وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پولدارترین خواننده‌های هالیوودی در سال 2010

پولدارترین خواننده‌های هالیوودی در سال 2010
در این لیست بیشترین دستمزد خواننده‌های هالیوود در سال 2010 را آورده ایم:
 
9. کنی چسنی
50 میلیون دلار
چسنی با برگزاری تورهای خارجی برای همه افراد همچنان جایگاه بالای خود را در صنعت موسیقی کشور داراست. تور او در سال 2009 71 میلیون دلار برایش سود به همراه داشت و درآمد متوسط او برای هر شب 1.6 میلیون دلار بود و سود حاصل از باکس آفیس صمیمی‌ترین دوستش کیت اوربان این درآمد را تقریبا دو برابر می‌کرد. همچنین وجود اسپناسرهای برجسته ای مثل «کورونا» و  «مسترکارد» تورهای او پردرآمدتر می‌کرد.

8. مدونا
59 میلیون دلار
این زن مادیگرا کاملا آمادگی ندارد که جایگاه خود در لیست 9 تایی را به ستارگان پاپ مثل بریتنی اسپیرز و لیدی گاگا واگذار کند! چهارمین تور پردرآمد سال 2009 مربوط به ستاره 52 ساله پاپ بود که سرجمع شبی 6 میلیون دلار و درکل138 میلیون دلار برایش درآمد به همراه داشت. همچنین در اپیزود Fox از نمایش sitcom Glee بازیگران چند تا از ترانه‌های او را خواندند که این استفاده از ترانه‌های او به درآمدش افزود.

7. لیدی گاگا
62 میلیون دلار
این خواننده تازه وارد که با گروه عجیب و غریب و ویدئوهای خاص خودش به سرعت جای خود را در دنیای موسیقی باز کرد. او و بیانسه با این ویدئوها تبدیل به چهره‌های مطرح موسیقی شدند. لیدی گاگا همراه با تیمی‌ که تشکیل داده بود همراه با Polaroid، Virgin Mobile، Monster Cable و Viva Glam  از تور 106 روزه اش 95 میلیون دلار درآمد داشت.

6. Jay-Z
63 میلیون دلار
Jay-Z دوست دارد بگوید که او یک مرد کاسب نیست؛ او کاسب، مرد است و این حرف یک نوع لاف زنی بیهوده  نیست. این خواننده رپ جایگاه خودش را به عنوان پادشاه پولساز هیپ‌هاپ حفظ می‌کند؛ او یک آلبوم جدید بیرون داده و در کلوب‌های زنجیره ای شبانه سرمایه گزاری کرده و در برادوی هم اجرایی به نام « Fela!» داشت. اما امسال بزرگ ترین درآمد او از 3 تور Blueprint حاصل شد که بیش از 1 میلیون دلار درآمد را برای هر کنسرت به همراه داشت. اما باوجود این درآمد باز هم درآمدش از همسرش بیانسه کمتر است!

5. بریتنی اسپییرز
64 میلیون دلار
از وقتی که بریتنی اسپییرز یکی از سرگرمی‌سازترین ستاره‌های جهان از قله اوج و محبوبیت خود پایین آمد زمان زیادی نگذشته است؛ اما در سال گذشته او پنجمین تور پردرآمد جهان را به خود اختصاص داد که با  130 میلیون دلار در باکس آفیس یکی از پردرآمدترین‌ها بود. و با توجه به درخواست‌هایی که برای اجرای برنامه از او می‌شود باید گفت هنوز هم مردم به بریتنی علاقه دارند و می‌خواهند همیشه در مرکز توجه باشد.

4. بروس اسپرینگ استین
70 میلیون دلار
این ترانه سرای به نام همچنان با طرفدارانش در سراسر دنیا در ارتباط است. او با گروه E Street برگشت و بیش از 2 میلیون بلیت برای تورش که 167 میلیون دلار سود داشت فروخت، همین فروش کافی است که که این را تبدیل به سومین تور پرفروش جهان کند. پخش موسیقی از رادیو و همچنین فروش همیشگی آلبوم‌های قبلی را نیز به این رقم اضافه کنید.

3. بیانسه ناولز
87 میلیون دلار
نیمه معروف ترین زوج هیپ‌هاپ (نیمه دیگر Jay-Z، شماره 6 است)، بیانسه تلاش می‌کند که شغلش را فراتر از موسیقی توسعه بخشد. همکاری اش با کمپانی‌های مثل «نیتندو» و «لورئال» و خط مد خانه Dereon رو به رشدش و تور 93 ایستگاهه اش در سال برایش 86 میلیون دلار به همراه آورد.

2. AC/DC
114 میلیون دلار
این گروه هوی متال استرالیایی از سال 1973 هر شب بیننده‌هایش را شوکه کرده است و نشانه‌های کوچکی از متوقف شدن نشان می‌دهد. دومین تور گروه موسیقی بعد از U2 است که از تورش در سراسر جهان 226 میلیون دلار جمع کرد این تور 99 روز طول کشید و بیش از 2 میلیون دلار در هر شب سود به همراه داشت.

1. U2
130 میلیون دلار
بزرگ ترین گروه راک جهان که در سال 2009 تور وسیعی را ترتیب داد که در باکس آفیس بیش از 311 میلیون دلار فروش داشت. فروش بیت هر یک برنامه این گروه به 10 میلیون دلار می‌رسد. به این فروش خرید و فروش‌های تجاری  پرمنفعت، برنامه رادیویی، فورش آلبوم‌های قبلی را اضافه کنید تا پولدارترین گروه موسیقی جهان را بشناسید.