وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

منحصر‌به فرد ترین نمونه مرسدس بنز!

منحصر‌به فرد ترین نمونه مرسدس بنز!
تولید یک سدان پرقدرت و سریع توسط بنز اتفاق تازه‌ای نیست، اما خودرویی با موتور حجیم 6.3 لیتری و قدرت 788 اسب بخار که صفر تا 100 آن تنها به 3.9 ثانیه نیاز دارد، بدون‌شک یک نمونه منحصر‌به‌فرد است.
بخشی از اتومبیل‌های ساخت مرسدس بنز را سدان‌های سریع و قدرتمندی تشکیل می‌دهند که بسیاری از آنها از مدل‌های AMG به شمار می‌روند. اما این مدل فوق‌العاده که تیونینگ آنرا براباس به عهده داشته، در میان نمونه‌های مشابه و لوکس دایملر که متعلق به کلاس اس هستند نیز منحصر‌به‌فرد است.
 
منحصر‌به فرد ترین نمونه مرسدس بنز!

این نمونه که به تازگی رونمایی شده، براباس SV12 R دوتوربویی 800 نام دارد که مدعی بالاترین سرعت و توان موتور در میان خودروهای سدان است. در تیونینگ این خودرو، موتور  سیلندر 12 و 5.5 لیتری اس600 با موتور 6.3 لیتری جدید به علاوه میل‌لنگ‌های تازه، میل بادامکی، سرسیلندر، سوپاپ هوا، اگزوز، توربوشارژر، پیستون‌های قوی‌تر و واحد کنترل الکترونیکی خودرو -ECU- با طراحی خاص جایگزین شده است.
 
منحصر‌به فرد ترین نمونه مرسدس بنز!

نتیجه این تیونینگ، موتوری حجیم و پرقدرت با توان 788 اسب بخار است – معادل 800 اسب بخار متریک که بخشی از نام این سدان را تشکیل می‌دهد- که گشتاور نیرویی معادل 1420 نیوتن‌متر تولید خواهد کرد، البته این گشتاور توسط کنترل الکترونیک به 1100 نیوتن‌‌متر محدود خواهد شد.

با این حال تنها 3.9 ثانیه کافی است تا این اتومبیل از صفر به سرعت 100 کیلومتر‌در‌ساعت برسد. حداکثر سرعت براباس جدید در بزرگراه، توسط واحد کنترل الکترونیکی به 349 ‌کیلومتربر‌ساعت محدود خواهد شد.

 
منحصر‌به فرد ترین نمونه مرسدس بنز!

ترمزهای بزرگ‌تری برای کنترل این شتاب و سرعت سرسام آور تعبیه شده‌اند و از نمونه تازه‌ای از دیفرانسیل با لغزش محدود -LSD- برای حفظ حرکت چرخ‌ها استفاده شده است. مطابق اعلام مرسدس بنز امکانات داخلی متعددی برای این سدان جدید پیش‌بینی شده و طراحی داخلی این خودرو نیز مطابق درخواست مشتریان خواهد بود.