وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلایل كاهش سرعت اینترنت دیال‌آپ

دلایل كاهش سرعت اینترنت دیال‌آپ
یكی از فعالان بازار اینترنت در كشور درباره كاهش كیفیت و سرعت در استفاده از اینترنت دایل‌آپ معتقد است كه این اتفاق معمولا در شهرستان‌ها می‌افتد، به این دلیل كه گیت‌وی استان مربوطه تا تهران پر و در نتیجه ارتباطشان با تهران دچار مشكل شده است كه برای رفع این مشكل باید مخابرات تقویت شود.

مهران صالحیان – رییس انجمن كارفرمایان شبكه‌های اینترنتی استان فارس – در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: یكی دیگر از موضوع‌های مهم دیگر در این رابطه به اشتراك‌گذاری است ولی به اعتقاد من كاربران اینترنت پرسرعت زمانی كه از سرویس دایل‌آپ استفاده می‌كنند، به نظرشان سرعت پایین است.

به اعتقاد این مدیر شركت اینترنتی به اشتراك‌گذاری در دایل آپ چندان معنی نمی‌دهد و این موضوع بیش‌تر برای كاربران اینترنت پرسرعت وجود دارد.

صالحیان با بیان این‌كه با توجه به هزینه‌ی نسبتا بالای اینترنت پرسرعت (ADSL) بهتر است هزینه‌ی زیرساخت و مودم اینترنت پرسرعت پایین بیاید.

به اعتقاد وی در حال حاضر شركت‌های دارای مجوز اینترنت پرسرعت برای پیشرفت و توسعه فعالیت‌های خود به حمایت دولت نیاز دارند زیرا شركت‌های اینترنتی فعال در این حوزه معمولا متضرر می‌شوند چراكه رقابت شدیدی در این زمینه وجود دارد و شركت‌های تازه‌كار نیز در حال افزایش هستند.

رییس انجمن كارفرمایان شبكه‌های اینترنتی استان فارس در پایان درباره قیمت كارت‌های اینترنت در بازار نیز گفت: این موضوع چیزی نیست كه بتوان آن را كنترل كرد و یا كفی برای آن مشخص كرد.