وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کدام بازیگر هالیوود بیشتر از دیگران مرده است؟!

کدام بازیگر هالیوود بیشتر از دیگران مرده است؟!
«رابرت دنیرو»، بازیگر برنده‌ی اسكار، بیشتر از همه‌ی بازیگران هالیوودی روی پرده سینما مرده است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از هالیوود ریپورتر، براساس تحقیقی كه اخیرا انجام شده، بازیگر «راننده تاكسی» و «گاو خشمگین» در 15 فیلم سینمایی مرده است از جمله در فیلم‌های «جكی براون» و «مخمصه».
پس از وی، «بروس ویلیس» با 11 بار مرگ بر روی پرده، نفر دوم است و «جانی دپ»، بازیگر «دزدان دریایی كارائیب»، با 10 بار مردن نفر سوم شده است. از اسامی دیگر بازیكنان هالیوودی در این فهرست می‌توان به «داستین هافمن»، «آل پاچینو»،‌ «جك نیكلسون» و «دنزل واشنگتن» اشاره كرد.
«رابرت دنیرو» بازیگر، كارگردان و تهیه‌كننده‌ی 67 ساله‌ی هالیوود، اخیرا برای بازی در ادامه‌ی فیلم‌های كمدی‌ «فوكر» ابراز تمایل كرده است. او گفته است كه از بازی در «فوكرهای كوچك» لذت برده است و دوست دارد در فیلم‌های بعدی «فوكر‌ها» هم به نقش‌آفرینی بپردازد.
وی گفت: اگر یك یا دو فیلم دیگر از این سری بازی كنیم، حتما ادامه خواهم داد. او از میان تمام شخصیت‌های فیلم، نقش خود را بیشتر می‌پسندد و می‌گوید: من جك را دوست دارم، چون بازی در این نقش سرگرم‌كننده است. دیگر شخصیت‌ها را هم دوست دارم. این‌كه تو با شخصیتی درگیر باشی كه همه‌ آن را دوست دارند، خیلی رضایت‌بخش است. فیلم هم بسیار عالی بود، چون همه در مورد موقعیت‌ها و شخصیت‌ها ایده‌های خوبی داشتند و این بسیار سرگرم‌كننده است.
وی افزود: فكر می‌كنم مردم به این شخصیت‌ها اهمیت می‌دهند، چون آنها پایه‌ای حقیقی دارند و داستان هم واقعی است، اگرچه گه‌گاه كمی از این مسیر خارج می‌شود. شخصیت «جك» خیلی از دختر و خانواده‌اش حمایت می‌كند و این حسی است كه هركسی آنرا می‌شناسد.