وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فرجام پرونده مرگ مرموز مرد شش زنه

فرجام پرونده مرگ مرموز مرد شش زنه
رسیدگی به پرونده مرگ مرموز «مسعود» – 78 ساله – از عصر جمعه سوم آبان 87 همزمان با كشف پیكر بی‌جان قربانی، مقابل خانه‌اش در منطقه لواسان آغاز شد. پسر مقتول در نخستین تحقیقات پلیسی مدعی شد پدرش هنگام تعویض لاستیك خودرو با 4 شرور موتورسوار درگیر شده و از پا درآمده است اما كارآگاهان وقتی دریافتند در بدن مقتول هیچگونه آثار درگیری و جراحت وجود ندارد به وی مشكوك شدند و به تحقیقات تخصصی ادامه دادند تا این كه «سعید» – 28 ساله – این بار اعتراف كرد هنگامی كه سوار بر خودرو بوده ناخواسته با پدرش برخورد كرده و پیرمرد قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخته است. با این وجود یكی از دختران مقتول با اشاره به اختلاف شدید برادر ناتنی و پدرش مدعی شد پیرمرد قربانی نقشه مرگباری شده است.

در دادگاه
در جلسه محاكمه دیروز كه در شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان با تشریح گزارش كارشناس فنی خودرو در مورد عمدی بودن تصادف منجر به مرگ، خواستار مجازات متهم شد. سپس یكی از فرزندان مقتول گفت: «متهم برادر ناتنی‌ام و از ششمین ازدواج پدرم است. او به خاطر اعتیاد شدید و مصرف الكل همواره با پدرمان درگیری داشت تا این كه روز حادثه با تناقض‌گویی‌هایش مطمئن شدم پدر را به قتل رسانده است. بنابراین حاضرم سهم دیه سایر اولیای دم را بپردازم تا او قصاص شود.

در ادامه دادگاه «سعید» كه دارای سابقه ارتباط با گروهك منافقین و محكومیت قبلی است، دردفاع از خود گفت: روز حادثه پدرم از من خواست هیزم‌های وانت بارش را جابه‌جا كنم. به همین خاطر از پشت سر راهنمایی‌ام می‌كرد. اما به دلیل این كه سمت شاگرد، آینه نداشت و پدرم در زاویه دیدم نبود ناخواسته او را زیر گرفتم. اما در ادامه چند شاهد به قضات گفتند: متهم برای كشتن پدرش به دنبال اجیر كردن آدمكش بوده است. حتی یك كارگر افغان كه شاهد قتل بوده را از باغ بیرون كرده است. بدین ترتیب با دریافت آخرین دفاعیات متهم و وكیل مدافعش، هیأت قضایی دادگاه وارد شور شده و به اتفاق آرا او را به قصاص نفس – اعدام – محكوم كردند.