وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ریاضی

بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ریاضی

بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ریاضی

 

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا به عنوان معلم خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید … چنانچه در جستجوی بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ریاضی تهران، اصفهان، تبریز و کل ایران هستید … در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.

 

6 نکته کلیدی برای گرفتن نتیجه عالی از آگهی و کار تدریس خصوصی

همانطور که در وبلاگ تدریس خصوصی در تهران ذکر شده است، برای خوب نتیجه گرفتن از کار و آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی باید در این زمینه عملکرد درستی داشته باشید. مواردی که در ادامه ذکر شده می تواند کمک کننده باشد.

 

1- مطالب درسی را دسته بندی کنید; زیرا دسته بندی مطالب در تفهیم درس و کیفیت تدریس بسیار مؤثر است.

2- یکی از مهم ترین اصول آموزشی، داشتن «تنوع » در هنگام آموزش است; پس بیشتر به آن توجه کنید.

3- سؤالات مناسب ولی خارج از موضوع درس را پس از پایان کلاس جواب دهید، نه این که آن ها را هنگام تدریس پاسخ دهید و نه این که اصلا پاسخ ندهید.

4- خلاصه و جمع بندی و نتیجه درس را در پایان تدریس برای شاگرد خود بیان کنید. معلم رسمی آموزش و پرورش هستید و یا مستقل کار تدریس انجام می دهید، در هر صورت، این نکات را مد نظر قرار دهید.

5- اگر پاسخ سؤالی را به بعد موکول می کنید، آن سؤال را در ذهن خود داشته باشید و یا بر صفحه کاغذی یادداشت نمایید تا حتما پاسخش را در جلسات بعد به دانش آموز بدهید.

6- خودتان در تدریس، شور و احساس داشته باشید تا بتوانید شور و احساس شاگردان را نیز برانگیزانید.

 

بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ریاضی

 

بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

بهترین سایت های تدریس خصوصی آنلاین در تهران، ایران و کل جهان در این بخش معرفی می شود. اگر در جستجوی بهترین سایت های معلم خصوصی اینترنتی هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

 

1- سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com

سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com معلم خصوصی آنلاین و حضوری برای هر درس و رشته ای را در کل ایران و شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، یزد، اهواز، قزوین، ارومیه و معرفی نموده است.

 

در واقع ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و به مراجعه به این سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید.

 

در سایت ایران مدرس واسطه ای در کار نیست و شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی، آیلتس، تافل، ادبیات و … را می توانید مشاهده نمائید.

 

نکته دیگری که وجود دارد این است که در وب سایت مذکور می توانید رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل اساتید را ببینید. اساتیدی که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند مدرک تحصیلی خودشان را هم ارائه نموده اند.

 

2- سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com

– در این وب سایت لیست کاملی از مدرسین ریاضی از کل کشور ثبت نام کرده اند و به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با اساتید در ارتباط باشید.

 

– در این وب سایت فقط مدرسین ریاضی ثبت نام کرده اند و لازم نیست لیست مدرسین دروس مختلف را برای پیدا کردن یک مدرس ریاضی خوب جستجو نمائید.

 

– در وب سایت تدریس ریاضی اساتید تدریس خصوصی متن کاملی در زمینه دانشگاه محل تحصیل، رزومه کاری، سوابق تدریس و …. ارائه نموده اند و در نتیجه می توانید با آگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

 

– در این وب سایت شماره تماس مدرسین ویژه که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند هم نمایش داده شده است و می توانید بدون واسطه با این اساتید در تماس باشید و کلاس ها را هماهنگ کنید.

 

با تماس مستقیم با خود استاد ریاضی می توانید در رابطه با جزئیات برگزاری کلاس ها توسط ایشان اطلاعاتی را بدست آورید و در عین حال حتی سر قیمت کلاس ها به توافق برسید و تخفیف بگیرید.

 

3- سایت تدریس خصوصی tutor.com

این وب سایت خارج از ایران فعالیت دارد و معلم خصوصی آنلاین معرفی می کند.

