وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

استخدام زباله دزدها در تهران !!

استخدام زباله دزدها در تهران !!
معاون خدمات شهری شهرداری تهران به برنامه های شهرداری برای كاهش زباله دزدی در پایتخت اشاره كرد و گفت: شهرداری بنا دارد افرادی را كه به زباله دزدی در شهر می پردازند، از طریق پیمانكاران جمع آوری زباله به خدمت گرفته تا زباله دزدان زباله ها را تحویل شهرداری تهران دهند.

حسین كلخورانی در گفت وگو با ایرنا، تاكید كرد: افراد زیادی كه اغلب گروهی كار می كنند، اقدام به تفكیك زباله ها در مخازن زباله و برداشت زباله های با ارزش كرده كه البته سود چندانی حاصل آنها نمی شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینكه سود كلان زباله ها به جیب عده ای خاص می رود، افزود: با توجه به گستردگی افراد فعال در ربودن زباله های شهر، اگر این افراد به استخدام پیمانكاران زباله تهران درآیند، بسیاری از مشكلات زباله دزدی در شهر بر طرف خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به برنامه شهرداری برای تحویل زباله های خشك از پیمانكاران جمع آوری زباله اشاره كرد و افزود: این اقدام تاكنون به شكل درستی صورت نمی گرفت و پیمانكاران خود را موظف به جمع آوری زباله های خشك و با ارزش نمی كردند.

كلخورانی، توضیح داد: تفكیك زباله ار مخازن توسط زباله دزدها علاوه بر مسایل اقتصادی، تبعات زیست محیطی و بهداشتی زیادی را برای شهر به همراه دارد كه ضرر آن برای همه مردم است.

وی با بیان اینكه اقدامات گسترده ای برای تفكیك زباله های خشك و تر از مبدا در حال انجام است ، گفت: هم اكنون از هفت هزار و 500 تن زباله شهر تهران 30 درصد خشك و 70 درصد تر است كه اگر زباله های خشك از تر تفكیك شود میزان پردازش زباله های شهری را افزایش می دهد.

منبع:تابناك