وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مواد غذایی لازم برای جوان ماندن

مواد غذایی لازم برای جوان ماندن
شاید برای شما نیز جالب باشد که با خوردن چه غذاهایی جوان می مانید.

1- آوکادو: روغن موجود در آوکادو باعث سفت و مرطوب ماندن پوست می شود. این میوه سرشار از اسیدهای چرب اشباع شده است که این نوع چربی ها برای سیستم قلبی و عروقی بسیار مفید می باشد.

 
2- توت: این میوه خوشمزه منجر به آزاد شدن کلاژن در پوست شما می شود. این ماده باعث می شود شما پوست صاف و سنتی داشته باشید و پوست تان ترک نخورد.
 
3- ماست کم چرب: شاید بدانید که ماست سرشار از پروتین و کلسیم است اما ماست حاوی مواد ارزشمند دیگری هم هست. ویتامینهای موجود در ماست برای عملکرد های مختلف بدن ضروریت از جمله رشد سلولها و تقسیم آنها
 
4- میوه هاو سبزیجات غنی از آب: خوردن میوه ها و سبزیجات با آب بسیار زیاد از قبیل خیار ,هندوانه، سیب ،هلو, کرفس ,خربزه بهترین راه برای مرطب نگه داشتن پوست هستند و باعث کمترین چین و چروک دارشدن پوست می شوند.
 
5- ماهی قزل آلا: این ماهی یک درمان ضدیبوست اسیدهای چرب موجود در آن حافظه را بهبود می بخشد و عملکرد مغز را افزایش می دهد
 
6- روی و مس: این مواد معدنی تولید کلاژن لازم است غذاهای مثل گوشت گاو مرغ گردو نخود و میوه های خشک شده علاوه براین تقویت سیستم ایمنی بدن هم کمک می کند
 
7- صدف: صدف علاوه بر این که سرشار از روی و سلینوم است دارای سطوح بالایی از آنتی اکسیدان هم هست و شما را در برابر انواع بیماری چشمی محافظت می کنند.
 
8- هویج و گوجه فرنگی: این سبزی ها پوست شما را در برابر تخریب های نورخورشید محافظت میکنند و سلول های آسیب دیده راتحریم می کنند.
 
9- شکلات تیره: شکلات باعث بهترشدن گردش خون در بدن می شود.
 
10- زغال اخته: همه انواع توت ها خاصیت ضد پیری دارند اما در زغال اخته به دلیل وجود مقادیر زیاد ویتامین ث بیشتر اثر ضد پیری دارند و بدن رااز مواد شیمیایی مضر که طولانی مدت در بدنمانده پاکسازی می کند
 
11- کلم بروکلی , قرمز و چغندر:ابن سبزیجات باعث به حداقل رساندن سموم که در جریان خون هستند و به ما احساس کسلی می دهند می شود.
 
12- کیوی: خوردن این میوه نه تنها به روشنی پوست کمک می کند بلکه برای سلامت استخوانها هم بسیار مفید است
 
13- رزماری: سرشار از نیتوکمیسکال است که باعث رطوبت پوست می شود.
 
14- اسفناج:محتوای استثنایی دارای انواع ویتامین ها نظیر ویتامین B9 برای نگهداری سلولهای جدید تولید گلبول های قرمز بسیار موثر است.
 
15- زنجبیل زردچوبه کاکائو دارچین:این ادویه آنتی اکسیدان قوی است که کمک به تعادل قند خون میکند
 
16- سیب زمینی شیرین: اگر مصرف سیب زمینی را به طور منظم ادامه دهید پوستی نرم و صاف خواهید داشت این ماده به دفع چین و چروک کمک می کنند.
 
17- غلات سبوس سازو الیاف:برای حفظ عملکرد طبیعی پوست و رشد دوباره سلول های جدید مفید است. غلات سبوس دار به حفظ سطح گلوکز خون کمک می کنند.
 
18- گردو: اینماده دارای دوز بالایی از امگا 3 می باشد در برابر فشار خون بیماری های قلبی شما را محافظت کرده و قدرت استخوانها را افزایش می دهد .اگزمای پوستی را برطرف می کند حتی با آسم و آرتزیت رواتوئید هم مقابله می کند.