وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اخبار ریز و درشت از حاشیه فوتبال ایران

اخبار ریز و درشت از حاشیه فوتبال ایران
صبح روز سه شنبه علی دایی در حین تمرین تیمش حدود 5 دقیقه با اشپیتیم صحبت کرد و به نظر می رسد برای بازی عصر شنبه آینده مقابل شهرداری تبریز به او آماده باش داده است. همچنین با توجه به اینکه غلامرضا رضایی و هادی نوروزی، دو مهاجم اصلی پرسپولیس مصدوم شده و شاید تا روز شنبه آماده حضور در ترکیب نشوند احتمال بازی آرفی در تبریز قوت می گیرد.

نکته جالب توجه در مورد آرفی اینکه بعد از صحبتهای دایی با این بازیکن آرفی در تمرین نوبت عصر روز سه شنبه پرسپولیس فوق العاده سرحال وآماده نشان داد و در بازی درون تیمی هت تریک کرد. به نظر می رسید اشپیتیم پس از صحبت با دایی از نظر روحی نیز شرایط بهتری پیدا کرده بود تا جایی که از نوع تمرین کردنش این طور بر می آمد که به او گفته شده برای بازی آماده باشد.

مایلی کهن به دنبال اولین شکست استقلال
محمد مایلی کهن که از مربیان با سابقه لیگ برتر محسوب می شود، در کارنامه مربیگری خود هنوز بردی را مقابل استقلال ثبت نکرده است.
مایلی کهن که برای دهمین بار با تیم سایپا مقابل استقلال قرار می گیرد، در 9 بازی قبلی با استقلال 4 تساوی و 5 باخت بدست آورده است.
وی همچنین با تیمهای شهرداری تبریز، فولاد و پیکان نیز طی 4 بازی 2 تساوی و 2 باخت کسب کرده است.
در مجموع 14 بازی با استقلال، 6 تساوی و 8 باخت نصیب این مربی باتجربه شده است. مایلی کهن تا فصل قبل مقابل پرسپولیس نیز پیروز نشده بود که در بازی برگشت فصل پیش با سایپا 2 – صفر پرسپولیس را برد و شاید در این بازی نیز طلسم استقلال را بشکند!

سپاهان 550 میلیون به آندو نمی دهد
مذاکرات مسؤولان باشگاه سپاهان با آندرانیک تیموریان همچنان ادامه دارد و این باشگاه خبر برخی رسانه ها در مورد توافق 550 میلیونی آندو تیموریان و سپاهان را تکذیب و اعلام کرده که تاکنون در مذاکرات آندو با باشگاه مباحث مالی نیز مطرح نشده است.
البته تکذیبه سپاهان جای تعجب ندارد، زیرا حدود یک ماه قبل وقتی خبر مذاکره سپاهان با این بازیکن منتشر شد، این باشگاه به طور رسمی این خبر را در دو نوبت تکذیب کرد!

یزدانی: برای شکست استقلال آماده ایم
مدافع تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه از هر نظر برای شکست استقلال آماده ایم، گفت: تنها برای کسب سه امتیاز مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت.
داریوش یزدانی در گفتگو با مهر افزود: کادر فنی شناخت خوبی از تیم استقلال دارد و نکات لازم برای پیروزی در این دیدار را به بازیکنان گوشزد کرده است و راه پیروزی در این دیدار بزرگ را می دانیم.
مدافع سایپا تصریح کرد: درمسابقات لیگ برتر 17 مسابقه بدون کوچکترین مشکل حاشیه ای به میزبانی تیم سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزارمی شود ولی نمی دانم چرا سایپا نمی تواند نظیر تیمهای صبای قم و یا پیکان قزوین دیدارهای خود را در زمین خانگی برگزار کند.

فرکی: سپاهان مؤلفه های مثبت بیشتری دارد
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: سپاهان در بسیاری از مؤلفه ها نسبت به نفت برتری دارد، اما بازیکنان ما برابر تیمهای بزرگ همیشه انگیزه زیادی دارند.

حسین فرکی اظهار داشت:
می توان گفت تنها مؤلفه ظاهری ما نسبت به سپاهان بهره گیری از امتیاز میزبانی است و سپاهان در ملاکهای دیگر شرایط متفاوتی از تیم نفت دارد. همچنین تیم ما بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و امتیاز خوبی که برابر پیکان گرفتیم شرایط روحی بازیکنان را در وضعیت مطلوبی قرار داده است. بازیکنان نفت همیشه برابر تیمهای بزرگ چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و… انگیزه دو چندان دارند و تاکنون هم عملکرد خوبی داشته اند. امیدوارم این انگیزه در کنار تلاش آنها بتواند نتیجه مطلوبی را در مصاف با قهرمان فصل پیش برایمان رقم زند.

دایی: بگذارید زلتان تمرین کند بعد نظرخواهی کنید
سرمربی پرسپولیس گفت: پس از دو جلسه باید چه نظری درباره زلتان بدهم، بگذارید ایشان تمرین کند بعد نظرخواهی کنید.
علی دایی درباره وضعیت زلتان هارسونی مهاجم اهل اسلواکی که در تمرین پرسپولیس حضور یافت، اظهار داشت: از تمرینات روز قبل او راضی هستم اما بعد از دو جلسه تمرین باید درباره زلتان چه نظری بدهم؟ فعلاً هیچ چیز درباره این مهاجم مشخص نیست.

حجازی: زلتان گلزن خوبی است
ناصر حجازی که مدتی به عنوان مدیر فنی دی استرادای اسلواکی مشغول به کار بوده درباره کیفیت زلتان هارسونی، مهاجم تستی پرسپولیس نظر مثبتی دارد: من بازیهای این بازیکن را دیده ام و او را می شناسم. او گلزن خوبی است و چارچوب دروازه را خوب می شناسند .به نظر من این بازیکن به درد پرسپولیس می خورد به شرطی که بتوانند از او استفاده کنند.