وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اطلاعیه دادسرای تهران در پی ترور دو استاد دانشگاه

اطلاعیه دادسرای تهران در پی ترور دو استاد دانشگاه
درپی ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی، دادسرای عمومی و انقلاب تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام كرد كه تاكنون هیچ مظنونی در این رابطه دستگیر نشده و تحقیق از شهود ادامه دارد.

متن كامل این اطلاعیه به این شرح است:

"بر اثر انفجار بمب در دو نقطه شهر تهران یكی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی به شهادت رسید و سه نفر دیگر زخمی شدند. در یكی از این انفجارها كه ساعت ‌١٠/٧ دقیقه بامداد روز دوشنبه در منطقه بلوار ارتش تهران روی داد، دكتر مجید شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران كه به همراه همسرش عازم محل كار خود بودند، به شهادت رسید و همسر وی نیز مجروح شد.

در انفجار دیگری نیز كه ساعت ‌٣٠/٧ دقیقه بامداد روز دوشنبه در منطقه ولنجك تهران روی داد، دكتر فریدون عباسی استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران به همراه همسرش مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، مجروحان این حادثه بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراكز درمانی منتقل شدند.

درپی انفجارهای یاد شده، قاضی ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در معیت نیروهای انتظامی در محل حاضر و تحقیقات از شهود در این زمینه آغاز و كماكان ادامه دارد اما تاكنون هیچ فرد مظنونی در این رابطه دستگیر نشده است".