وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قورباغه ای که بسیاری از مردم هند او را می پرستند!

قورباغه ای که بسیاری از مردم هند او را می پرستند!
در كشور هند قورباغه‌ای كشف شده است كه به طور مرتب رنگ عوض می‌كند، به همین خاطر عده‌ای از مردم شروع به پرستش آن كرده‌اند!
 
این قورباغه درون یك باغچه گل پیدا شد و هم اكنون صدها نفر برای دیدن و پرستش آن به خانه‌ای واقع در «تیرو وانانتاپورام» در منطقه «كرالا» می‌روند. یكی از جانورشناسان برجسته هندی تصمیم گرفته است روی این موجود غیرعادی تحقیق كند، البته به شرطی كه این قورباغه زنده بماند.
 
«رجی كومار» 35 ساله كه یك باربر است، می‌گوید: «تنها مشكل من این است كه این قورباغه نمی‌خواهد غذا بخورد. من تمام وقت سعی دارم به او غذا بدهم ولی چیزی نمی‌خورد.» او در ادامه گفت وقتی اولین بار این قورباغه را دیدم به رنگ سفید بود ولی خیلی سریع زرد شد و بعد وقتی به خانه رسیدم خاكستری بود.
 
آخر شب هم به رنگ زرد تیره در آمد و بعد شفاف و بی‌رنگ شد به طوری كه اندام‌های داخلی بدنش كاملا نمایان بودند! این مثل یك معجزه است و به همین خاطر مردم برای دیدن او به اینجا می‌آیند و دعا می‌خوانند.
 
پروفسور »او من وی اومن» استاد دانشگاه كرالا می‌گوید: تغییر رنگ دادن حیوانات برای ترساندن دشمنان است ولی این قورباغه بیش از حد معمول رنگ عوض می‌كند و من امیدوارم بتوانم بر روی آن تحقیق كنم.