 

4- سایت معلم خصوصی آنلاین hometutorsite.com

در این سایت هم معلم های خصوصی برای تدریس در منزل یا آموزش مجازی معرفی شده اند.

 

انتشار آگهی در روزنامه‌های اطلاعات (www.ettelaat.com)، جام‌جم (jamejamdaily.ir)، همشهری (www.hamshahrionline.ir) و سایر رسانه‌های خبری یکی از راه‌های ثبت آگهی تدریس خصوصی است.

 

از دیگر روش‌های انتشار متن آگهی تبلیغ تدریس خصوصی، استفاده از سایت‌های آگهی نظیر سایت دیوار (divar.ir)، شیپور (sheypoor.com) و غیره است.

 

بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی ایران و جهان

 

بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی ایران و جهان

در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی ایران و جهان معرفی می شوند. سایت های زیر برای آموزش زبان بسیار مفید هستند. سایت هایی که در ادامه معرفی شده اند اکثر به صورت رایگان خدمات آموزش زبان انگلیسی را ارائه می دهند.

 

اگر می خواهید یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در کنار خودتان داشته باشید به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید.

 

در سایت ایران مدرس مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی هم ارائه شده است که در اینجا قابل دسترسی می باشد.

 

ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی برای تدریس زبان انگلیسی و سایر دروس دارد.

 

ABCYa

این یک وب سایت برای کودکان است، اما چه کسی می گوید که بزرگسالان نیز نمی توانند از آن استفاده کنند؟

این سایت شامل بازی های آموزشی است که بر اساس سطح پایه، از 1 تا 5 سازماندهی شده اند، و به ویژه برای املا و صدا و صدا خوب است. بازی هایی برای تمرین حروف صدادار، حروف بزرگ و کوچک، کلمات دید Dolch، مترادف ها و متضادها و موارد دیگر وجود دارد.

 

Activities for ESL Students

تمرین گرامر و واژگان برای همه سطوح، از جمله بسیاری از آزمون های دو زبانه برای مبتدیان. همچنین شامل پیوندی برای معلمان، با سؤالات مکالمه، بازی ها، و بسیاری از ایده های دیگر برای استفاده در کلاس درس است.

 

BBC Learning English

انجمنی برای معلمان و دانش آموزان ESL در سراسر جهان. شامل آزمون ها، توضیحات گرامری، و انجمن های بحث برای دانش آموزان است. برای معلمان، شامل ایده های کلاس درس در مورد همه موضوعات و همچنین انجمن های گفتگو است.

 

Duolingo

دوره های رایگان انگلیسی برای سخنرانان عربی، چینی، چکی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هندی و …

 

https://learnenglish.britishcouncil.org/

این سایت هم بسیار مفید و معتبر است و برای آموزش زبان انگلیسی توصیه می شود.

 

منبع: وبلاگ تدریس خصوصی زبان انگلیسی http://english-teach-iran.blogfa.com/

 

بهترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟

 

بهترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟

در این مقاله در رابطه با بهترین قیمت و نرخ تدریس خصوصی آنلاین و مجازی در تهران، کرج و کل ایران توضیحاتی ارائه می گردد.

 

اگر می خواهید در رابطه با نرخ کلاس خصوصی توسط بهترین اساتید خصوصی خانم و آقا اطلاعات کاملی بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید.

 

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی و قیمت کلاس ها به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید.

 

در حقیقت حرف زدن در رابطه با بهترین نرخ کلاس های خصوصی کار راحتی نیست. قیمت تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

 

البته به عنوان یک قاعده کلی هزینه تدریس خصوصی آنلاین از تدریس خصوصی در منزل کمتر است. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس می توانید لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی و هزینه درخواستی تمام اساتید را ببینید.

 

اگر هزینه هر جلسه تدریس خصوصی در خانه را در تهران به صورت متوسط ۴۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم، هزینه کلاس های آنلاین حدودا ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای هر جلسه ۹۰ دقیقه ای خواهد بود.

 

حتما بخوانید: 5 راهکار عالی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب با پایین ترین قیمت

اینکه بهترین و منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری چقدر هست به عوامل مختلفی بستگی دارد. مدرسینی که تجربه بالاتری دارند معمولا نرخ بیشتری برای هر جلسه درخواست می کنند.

