وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بلندقدترین جوان ایرانی همچنان درحال رشد است

بلندقدترین جوان ایرانی همچنان درحال رشد است
 
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مرتضی مهرزاد كه در یكی از محلات شهر چالوس زندگی می‌كند با 2 متر و 44 سانت لقب بلندقدترین مرد ایرانی كه كسی از وجود آن خبر ندارد از آن خود كرده است.
این جوان كه از شش سال پیش و به طور ناگهانی شروع به رشد كرده است با وجود داشتن این میزان از قد مشكلات دیگری نیز دارد كه زندگی را برای وی دشوار ساخته است.
مشكلات بینایی، كوتاه و بلندی پاها، نازك شدگی ساق پا از جمله مشكلاتی است كه در كنار وضع نامناسب مالی باعث شده زندگی برای این جوان 22 ساله با مشكلات عدیده ای روبه‌رو باشد.
وی در گفتگو با خبرنگار فارس درباره این مشكلات گفت: عدم تمكن مالی باعث شده از چهار سال پیش تاكنون نتوانم به پزشك مراجعه كنم.
مرتضی مهرزاد ادامه داد: مادرم مریض است و بیماری قند باعث شده دو انگشت پایش قطع شود و به این خاطر نمی‌تواند كار كند و خرج زندگی ما توسط یكی از بستگان پرداخت می‌شود.
وی همچنین اظهار داشت: كمیته امداد و بهزیستی كمك آنچنانی به ما نمی‌كنند و برای همان میزان اندكی كه می پردازند مجبورمان می‌كنند چند بار مراجعه كنیم.
مادر مرتضی مهرزاد نیز گفت: پسرم به دلیل این وضعیت جسمانی از خانه بیرون نمی‌آید و گوشه‌گیر شده است.
وی گفت: چشمان مرتضی نیز مشكل دارد و كم بینا شده و در مواقعی از ماه كوچك و بزرگ می‌شود و گاهی مردمك چشمش برون می‌زند.
این مادر دلشكسته افزود: ما مستاجر هستیم و به خاطر نداشتن سرپرست و قیم مالی دچارتنگناهیی هستیم كه نمی‌توانیم برای معالجه مرتضی اقدام كنیم.
وی بیان داشت: چهار سال پیش كه به دكتر مراجعه كردیم گفت می‌توان جلوی رشد پسرم را گرفت اما دیگر به دلیل نداشتن بودجه كافی نتوانستیم اقدام خاصی انجام دهیم.
وی در پایان با ابراز گلایه از كمیته امداد و بهزیستی شهرستان چالوس گفت: از مسئولان تقاضا داریم به هر شكل ممكن نسبت به خانواده‌مان در راه علاج فرزندم اقدام كنند تا وضعیت مرتضی از این بدتر نشود.
وضعیت نامناسب زندگی، بیماری و مشكلات جسمانی مرتضی و مادرش، عدم دسترسی به امكانات اولیه رفاهی از جمله مواردی است كه نیازمند پیگیری مسئولان است كه امید است با انعكاس این خبر شاهد حل و فصل آن باشیم.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز