وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوء استفاده وقیحانه پدری از دختر هفت ساله خود!!

سوء استفاده وقیحانه پدری از دختر هفت ساله خود!!
به گزارش ایران ناز مردی برای آنكه بتواند دختران خردسال را فریب بدهد و طلا و جواهرات‌شان را سرقت كند از دختر هفت ساله خودش سوءاستفاده می‌كرد. به گزارش دردونه، تجسس‌های پلیس در این‌باره با گزارش سرقت جواهرات دختربچه‌ای در یكی از پارك‌های شرق تهران آغاز شد.

شواهد حاكی از آن بود كه سرنشینان یك دستگاه خودرو پراید سفید‌رنگ در نزدیكی محل بازی كودكان گوشواره‌های دختری خردسال را دزدیده‌اند. مادر این كودك به پلیس گفت: «در پارك نشسته بودم و دخترم همراه كودكان دیگر مشغول بازی بود. او را از دور زیر نظر داشتم و مراقبش بودم. بعد از چند دقیقه در حالی كه با مادر یكی دیگر از بچه‌ها گرم گفت‌وگو شده بودم صدای گریه‌های دخترم را شنیدم و وقتی دوان‌دوان به سوی او رفتم، فهمیدم دو مرد كه به سرعت سوار یك دستگاه خودرو پراید شدند گوشواره‌های او را دزدیده‌اند.»

وقتی ماموران از این زن خواستند جزییات بیشتری از این سرقت را بازگو كند، او گفت: «پیش از دزدیده‌شدن جواهرات دخترم، دختری هفت، هشت ساله بین بچه‌ها بود كه بعد از سرقت ناپدید شد. وقتی درباره آن دختر از بقیه مادران پرس و جو كردم هیچ‌كس او را نمی‌شناخت.» در همین حال تحقیق از دختركی كه گوشواره‌هایش دزدیده شده بود، فاش كرد همان دختر هفت، هشت ساله او را به سمت سارقان هدایت كرده است. او در این خصوص گفت: من و بچه‌ها بازی می‌كردیم. یكی از آنها به من گفت، بیا برویم كنار پارك عروسكم را نشانت بدهم.

من هم با او رفتم اما دو مرد گوشواره‌هایم را از گوشم بیرون آوردند و با همان دختر سوار ماشین شدند و رفتند. به این ترتیب تلاش‌ها برای دستگیری دزدان جواهرات كودك خردسال ادامه یافت اما این ابتدای كار بود و در ادامه چند نفر دیگر نیز نزد پلیس رفتند و با اظهاراتی مشابه اعلام كردند دو سارق با همدستی دختربچه‌ای هفت ساله طلاهای فرزندان خردسال‌شان را دزدیده‌اند.

 
چندی بعد افسران پلیس آگاهی با پرونده سرقت از یك خودرو روبه‌رو شدند كه در آن نیز ردی از یك كودك هفت ساله دیده می‌شد. در این ماجرا مردی با استفاده از دختر هفت‌ساله‌اش تلاش كرده بود وسایل داخل یك خودرو را سرقت كند اما صاحب خودرو كه در چند قدمی آن ایستاده بود خیلی زود موضوع را به پلیس اطلاع داده و باعث دستگیری سارق شده بود.

شاكی این پرونده به ماموران گفت: «خودروام را برای مدت كوتاهی داخل یك پاركینگ عمومی پارك كردم و در حالی كه هنوز درهای ماشین باز بود چند قدم آن طرف‌تر مشغول صحبت با تلفن همراه شدم. همزمان نگاهم به خودروام بود كه ناگهان دختربچه‌ای هفت، هشت ساله به خودروام نزدیك و مشغول بازی كردن با درهای خودروام شد.

 
ابتدا به او توجهی نكردم اما چند لحظه بعد در خودرو را باز كرد و بلافاصله مرد جوانی كیفم را از داخل خودرو برداشت و تلاش كرد همراه دختر بچه از آنجا فرار كند اما من كه همه چیز را زیر نظر داشتم از پلیس كمك خواستم و ماموران گشت كلانتری جوادیه تهرانپارس مرد سارق را دستگیر كردند.

در حالی كه متهم اتهامش را انكار می‌كرد چند روز بعد زن جوانی همراه دختری هفت ساله به پایگاه چهارم پلیس آگاهی رفت تا درباره وضعیت شوهرش كه توسط پلیس دستگیر شده بود پرس‌و‌جو كند. همزمان زنی كه برای پیگیری پرونده سرقت جواهرات دخترش در آنجا بود دختر هفت‌ساله را كه در سرقت جواهرات دخترش نقش داشت، شناسایی كرد و به این ترتیب از ده‌ها فقره سرقت جواهرات كودكان پرده برداشته شد.

با شناسایی دختربچه كیف دستی مادر وی بازرسی و مقداری از جواهرات سرقتی از آن كشف شد. به این ترتیب متهم به نام كامی تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت و به ده‌ها فقره سرقت جواهرات كودكان با استفاده از دختر هفت‌ساله‌اش اعتراف كرد. به این ترتیب برادر وی به ‌نام سامی نیز در منطقه خاك سفید بازداشت شد.