وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چشم چرانی برای فروش بیشتر محصول

چشم چرانی برای فروش بیشتر محصول
شیوه طراحی این نرم افزارکه توسط شرکت« BEST LIGT» ارائه شده به این صورت است که دو کاراکتر اصلی مرد و زن در مقابل دیدگان کاربر قرارمی گیرد و کاراکتر مرد به اندازه ای که بتواند چشم چرانی کند امتیاز کسب می کند! درادامه زمانی که کاربر نتواند به امتیاز بالای 50 دست یابد به صورت خودکار، یکی از محصولات این شرکت که نوشابه است بر سرش کوبیده می شود. اما زمانی که کاربردر مرحله اول امتیاز لازم را کسب نمی کند، نرم افزاز به صورت خودکار و برای تداوم اشتیاق کاربراین پیام را ارائه می کند:« ادامه دهید، شما موفق می شوید!»

فروش بیشتر تولیدات با ترویج فساد «چشم چرانی»!
این روزها شرکت های تبلیغاتی برای جذب مخاطب و فروش بهتر استفاده از شگردها و تکنیک های تبلیغی جدیدی را در دستور کار خود قرار داده اند که با توجه گسترش اطلاعات در فضای مجازی به نظر می رسد استفاده از راهکار جدید جذب مخاطب بتواند تا حد زیادی برای شرکت های تجازی و تبلیغاتی سودآور باشد. اما اینکه چرا یک شرکت تولید نوشیدنی های مختلف برای فروش بهتر و تبلیغ محصولات خود این بار نرم افزاری را در تضاد با فرهنگ اخلاقی ارائه کرده ، کاملاً مشکوک است.

شگرد جدید شرکت های تبلیغاتی:«استفاده ازنیازهای جنسی مخاطب»
به باور محمد شهریاری کارشناس اجتماعی، در حال حاضرشگردهای تصرف بازارتوسط شرکت های تبلیغاتی متفاوت شده واستفاده از نیازهای جنسی مخاطب و به ویژه جوانان در فضای مجازی برای تسلط بر بازار یکی از این شگرد ها است که در چند ماه گذشته در دستور کار شرکت های تبلیغاتی به ویژه شرکت های عرضه کننده مشروبات الکلی و نوشابه در خارج از کشور قرارگرفته است.

شهریاری با بیان این مطلب که تبلیغات این شرکت ها بیشتردرسایت‌ها و وبلاگ‌ها دیده می‌شود به خبرنگار خبرنامه دانشجویان ایران می گوید: تهیه کنندگان این نرم افزارها در جریانی کاملا برنامه‌ریزی شده و حرفه ای، مخاطب را با الفاظی همچون «چشم چرانی کنید، امتیاز بگیرید»، «یک نرام افزارویژه برای جوانان» به خود جذب کرده و اینگونه نرم افزارها را در اختیارکاربران قرار می‌دهند.

یکبار امتحان کردن شما هدف این شرکت هاست
اما این کارشناس ضمن هشدار نسب به گسترش اینگونه از نرم افزارهای تبلیغاتی می گوید: نکته قابل توجه دراین شیوه تبلیغاتی این است که تمامی کاربران فضای مجازی با هر گرایش و رده سنی برای یک بار هم که شده وارد این نرم افزار ها می شوند و حس کنجکاوی کاربر در فضای مجازی باعث می شود تا به عنوان یک بازی تا آخرین مرحله نرم افزار پیش برود.

به باور شهریاری اینگونه از نرم افزارهای تبلیغاتی در بیشتر موارد برای کاربران ایمیل می شود و این در حالی است که کاربر بدون هیچ اطلاعی وارد این نرم افزار شده و ازآن به عنوان یک تفریح کوتاه مدت استفاده می کند.
به هر روی با توجه به تأثیرو نفوذ خطرناک چنین نرم افزارهای تبلیغاتی در ذهن کاربران که بیشترآنها راقشر جوان و کنجکاو تشکیل می دهد، لزوم بررسی دقیق و ارائه راهکارهای موثر برای کاهش آسیب های این نرم افزارها که بنیان خانواده‌ها و فرهنگ جامعه را هدف گرفته، کاملا روشن است.