وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برترین و موفق ترین كمپانی‌های هالیوودی 2010

برترین و موفق ترین كمپانی‌های هالیوودی 2010
كمپانی برادران وارنر به لطف اكران و درخشش فیلم‌هایی چون «آغاز» و «هری‌پاتر و هدیه‌های مرگ» توانست برای سومین سال متوالی بیشترین میزان فروش را در مقایسه با دیگر كمپانی‌های بزرگ هالیوود به‌دست آورد.
«برادران وارنر» در سال گذشته میلادی در مجموع ‌٨٨/١ میلیارد دلار از فروش تولیدات خود به‌دست‌آورد كه بیش از ‌١٨ درصد از كل بازار فیلم سینمای آمریكا را شامل می‌شود.
بالاترین میزان فروش در میان محصولات برادران وارنر برای فیلم «آغاز» به كارگردانی «كریستوفر نولان» با ‌٢٩٢ میلیون دلار است.
«كمپانی پارامونت» با مجموع فروش ‌٧٤/١ میلیارد دلاری محصولات خود دومین استودیو موفق هالیوود در سال گذشته میلادی نام گرفت كه ‌١٦درصد از كل بازار فیلم هالیوود را در اختیار خود گرفته است كه در این میان فیلم «مرد آهنی ‌٢» بیشترین فروش را داشته است.
كمپانی «فاكس قرن بیستم» به لطف فروش بالای «آواتار» جیمز كامرون در مكان سوم موفق‌ترین استودیو هالیوود در سال ‌٢٠١٠ قرار گرفت. این كمپانی در مجموع فروش ‌٦٦/١ میلیارد دلار را از فروش فیلم‌هایش كسب كرد كه سهم ‌١٤ درصدی از هالیوود است.
«آواتار» كه جایزه بهترین كارگردانی جوایز گلدن گلوب ‌‌٢٠٠٩ را برای جیمز كامرون به‌همراه آورد، برنده جایزه‌ اسكار بهترین جلوه‌های ویژه و بهترین فیلمبرداری است كه ساخت آن یكی از مهم‌ترین رویداد‌های هنری و سینمایی سال ‌‌٢٠٠٩ نام گرفت. «آواتار» با هزینه ساخت ‌‌٥٠٠ میلیون دلار عنوان پرهزینه‌ترین تولید تاریخ سینما را در اختیار دارد.
«كمپانی‌دیسنی» با تكیه بر انیمیشن‌های سه‌بعدی پرطرفدار خود توانست فروش ‌٤/١ میلیارد را در سال گذشته كسب كرد و در مكان چهارم قرار گرفت. انیمیشن «داستان اسباب‌بازی٣» موفق‌ترین محصول این استودیو بود كه پرفروش‌ترین فیلم سینمای جهان در سال ‌‌٢٠١٠ نام گرفت.