وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ابداع بهترین روش رفع ضعف چشم توسط یک پزشک ایرانی

ابداع بهترین روش رفع ضعف چشم توسط یک پزشک ایرانی
بیوایمپلنت چشمی انقلابی بزرگ در عرصه چشم پزشکی است که توسط یک پزشک ایرانی ابداع شده است.

هفته گذشته پروژه تولید انبوه بیوایمپلنت های چشمی توسط رئیس جمهور افتتاح شد . این بیوایمپلنت های چشمی برای اولین بار در جهان در کشورمان به تولید انبوه می رسد.

در همین زمینه دکتر بهرام عین اللهی مجری و مدیر این پروژه ضمن بازدید از روزنامه «جوان»، فیلم چگونگی کاربرد این بیو ایمپلنتها را به طور اختصاصی در اختیار «جوان » گذاشت.
بیو ایمپلت های چشمی از جنس پرده آمنیوتیک جنینی است و وقتی که روی زخم می نشیند می تواند باعث جوش خوردن سریع آن شود.همچنین خاصیت ضد التهابی دارد. ضمن اینکه خاصیت ضد عروقی هم دارد که باعث می شودعروق مزاحم در نسج رشد نکند.
 
به گفته دکترعین اللهی وهمانگونه که در فیلم قابل ملاحظه است ،این پرده آمنیوتیک با استفاده از یک حلقه کاریل بر روی چشم قرار می گیرد بدون اینکه بخیه شود و یا نیاز باشد مریض به اتاق عمل برود.در واقع با تولید این بیو ایمپلنت روش درمان زخم های قرنیه و برخی بیماریهای چشمی به جای روش جراحی که یک ساعت تا 45 دقیقه طول می کشید به یک روش درمانگاهی تبدیل شده که ظرف مدت زمان چند دقیقه کار انجام می شود.
لازم به تذکر است که این بیو ایمپلنت ها ظرف مدت حداکثر یک هفته جذب چشم شده و موجب بهبود عارضه قرنیه خواهند شد و پس از آن حلقه کریل از چشم بیمار خارج می شود.