 

البته کلاس های مدرسین مجرب معمولا بازدهی بیشتری هم دارد. به عنوان مثال یک مدرس تازه کار ممکن است هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی را در تهران آنلاین با نرخ ۱۰۰ یا ۱۵۰ هزار تومان انجام دهد در حالیکه یک استاد با تجربه برای هر جلسه تدریس ممکن است ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان را درخواست نماید.

 

نرخ کلاس های خصوصی به تعداد جلسات هم بستگی دارد و اگر جلسات بیشتری لازم داشته باشید معمولا اساتید تخفیف هم در نظر می گیرند.

 

به عنوان مثال اگر یک معلم خصوصی مجرب و خوب برای یک جلسه کلاس مبلغ 250 هزار تومان را مد نظر داشته باشد، اگر تعداد جلسات بالا (مثلا 10 یا 15 جلسه) لازم داشته باشید، این استاد با نرخ 200 هزار تومان یا 180 هزار تومان برای هر جلسه تدریس موافقت خواهد کرد.

 

پیشنهاد می شود کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمائید. در ایام امتحانات هزینه کلاس ها بیشتر می شود و در ضمن وقتی از ابتدای ترم کلاس ها را شروع می کنید احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر می گردد. در ایام امتحانات اساتید خوب وقت آزاد ندارند و با هزینه بیشتری تدریس را انجام می دهند.

 

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

 

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

پارامترهای بیشتری هم بر نرخ کلاس های زبان انگلیسی اثر می گذارد. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج هزینه کلاس ها بیشتر است و اساتیدی که در این شهرها در زمینه تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی فعالیت دارند مسلما نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان تقاضا می کنند.

 

نکته بعدی اینکه کلاس هایی که برای یادگیری زبان در سطح پیشرفته برگزار می شود و مثلا برای آمادگی آزمون آیلتس و تافل برگزار می گردد به نسبت کلاس های معمولی مکالمه و گرامر زبان هزینه بیشتری دارد. نرخ کلاس های زبان انگلیسی کنکور هم به نسبت کلاس های زبان انگلیسی متوسطه بیشتر است.

 

چنانچه برای موفقیت در زبان انگلیسی کنکور و کسب درصد بالا در جستجوی معلم خصوصی با نرخ مناسب هستید در نظر داشته باشید که با اساتید کاربلد کلاس را برگزار کنید.

 

برای زبان انگلیسی کنکور که کسب درصد بالا در آن سرنوشت ساز است ریسک نکنید و قیمت را در اولویت دوم قرار دهید. سعی کنید با استاد خوب کلاس داشته باشید هر چند نرخ کلاس کمی بالاتر باشد. مطمئن باشید در نهایت به نفع شما خواهد بود.

 

کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین

کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین به عوامل مختلفی بستگی دارد هر چند که همیشه توصیه می شود تنها ملاک شما برای انتخاب استاد قیمت پایین کلاس ها و تدریس ارزان نباشد.

 

قیمت هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی، فیزیک، شیمی، زیست، دروس کنکوری و … می تواند از 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان و بیشتر متغیر باشد.

 

نرخ کلاس های خصوصی به عوامل مختلفی از جمله تعداد جلسات، سطح درس تدریسی، شهر محل تدریس، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس ها، آنلاین یا حضوری بودن کلاس، سابقه کاری استاد و معلم خصوصی و …. بستگی دارد.

 

به عنوان مثال اگر یک معلم ریاضی هر جلسه کلاس ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی را با قیمت 400 هزار تومان برگزار کند، اگر مثلا 10 جلسه کلاس را لازم داشته باشید می توانید از ایشان حدود 15 درصد تخفیف بگیرید و هر جلسه را 340 هزار تومان برگزار نمائید.

