار، سعید رضایی و محمد خان محمدی در «عصیان» ایفای نقش خواهند داشت. کامران تفتی تا چندی پیش با سریال «زیرهشت» سامان مقدم میهمان قاب شیشه ای بود.

افسانه بایگان و پایان ملاقات
افسانه بایگان بازی در فیلم سینمایی «ملاقات» را به پایان رساند. صداگذاری این فیلم آغاز شده و تدوین آن، به تازگی توسط نازنین مفخم به پایان رسیده است. «ملاقات» قرار است برای حضور در جشنواره فجر امسال آماده نمایش شود.ملاقات یک فیلم سه اپیزودی است که هر اپیزود آن با عناوین «چسب زخم»، «ملاقات» و «ایستگاه آخر» توسط «هادی مقدم دوست»، «عباس رافعی» و «شاپور قریب» کارگردانی می شود.

 
«ملاقات» داستان غسال و گورکنی را روایت می کند که در تلاش برای ملاقات با یکی از مسئولان هستند. در «ملاقات» به جز افسانه بایگان، بازیگران دیگری ازجمله ستاره اسکندری، احمد مهرانفر، مهدی فقیه، رامین راستاد، میثم یوسفی، جمال خلیلی، پرویز عاشورنیا، سیاوش قاسمی، هوشنگ آخوندپور و محمود خداکریم نقش آفرینی کرده اند. افسانه بایگان هم اکنون سرگرم بازی در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت ا… است.

حبیب رضایی مقابل دوربین جیرانی
حبیب رضایی در جدیدترین فیلم «فریدون جیرانی» با عنوان «من مادر هستم»، ایفای نقش خواهد کرد. فیلم برداری این اثر هفته آینده به مدیریت «مرتضی غفوری» آغاز خواهد شد. گروه تولید این فیلم هم اکنون در حال آماده سازی نهایی لوکیشن ها هستند. سیدغلامرضا موسوی -تهیه کننده فیلم- اظهار داشت که فهرست کامل عوامل فیلم تا چند روز آینده منتشر خواهد شد.

 
فیلم نامه «من مادر هستم» را «لیلا لاریجانی» و «رحمان سیفی آزاد»، براساس طرحی از جمال امید به رشته تحریر درآورده اند. به جز حبیب رضایی حضور بازیگران دیگری چون باران کوثری، هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، امیرحسین آرمان و پانته آ بهرام، به عنوان ایفاگران نقش های اصلی فیلم «من مادر هستم» قطعی شده است.

ستاره اسکندری با سینمای کمدی
ستاره اسکندری امسال با فیلم «قبرستان غیرانتفاعی»، میهمان جشنواره فجر می شود. این فیلم که کارگردانی آن را «محسن دامادی» برعهده دارد، به سبب خواست کارگردان مجددا توسط «پرویز آبنار» صداگذاری شد. این فیلم که مضمونی طنز و کمدی دارد، ماجرایی متفاوت از سایر آثار کمدی را به تصویر کشیده است.

 
در «قبرستان غیرانتفاعی» به جز ستاره اسکندری بازیگران دیگری چون محمد مطیع، علیرضا خمسه، دانیال عبادی، بهنوش بختیاری، مژگان بیات، مجید یاسر، مرتضی اکبری، پدرام کریمی، حامد جوادی و حامد بهداد نیز حضور دارند. ستاره اسکندری که به تازگی بازی در فیلم «ملاقات» عباس رافعی را به پایان رسانده است، علاوه بر سینما در عرصه تلویزیون و تئاتر نیز به فعالیت مشغول است.