وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری که پس از رابطه جنسی با رونالدو، باردار شد!!

دختری که پس از رابطه جنسی با رونالدو، باردار شد!!
دختری که فرزند کریس رونالدو را به دنیا آورده، دراوج ناامیدی و افسردگی فقط گریه می‌کند و آرزو دارد فرزندش را ببیند.
 
این خانم که مادر مخفی کریستیانو جونیور فرزند کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید است، در زمان تولد این نوزاد با رونالدو توافقی کرده بود که براساس آن ده میلیون پوند از ستاره پرتغالی دریافت کند و در ازای آن برای همیشه از فرزند خود چشم پوشی کند و حتی به والدین خویش هم نگوید که مادر فرزند رونالدو است.
این توافق با کریستیانو رونالدو این زن را به ثروتی کلان رساند، ولی ظاهراً و به نقل از افشاگری های نشریه ساندی میرر او احساس می‌کند که قلبش شکسته است.
 
این روزنامه در گزارشی در این خصوص و به نقل از یکی از دوستان، این زن که نخواسته نامش فاش شود، نوشته است:«او بشدت از تصمیم و انتخابی که کرده ناراحت است و بعد از ماهها افسردگی در مورد اقدام خود تجدید نظرکرده است. او مرتب به رونالدو زنگ می‌زند تا بچه را ببیند و حتی به رونالدو گفته که حاضر است همه پول را به او پس دهد تا بتواند فرزندش را ببیند.

«شرایط سختی را تجربه می‌کند، چون نمی‌تواند داستان را برای هیچکس تعریف کند و بشدت احساس تنهایی می‌کند.» این نشریه حتی جزئیاتی در مورد مادر مخفی فرزند کریس هم فاش کرده و نوشته است: «او یک دانشجوی بیست ساله است که بعد از آشنایی با کریس رونالدو در یکی از کلوپهای شبانه لندن باردار شد.

رونالدو این فرزند را نمی‌خواست ولی وقتی در برابر عمل انجام شده قرارگرفت، این فرزند را پذیرفت تا بتواند درعین حال خود را به عنوان ستاره تازه پدر شده دنیای فوتبال مطرح کند. او وکلایش را در جریان ماجرا قرار داد و قراردادی معادل ده میلیون پوند با این دختر امضا کرد.
 
این دختر به مدت یک سال از انظار محو شد و بدون اینکه حتی به والدین خود بگوید فرزندش را به دنیا آورد و پول را از رونالدو گرفت و غیب شد. ولی اکنون بشدت پشیمان است.
هرشب دیر وقت به رونالدو زنگ می‌زند و علاوه بر اینکه به او بابت گلهایی که می‌زند تبریک می‌گوید، به ستاره رئال التماس می‌کند تا بتواند فرزندش را ببیند. رونالدو درابتدا هیچ امیدی به او نداده بود.
 
ولی بعد در مورد این ماجرا کمی‌فکر کرده و گفته اگر دختر حاضر شود پولهای او را پس دهد، او هم در مورد ملاقات دختر با فرزندش تجدید نظر می‌کند.» این طور که مشخص است، کریس رونالدو نمی‌خواهد به خاطراین موضوع با این دختر وارد یک جدال حقوقی شود.
اگرچه توافقنامه ای که دو طرف امضا کرده اند، هیچ حقی برای این دختر دانشجو در مورد فرزندش قائل نمی‌شود و در صورت کشیده شدن ماجرا به دادگاه هم نفعی به حال او نخواهد داشت. در حال حاضر کریس رونالدو نگهداری از فرزند خود را به مادرش دولورس و دوخواهرش اما ولیلیانا کاتیا سپرده وحتی تصاویر فرزند کوچک رونالدو با خانواده او در جریان تعطیلات ژانویه طی روزهای اخیر در همه نشریات مهم دنیا منتشرشده بود.