وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر متولد 1364، جوان ترین قاضی ایران!

دختر متولد 1364، جوان ترین قاضی ایران!
سمانه متقی متولد سال 1364 و جوان ترین دختر قاضی ایرانی است که در حال حاضر قضاوت هایی را در دادگاه یزد بر عهده دارد.
او 730 روز است که در دادسرا کار می کند و 6 سال دیگر تا پایان تعهدش به قوه قضاییه باقی مانده است.
وی که رتبه کنکورش 39 شده بود و برای دوره لیسانس به عنوان بورسیه دانشگاه علوم قضایی وارد دانشگاه می شود، در کلاسی درس خوانده است که تمام دانشجویانش پسر بوده اند.
 
وی پس از چهار سال تحصیل در دانشگاه، در دوره های قوه قضاییه نیز برای آمادگی قضاوت شرکت می کرد که همان سال در آزمون جامعی که در این دوره ها برگزار شد، حد نصاب نمره اش به 16 رسید و توانست تعهد 8 ساله را برای قضاوت در قوه قضاییه به دوش گیرد.
جوان ترین دختر قاضی ایرانی فوق لیسانس خود را در همان رشته حقوق و در دانشگاه سراسری قم خواند. حالا او دیگر یک قاضی شده بود.
این دختر جوان ایرانی با آنکه علاقه زیادی به کارش دارد اما ادامه دادن شغل خود را منوط به توافق با همسرش می داند زیرا به گفته خود شغل او باعث خستگی و عصبانیت زیاد می شود و این همسر اوست که در این لحظات او را همراهی می کند. بنابراین پس از اتمام تعهد کاری خود در رابطه با ادامه دادن شغلش تصمیم خواهد گرفت.
به گفته جوان ترین قاضی ایرانی، قضاوت کردن در دعواهای خانوادگی و زد و خوردها و ترک نفقه خیلی سخت است زیرا قاضی مجبور است بین دو نفری قضاوت کند که خودشان از همه چیز مطلع هستند و هیچ مدرکی جز حرف های خودشان وجود ندارد. آنها به راحتی می توانند منکر واقعیات شوند بنابراین باید حکم با ملاحظات بیشتری انجام شود.