وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برگزاری مسابقه همبرگر خوری در تهران + ثبت نام

برگزاری مسابقه همبرگر خوری در تهران + ثبت نام
گروه فیدیلیو با همکاری فست فود هیوا برنامه ای جذاب را تدارک دیده اند تا برای اولین بار در مسابقه ای رسمی، افراد خوش اشتهاء برای خوردن بیشترین تعداد همبرگر با هم رقابت نمایند.

این مسابقه در تاریخ 25 خرداد 1390 و همزمان با شب ولادت حضرت علی در فست فود بزرگ هیوا واقع در میدان تجریش برگزار خواهد شد. فردی که در این مسابقه در خوردن همبرگر از دیگران پیشی بگیرد برنده جایزه 1 میلیون تومانی مسابقه خواهد بود.

شعار مسابقه:
غذای سالم برای جامعه سالم

نحوه اجرای مسابقه:
این مسابقه در دو مرحله و طی 1روز برگزار می گردد. در مرحله اول شرکت کنندگان بایستی در زمان 2 دقیقه 3 عدد همبرگر را میل کنند. از مجموع مسابقه دهندگان، افرادی که موفق انجام این کار و گذراندن مرحله مقدماتی شوند به دور نهایی رفته و در دور فینال بصورت همزمان 7 دقیقه فرصت برای خوردن همبرگر به شرکت کنندگان داده می شود تا در نهایت فردی که بیشترین تعداد همبرگر را خورد، برنده مسابقه و جایزه بزرگ آن خواهد بود.

شرایط ثبت نام:
• برای شرکت در این مسابقه هیچ محدودیتی وجود ندارد و خانمها و آقایان با هر سنی میتوانند در این مسابقه شرکت نمایند.

• هزینه شرکت در این مسابقه برای هرنفر 15000 تومان می باشد که شرکت کننده یک تی شرت و لیوان مسابقه را دریافت می نماید. همچنین افرادی که به دور فینال راه پیدا کنند وجه پرداختی خود را پس خواهند گرفت.
• جهت تکمیل فرم ثبت نام اینجا را کلیک کنید. همچنین برای انجام ثبت نام میتوانید در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه با شماره تلفن 88547434 تماس حاصل فرمایید.

نشانی سایت برای ثبت نام:

http://fidilio.com/go/hamburger-festival