 

مزایای درج آگهی تدریس خصوصی ریاضی در سایت تدریس ریاضی

 

مزایای درج آگهی تدریس خصوصی ریاضی در سایت تدریس ریاضی

آگهی تدریس خصوصی ریاضی مزایای دیگری هم دارد. از جمله اینکه می توانید برای تبلیغ خودتان عکس بگذارید و متن تبلیغ شما به هر میزان می تواند طولانی باشد.

 

می توانید در هر زمان آگهی خودتان را ویرایش نمائید و توضیحات بیشتری را ارائه کنید تا شاگردهای بیشتری را جذب نمائید. آگهی اینترنتی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی برای جذب شاگرد محدودیت مکانی و زمانی ندارد و در هر زمان از شبانه روز و از هر جای دنیا تبلیغ شما قابل مشاهده است و در نتیجه می توانید به بهترین شکل خودتان را معرفی نمائید.

 

وقتی در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com و یا سایت ایران مدرس حضور دارید می توانید از هر جای ایران و دنیا شاگرد جذب کنید و به صورت حضوری و یا آنلاین و اینترنتی کار تدریس ریاضی را انجام دهید.

 

حتی اگر در یک شهر کوچک زندگی می کنید و در شهر خودتان افراد زیادی متقاضی کلاس های خصوصی ریاضی نیستند می توانید از سایر شهرهای ایران و جهان شاگرد جذب نمائید. منبع

 

سایت معتبر تبلیغات تدریس خصوصی در تهران برای جذب شاگرد

اگر در جستجوی سایت معتبر تبلیغات تدریس خصوصی در تهران برای جذب شاگرد هستید … اگر می خواهید در تهران به عنوان معلم خصوصی فعالیت داشته باشید و در بهترین سایت تدریس خصوصی آگهی خودتان را درج نمائید …

 

در هر صورت به سایت ایران مدرس که تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد مراجعه نمائید. بهترین تبلیغات تدریس خصوصی تبلیغاتی است که در مرحله اول جذاب و خواندنی نوشته شده باشد و در مرحله دوم در جلب اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی موفق عمل نماید.

 

جذاب و خواندنی نوشتن تبلیغ به این معنی است که وقتی آگهی شما در بین اگهی های مختلف تدریس خصوصی دیده می شود فرد ترجیح دهد بر روی تبلیغ شما کلیک کند.

 

برای اینکه تبلیغ شما این ویژگی را داشته باشد باید روی عنوان و عکس تبلیغ متمرکز شوید و بهترین عکسی که دارید را قرار دهید و در عنوان تبلیغ هم قول های خوبی بدهید. اطلاعات بیشتر

 

اگر می خواهید در تهران یا هر جای ایران بهترین تبلیغ تدریس خصوصی را داشته باشید باید در نوشتن تبلیغ خودتان دقت نمائید. بسیاری از مدرسین در متن آگهی تدریس خودشان می نویسند که 10 سال، 15 سال یا مثلا 20 سال سابقه تدریس دارند.

 

اگر شما با ارائه مدرک و با مستندات کافی نشان دهید در کدام مدارس و آموزشگاهها تدریس کرده اید برای جذب شاگرد بسیار موثر خواهد بود.

 

دقت کنید که مشکل اصلی متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان این است که نمی دانند از بین هزاران مدرسی که در اینترنت و در سایت هایی مانند همین سایت ایران مدرس حضور دارند به کدام استاد اعتماد کنند.

 

آیا شما در تبلیغات تدریس خصوصی خودتان توضیحات و مدارک کافی ارائه نموده اید که این مشکل را برطرف نمائید؟

 

اینکه گفته می شود بسیار عالی است که در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید و برای خودتان تبلیغ کنید کاملا درست است، اما آیا تمامی افراد از این روش نتیجه می گیرند؟

 

جواب خیر است. اگر می خواهید هر روشی برای شما بازدهی خوبی داشته باشد در مرحله اول باید آن را جدی بگیرید.

 

باید برای تبلیغات در اینترنت و در سایت هایی مانند همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی وقت بگذارید و حتی بعضا هزینه کنید.

 

سعی کنید در هر سایتی که تبلیغ ثبت می کنید متن آگهی خودتان را کامل بنویسید و حتی برای هر سایت متن متفاوتی بنویسید و کپی کاری نکنید.

