وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصادف مرگبار خواننده مشهور ایرانی + عکس

تصادف مرگبار خواننده مشهور ایرانی + عکس

تصادف مرگبار خواننده مشهور ایرانی + عکس

 

به گزارش ایران ناز خواننده مشهور ایرانی در یک تصادف مرگبار که به فوت 3 نفر انجامید راهی بیمارستان شد ! افشين آذري و دو دختر 8 و 12 ساله که در تصادف شديد خيابان شريعتي تبريز به شدت مصدوم شده است در بيمارستان امام رضا (ع) تبريز تحت مراقبت پزشکي قرار دارد

 

در اثر وقوع حادثه رانندگي در زير گذر حکيم نظامي سه تن از سرنشينان خودرو دنا جان باخته و سه تن ديگر از سرنشينان خودرو افشين آذري دچار مصدوميت شدند.

 

تصادف مرگبار خواننده مشهور ایرانی + عکس

 

دکتر زبردست سرپرست سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تبريز در اين باره به رکنا گفت: يک دستگاه خودرو دنا در مسير حرکت به سمت چهار راه طالقاني از مسير منحرف و با برخورد به نرده هاي مياني زير گذر و شکستن آن در سمت مخالف زير گذر با خودرو ام وي برخورد و موجب کشته شدن سه سرنشين خودرو دنا و مصدوميت سه سرنشين خودرو ام وي ام افشين آذري شد.

 

تصادف مرگبار خواننده مشهور ایرانی + عکس

 

وي افزود: خودرو دنا حامل سه سرنشين از جمله يک خانم و دو مرد بود که هر سه جان باخته و خودرو ام وي ام حامل شش سرنشين از جمله دو دختر بچه و افشين آذري 35 ساله بود که هر سه دچار مصدوميت شده بودند.

 

افشين آذري خواننده محبوب آذربايجاني

 

تصادف مرگبار خواننده مشهور ایرانی + عکس

 

افشين آذري متولد 13 آبان 1364 در شهر تبريز خواننده، آهنگساز و تنظيم کننده سبک پاپ – ترنس ايراني است؛ وی فارغ التحصيل هنرستان موسيقي و ليسانس بازيگري از دانشگاه سوره تهران است، افشین آذری پسر مرحوم احد آذري و برادر زاده حسين آذري از بزرگان موسيقي آذربايجان ايران مي باشد.

 

افشين آذري موسيقي را از 3 سالگی نزد پدرش مرحوم احد آذري آغاز کرد، مرحوم احدآذري از بزرگان موسيقي آذربايجان بود که يکي از نوازندگان استاد پيمان بود، در واقع در خانواده ی هنري بزرگ شده‌است، افشين همزمان در فعاليت در نزد پدر پيش استاد زاون(ارمني)ويلن را آموخت. اهنگساز و تنظيم کننده ماهري ايست، که در واقع از پدرش به ارث برده‌است. براي خوانندگان زيادي البوم جمع کرده‌است، افشين به غير از ويلن در سازهاي ديگري مانند:پيانو، قارمون، گيتار، سازهاي ضربي و… هم مهارت دارد.

 

تصادف مرگبار خواننده مشهور ایرانی + عکس

 

افشين آذري اولين آلبوم خود را در سال 89 وارد، بازار کرد که موفقيت آميز بود، او يک خواننده خانم به نام نسيم را نزد خود آموزش دادکه دومين و سومين آلبوم خود را با هم خواندند، که سبک بخصوصي را در موسيقي ايران آغاز کرده‌اند او تنظيمات خوبي ارايه داده است که ميتوان به تنظيم آهنگ خوانندگاني چون احسان خواجه اميري و بابک آزرم و …. اشاره کرد.

 

افشين آذري آهنگساز و تنظيم کننده ماهري ايست، که در واقع از پدرش به ارث برده‌ است. براي خوانندگان زيادي آلبوم جمع کرده‌ است افشين آذري که خود يکي از بهترين آهنگسازهاي سال هاي اخير است در مورد بهترين راه هاي تبديل شدن به يک تنظيم کننده قوي را اينچنين بيان مي کند :

 

موسيقي بايد تو خون يه آهنگساز ، تنظيم کننده و يا يه نوازنده باشه با تئوري موسيقي کامل آشنايي داشته باشه، پيانو که يه ساز عمومي هستش مهارت کافي داشته باشه و يه ساز اختصاصي رو با مهارت هر چه تمام اجرا کنه ، در غير اين صورت شايد بين مردم محبوب باشه ولي در جمع چند تا هنرمند حرفي براي گفتن نخواهد داشت

 

آلبوم ها

آلبوم 6 صبح

آلبوم اينترو

آلبوم سيگار

آلبوم پايان

آلبوم آخرين نفس

آلبوم ال

آلبوم زندگي

آلبوم همه ميدونند

 

تصادف مرگبار خواننده مشهور ایرانی + عکس