وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شکم برآمده ی خود را در کوتاهترین زمان صاف کنید !

شکم برآمده ی خود را در کوتاهترین زمان صاف کنید !
فقط با 6 ترفند !
شنبه شب است و شما با زیباترین شلوار جینی که تازه خریده اید خوابیدید . اما یک مشکل وجود دارد ، شکمتان آنقدر بزرگ است که زیپ شلوار به زحمت بسته می شود . اینها برایتان آشنا است نه ؟ پاتریشیا ریموند ، پزشک متخصص معده در چساپیک وی ای می گوید : ورم معده بسیار رایج شده اما علائم آزاردهنده ی آن دلایل بسیاری دارد .
 
شما ممکن است دچار شکم روش شده باشید به خصوص درست قبل از اینکه دوره ی قاعدگی اتان شروع شود یا گاز معده اتان به خاطر غذایی که خوردید زیاد باشد یا دچار یبوست شده باشید . خوشبختانه راههای بسیاری برای از بین بردن ورم معده وجود دارند . این ترفندها را به کار بگیرید تا لاغرتر به نظر بیایید و بتوانید راحت شلوار جین بپوشید .

1.غذاهای سرشار از پتاسیم را انتخاب کنید
این ماده معدنی به تعادل مایعات بدن کمک کرده و ورم معده را از بین می برد . پتاسیم فراوان در غذاهایی مانند موز ، طالبی ، انبه ، اسفناج ، گوجه فرنگی  ، گردو و مارچوبه که حاوی آمینواسیدی به نام اسپاراگین که ادرارآور بوده و آب اضافی بدن را خارج می سازد ، وجود دارد . 

2.غذاهای سالم برای سنین زیر 51 سال
اگر قبل از پریودتان دچار ورم در ناحیه شکم می شوید حتماً از مقدار سدیم کافی ( روزی 200/1 میلی گرم ) و منیزیم ( روزانه 200 تا 400 میلی گرم ) در غذا استفاده کنید . هردوی آنها مواد مغذی لازم و حیاتی برای بدن هستند که علائم پی ام اس مانند ورم معده را از بین می برند . همینطور می توانید میدول که شامل دو مدر خفیف است را از بین ببرید .

3.آنچه پریود شما در مورد سلامتی اتان می گوید
پروبیوتیک را از بین ببرید
این باکتری خوب می تواند پریود شما را منظم و ورمی که در ناحیه شکم پیدا می کنید را کم کند . مطالعه ای نشان داده که خانمهایی که دچار سندرم در ناحیه ی شکم هستند مشخصاً درد شکمی ، تورم ، یبوست و یا شکم روش دارند که دچار باکتری پروبیوتیک نوع بی می شوند که نسبت به داروهای کاذب تا 4 هفته ورم شکم را کمتر می کند . ( به برچسب محصولاتی که خریداری می کنید توجه کنید . این باکتری در ماست نیز یافت می شود ) .
 
4.فعالیت های بدنی شما تا چه حد سالمند ؟
از فشار دادن استفاده کنید
ریموند می گوید برای کمک به تخلیه ی گاز معده سعی کنید انگشتان خود را نزدیک باسن سمت راست قرار داده و فشار دهید و با حرکتی مدور آنها را به سمت دنده ها ، مقابل و به سمت پائین روده ی بزرگ بکشید . شاید به نظرتان عجیب باشد اما مطمئن باشید کارساز است .

5.مراقب سلامتی تان باشید
خوردن جایگزین های قند را محدود کنید
برخی از افراد در هضم مواد قندی دچار مشکل هستند ( به خصوص سوربیتول که در بسیاری از آبنبات ها و آدامس ها یافت می شود و موجب چند برابر شدن آدامس می شود ) که می تواند ایجاد گاز در معده و اسهال شود ( گاهی موجب ابتلاء به سرطان می شود ) اگر شما مشکوکید که یکی از این افراد باشید به جای آن از کمی قند واقعی استفاده کنید .
 
6.یک رژیم غذایی برای صاف کردن شکم
تحرک داشته باشید
ریموند می گوید با روزانه حداقل 15 تا 20 دقیقه پیاده روی می توانید غذای خود را هضم و از یبوست جلوگیری کنید . با فعالیت بیشتر و عرق کردن مایعات بدن نیز دفع می شوند .