 

برای جذب شاگرد بیشتر سعی کنید آگهی تدریس خودتان را بسیار عالی بنویسید. شما باید به هر میزان که می توانید در متن آگهی تدریس توضیحاتی را ارائه نمائید.

 

سوابق تدریس خودتان را ذکر کنید، اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل ارائه نمائید (مثلا اگر ریاضی درس می دهید اسم مقاطع را هم بنویسید.

 

یعنی بنویسید ریاضی ششم، ریاضی هفتم و ….)، افتخارات و سوابق درخشان خودتان را بنویسید و حتی می توانید نظرات شاگردهای موفق قبلی خودتان را بنویسید. به هر میزان متن تبلیغات تدریس شما کاملتر باشد بهتر است.

 

مواردی که اهمیت بیشتری دارد را در پاراگراف اول بنویسید و سایر موارد را در پاراگراف های بعدی بنویسید. توجه داشته باشید ماموریت متن آگهی تدریس خصوصی این است که اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین ایشان را جلب نماید.

 

نکته مهم دیگر اینکه از نظر موتور جستجوی گوگل به هر میزان از سایت های مختلف به یک صفحه لینک بیشتری داده شود آن صفحه اعتبار بیشتری دارد و در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتر و بالاتری دارد.

 

اگر می خواهید اعتبار صفحه تبلیغ خودتان را افزایش دهید از سایت های مختلف، وبلاگ خودتان، شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به صفحه خودتان لینک بدهید و صفحه تبلیغ خودتان را معرفی نمائید.

 

ممکن است کاربران مستقیما هم از این سایت ها وارد صفحه تبلیغ شما شده و برای کلاس با شما تماس بگیرند.

 

چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و شاگرد جذب نمائیم؟

 

چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و شاگرد جذب نمائیم؟

در این مقاله در رابطه با نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و چگونگی جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی به صورت جدی شروع به کار کنید ادامه این مطلب را بخوانید.

 

برای شروع کار تدریس در ابتدای کار سعی کنید از درسهایی که مسلط تر هستید شروع کنید و به تدریج که سابقه کار شما بیشتر شد سراغ درسهای دیگر بروید. در ابتدای کار دو یا سه درس را مد نظر قرار دهید و آنها را تدریس کنید.

 

نکته مهمی که در کار تدریس باید مد نظر قرار دهید این است که در جلسه اول تدریس باید خیلی خوب ظاهر شوید. یعنی جلسه اول تدریس شما باید بهترین جلسه تدریس شما هم باشد.

 

در غیر اینصورت شاگرد شما دیگر جلسات تدریس را ادامه نخواهد داد. اینکه سابقه تدریس ندارید و اولین بار است که تدریس می کنید و … را جایی مطرح نکنید. حرفه ای عمل نموده و خوب تدریس کنید.

 

باید درسهایی را برای تدریس خصوصی انتخاب نمائید که افرادی برای یادگیری آن دروس متقاضی باشند.

 

به عنوان مثال، ممکن است شما به درس ادبیات اول دبیرستان علاقه داشته باشید ولی در این زمینه افراد زیادی متقاضی تدریس خصوصی نباشند.

 

بعد از انتخاب دروس تدریس می توانید روشهای مختلفی را برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی برای آن دروس امتحان کنید.

 

تبلیغات تدریس در مجلات محلی: در تهران، کرج، تبریز و بسیاری از شهرهای بزرگ مجلاتی برای تبلیغات در محله های مشخص فعال هستند. این مجلات معمولا صفحات رنگی دارند و جنس صفحات آنها هم با کیفیت و مناسب است.

 

نکته دیگر اینکه معمولا برای تبلیغ در چند محله مشخص چاپ می شوند و شما به راحتی می توانید محله ای که فکر می کنید بازخورد بهتری دارد را انتخاب نمائید.

 

نکته خوب دیگری که دارد با همان هزینه ای که پرداخت می کنید خودشان مجله را توزیع هم می کنند. از این مجلات هم می توانید برای تبلیغ تدریس خصوصی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شروع تدریس خصوصی اینجا کلیک کنید.